Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Olen näköjään vastarannan kiiski kun totean, että mielestäni Ilveksen juhlapaita ei ole hieno. En arvioi sitä mitenkään perinteistä käsin vaan ihan esteettisin perustein ja lopputulos ei miellytä mua. En oikein osaa sanoa, että mikä tossa edes mättää. Ehkä se on tuo raita, joka on canadiens-tyyppinen, mutta on siinä tarkoituksessa liian paksu. Jos logon takana oleva raita olisi olisi kapeampi ja Ilveslogo vähän isompi, näyttäisi paita ehdottomasti paremmalta.
Minusta taas raita saisi olla päin vastoin hieman paksumpi. Eli niin että koko Logo jäisi raidan sisään. En tykkään tuosta että logo tulee yli "sille varatusta paikasta" ja on raidan päällä. Minusta Logon kuuluisi olla osa tuota raitaa. Tuo keskimmäinen raita on jo muutenkin paksumpi kuin hiharaidat joten miksi ei olisi vielä himpun paksumpi?
Aina löytyy valitettavaa. :D Joka tapauksessa hieno paita! Tosin itse kaipaisin silti olkapäihin noihin saumoihin raitoja eli lisää modernisuutta. Tosin tämä on juhlapaita niin ymmärrän että niitä ei ole.