SM-liiga fantasiadrafti

• 29 575
  • 555

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Ohmi
Ja ohmi jatkaa...

Valitaan 23 vuotias Martin Bartek!

Kiitos kun veit juuri sen pelaajan jonka olin nappaamassa! No, pannaan tuolla jäljessä tuleva Tepsin GM:kin huutamaan leipää...

HIFK:n varaus: Mika Alatalo

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Ck
Kiitos kun veit juuri sen pelaajan jonka olin nappaamassa! No, pannaan tuolla jäljessä tuleva Tepsin GM:kin huutamaan leipää...

HIFK:n varaus: Mika Alatalo

Olet sinä Ck vittumainen mies! Ajattelin jättää Altsin pahan päivän varalle, kun ei kai miestä ketään arvosta muualla kuin Turussa...

Olikos muuten se ulkomaalaiskiintiö nyt sitten voimassa? Ajattelin vaan, kun omassa rosterissa heittiä on jo kolme kipaletta.

Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ohmi
Olet sinä Ck vittumainen mies! Ajattelin jättää Altsin pahan päivän varalle, kun ei kai miestä ketään arvosta muualla kuin Turussa...

Olikos muuten se ulkomaalaiskiintiö nyt sitten voimassa? Ajattelin vaan, kun omassa rosterissa heittiä on jo kolme kipaletta.

En minä oikeassa elämässä Alataloa HIFKiin ottaisi mistään hinnasta, mutta kun on niin vähän enää noita pisteitä tekeviä laitureita, niin jouduin uhrautumaan. Toisaalta kyllä Alatalo on ihan kelpo vääntäjä ja ei mitenkään oma inhokkini joten siitäkin syystä hänet valitsin.

Kyllä se ulkomaalaiskiintiö vissiin siihen 4 pelaajaan sovittiin, joten sinulla on enää yksi ulkomaalais paikka vapaana.

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
TPS 2004-2005

65. Kimmo Peltonen
66. Sami Venäläinen

Jumantsuikka että oli vaikea päätös. Sen takia saattoi hieman kestää. Valitan. No mutta nyt on tuo ykkönen kasassa eikä mulla ole vielä yhtään ulkomaalaista.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Tilastotiedettä...

Kärpät:11(Bäckström, Vallin, Lievers, Tenkrat, Viuhkola, Smyth, Ujcik, Lievers, Pesonen, Machulda, Jokinen)
TPS:10(Lassila, Vykoukal, Hulkkonen, Eloranta, Nurminen, Aalto, Koivu, Vahalahti, Alatalo, Peltonen)
HIFK:9(Söderholm, Karalahti, Saarinen, Pärssinen, Harkins, Santala, Kuhta, Vopat, Vihko)
Jokerit:8(Thomas, Kankaanperä, Metropolit, Jantunen, Valtonen, Hancock, Lind, Pakaslahti)
HPK:6(Eskelinen, Tuulola, Virta, Laakkonen, Hassinen, Kucharcik)
Lukko:6(Niskala, Toporowsky, Saarela, Larouche, Bartek, Torkki)
Ilves:5(Murphy, Helminen, Viitakoski, Niinimäki, Rajamäki)
Blues:4 (Sulku, Kohn, Caloun, Elomo)
Tappara:3(Lehto, Öhman, Venäläinen)
Ässät:3(Langkow, Bergeron, Peltonen)
Jyp:2(Korhonen, Immonen)
Saipa:2(Sachl,Kerman)
Pelicans:0

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Voi vee...!

Hamilton sitten katsoi parhaimmaksi poistua linjoilta ennen kuin kävi tekemässä varauksensa.

Ja taas odotellaan...

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Re: Voi vee...!

