Mikä sitten oli viime kauden paras joukkue ellei TPS? JYP, joka oli kusta homman jo puolivälierissä säälien kautta mukaan päässyttä Kärppiä vastaan? HIFK tai KalPa, jotka molemmat ottivat kuokkaan HPK:lta?
Nähdäkseni ansaittu mestaruus Tepsille.
Täähän ei millään tavalla liity vuoden 2010-11 floppiketjuun, mutta vastataan nyt kuitenkin kun kerran kysytään.
Omasta mielestä viimevuoden TPS:ää parempia joukkueita oli useampiakin. Kalpa, JYP, HIFK ja oikeastaan Lukkokin. Näähän on täysin mielipideasioita joten niistä tuskin kannattaa alkaa väittelemään. Varsinkaan viestiketjussa joka ei sinällään liity väittelyn aiheeseen pätkääkään. Oma mielipiteeni viimevuoden TPS:n mestaruudesta oli se, että TPS kyllä ansaitsi mestaruutensa hyvien playoffien jälkeen. Mutta minun mielestäni TPS ei ollut kauden 2009-2010 paras joukkue. Playoffien kylläkin. Ylämäkiä ja alamäkiä koko kausi täynnä. Viimenen ylämäki sattu ajottumaan kohilleen.
Viimevuoden runkosarjan kuudes, joka hyvien playoffien takia ansaitsi kyllä mestaruutensa. Mielestäni TPS:llä oli myös hyvää tuuria siinä mielessä, että saivat vastaansa alavireisen Lukon, väsyneen JYPin ja runkosarjan viidennen finaaleissa.
Tältä pohjalta kun lähden miettimään tulevaa kautta ja mietin poislähtijöitä joukkueesta niin en minä itse ainakaan kuvitellut TPS:n olevan runkosarjassa korkeammalla kuin viimevuonna. En tosin olisi uskonut tällaista sukeltamistakaan.
Jos vaikka luettais niitä viestejä sitten ajatuksen kanssa. Vähän turhauttavaa tämmönen, että ensin katsotaan kirjoittajan suosikkijoukkue, jonka jälkeen luetaan viesti sitten sen mukaan. Vastataan vielä sopivan hyökkäävästi ihankuin olisi laukonut omia mielipiteitään jumalan totuuksina vaikka selkeästi mielestäni toin esiin, että tuo on vain minun oma henkilökohtainen mielipiteeni.