Mutta jos samat sukat olisivat vaikka Tapparan, Jokerien tai Bluesin käytössä (omilla väreillä tietysti, senkin vääräleuat) olisivat ne upean retrot!
Ei ole toki tästä kyse. Ehkä vain johtuu siitä, että tuo sukkamalli tuolla raitamallilla ja leveydellä tuo itselle mieleen suoraan yhteyden 80-90 luvulle, jolloin tuon mallin sukkia tosiaan oli jokaisella. Ei raitasukissa sinällään mitään vikaa, olisi edes hieman muutettu raitamallia, tai muutettu sen kokoa tai jotain. Nyt kun sukkia tarkempaa katsoo, niin ne ovat aivan samaa mallia kuin edeltäjänsä menneiltä vuosilta, sen takia mieleyhtymä siitä, että aivan kuin ne olisi kaivettu jostain naftaliinista. Mutta joo, kyse nyt aivan makuasiasta.
Nuo SaiPan mustat paidat ovat kyllä hienot ja sukat tietyllätapaa sopivat teemaan, mutta jotenkin tyylikkäämmin olisi voinut sukkien ulkoasun toteuttaa.
En tiedä miten jaksoin vuodattaa SaiPan peliasuista näin monta riviä, periaatteessa aivan samantekevää millaisilla pelaavat. En kuitenkaan ollut ainoa, jonka silmään vanhan mallin sukat pistivät. Eiköhän tästä aiheesta keskustelu riitä meikäläisen osalta.
EDIT: Ja sen verran vielä, että minun silmääni taas nuo HPK:n peliasuihin liittyvät sukat näyttävät hyvältä. Moni on varmasti eri mieltä kanssani, mutta itse olen ajatellut aina hieman sairaalloisesti peliasuista siinä mielessä, että tiettyyn rajaan asti sopiva määrä mainoksia mielestäni sopivat niihin.