Viestin lähetti flintstone
Hamilton sitten katsoi parhaimmaksi poistua linjoilta ennen kuin kävi tekemässä varauksensa.
Ja taas odotellaan...
Täähän voidaan kohta laskea jo vittuilun puolelle, kun ollaan linjoilla kun on oma vuoro mutta silti lähdetään pois tekemättä draftia, ei toimi näin!
Eilen oli Sam#9:llä sama juttu illalla, E teki varauksensa ja tuli Samin vuoro ja kuinka ollakaan hän poistuu paikalta tekemättä draftia...
Voisitte aina kun lähdette viimetöiksenne käydä katsomassa onko oma vuoronne! Hamiltonin tilanne oli vielä ihmeellisempi kun välissä oli vaan kaksi Sami.to:n vuoroa ja hänkin oli koko ajan paikalla!

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Voi vee...!

Viestin lähetti Hordi24
Täähän voidaan kohta laskea jo vittuilun puolelle

Eilen oli Sam#9:llä sama juttu illalla, E teki varauksensa ja tuli Samin vuoro ja kuinka ollakaan hän poistuu paikalta tekemättä draftia...

Menikö se eilisiltainen tosiaan noin? E teki varauksensa 22.27 ja minä olin silloin jo muualla kisastudiossa. Kävin netissä 21.40 kotoa ja totesin ettei vuoro ole kohdalla. Tuon jälkeen pääsin nettiin vasta siis tänään aamusella. No sinähän sen paremmin tiedät...

Varaa nyt vielä vittuillaksesi se meidän kaipaamamme kakkoskentän peluri.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Re: Re: Re: Voi vee...!

Viestin lähetti Sam#9
Menikö se eilisiltainen tosiaan noin? E teki varauksensa 22.27 ja minä olin silloin jo muualla kisastudiossa.
Varaa nyt vielä vittuillaksesi se meidän kaipaamamme kakkoskentän peluri.
En tiedä sitten oliko joku muu sun koneella vai mikä oli mutta kun odottelin illalla jos saisin vielä tänään (siis eilen) draftata ja kun E teki oman varauksensa olin varma että pystyn itsekin tekeen koska Sam#9 luki ainakin mun koneella aktiivisissa käyttäjissä...
Olen pahoillani jos näin ei ollut mutta kyllä se siellä luki, tosin varmaan vain minuutin tai pari mutta kuitenkin!

Varmana koitan ottaa juuri sen pelaajan mitä kaikki haluaa:-)
Toki sehän kyllä taidetaan ottaa jo mun nenän edestä!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Re: Voi vee...!

Viestin lähetti Hordi24
En tiedä sitten oliko joku muu sun koneella vai mikä oli mutta kun odottelin illalla jos saisin vielä tänään (siis eilen) draftata ja kun E teki oman varauksensa olin varma että pystyn itsekin tekeen koska Sam#9 luki ainakin mun koneella aktiivisissa käyttäjissä...
Olen pahoillani jos näin ei ollut mutta kyllä se siellä luki, tosin varmaan vain minuutin tai pari mutta kuitenkin!

Luultavasti kyse on siitä että tuo aktiivisena lukijana oleminen ei kuoletu heti vaikka poistuisikin vaan siinä lienee jonkinmoinen viive.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Re: Voi vee...!

Viestin lähetti Hordi24
Taitaa olla Jatkoajan kävijälistan päivityksessä sitten kohtuullista viivettä, jos näin siellä luki. Koneellani ei ollut ketään käyntini jälkeen, sillä sammutin sen singahdin frendin luo katsomaan potkupalloa. Tuo tapahtui siis 30 minuuttia ennen E:n varausta.

Se siitä sitten ja odotellaan Hamiltonin saapumista areenalle. Itse en muuten pysty taaskaan illalla varailemaan, joten jos vuoroni tulee reilun tunnin sisällä, niin homma etenee osaltani.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Re: Re: Re: Re: Re: Voi vee...!

Viestin lähetti Sam#9
Se siitä sitten ja odotellaan Hamiltonin saapumista areenalle. Itse en muuten pysty taaskaan illalla varailemaan, joten jos vuoroni tulee reilun tunnin sisällä, niin homma etenee osaltani.
Okei, se siitä sitten! Hamiltonilla on kuitenkin "todistettavasti" näin käynyt...
Mullakin on tänään taas reenit joten oon pois koneelta noin 16.30-19.15. Illan sitten oon taas toinen silmä kattoo TV:ta ja toinen kyttää jatkoaikaa!

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kaikkien joukkueiden ulkomaalaiskiintiöt korjattu avausviestiin

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Olen pahoillani jos Hamiltoni ei jaksanut odottaa vuoroaan kun mulla taisi kestää 20 minuuttia. Mutta kun se valinta oli niin vaikea. Mutta Big Hand Derbylle joka jaksaa kaiken maailman kiintiöitäkin päivitellä. Mutta on kai se sen velvollisuus kun on tämän laittanut vireillekkin.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koska viimeisin varaus tehtiin 12 tuntia sitten ja meikäläinen sattuu vielä kukkumaan ylhäällä, niin ajattelin tässä vielä suorittaa yhden varauksen.

HIFK:n varaus: Sami Torkki

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Kiitokset Flintille YV:stä. Kyllä täällä tuli heti aamulla käytyä, mutta jotenkin tulin aamupöpperössä siihen tulokseen, että tässä täytyy odotella tuonne 14:06 ennen kuin pääsen itse tekemään varauksia, no sattuuhan sitä ruotsiakin puhuvissa perheissä;)

Joukkue se kun vahvistuu ja nuorenee kakkosen sentteriksi Jesse Niinimäki!

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Hamilton
Siis whatta..

Mähän varasin Marko Kiprusoffin.

Varausjärjestys vaihtuu joka kierroksella niin kuin varmaan muistit?!

64. Kärpät - Hamilton - Marko Kiprusoff
65. TPS - sami.to - Kimmo Peltonen

Kierros 6:

66. TPS - sami.to - Sami Venäläinen
67. Kärpät - Hamilton -
68. HIFK - Ck - Sami Torkki
69. HPK - Ohmi - Jesse Niinimäki
70. Lukko - Johto -

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun Ck ehti jo varaamaan Sami Torkin niin valitsen hyökkäykseeni aikalailla vastaavan pelaajan eli erittäin fyysistä ja suoraviivaista jääkiekkoa pelaavan Erkki Rajamäen.

Hordi24 jatkaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hamiltonkin saa siis varata, vaikka oma varsinainen vuoro jo meni ohi. Eli ei muuta kuin varailemaan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaahas tää on sitten taas mennyt tähän tavanomaiseen odotteluun.

No pitää varmaan sunnuntaina illalla tulla katsomaan josko oma vuoro olisi edes bauttiarallaa kohdillaan.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti flintstone
No pitää varmaan sunnuntaina illalla tulla katsomaan josko oma vuoro olisi edes bauttiarallaa kohdillaan.
Tähän ollaan menossa... Hieman harmittaa tuo eilisen tussahtaminen, kun väkeä oli linjoilla vaikka kuinka. Itsekin olisin ollut linjoilla jopa iltasella, vaikka ennakkotiedoissa annoin muuta ymmärtää. Hitaasti edetään ja viikonloppuna on jälleen 12 tuntisia taukoja varmasti edessä.

W....W....W

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Olen todella pahoillani kun mua on jouduttu odotteleen!!!!!!
Alan vastaan kovaan(Rajamäki, Torkki) kovalla ja otan Toni "Mäkkäri" Mäkiahon joka muuten sai runkosarjassa 26 pistettä ja vielä niin ettei niistä yksikään tullut ylivoimalla, eikä tyhjään maaliin tehdystä... 99min jäähyjä on kuitenkin se suurin syy miksi hän joukkueeseen liittyy!

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Patera#14
ööh.. onko nyt niinku mun vuoro?

Jep, kyllähän se sun vuoros on... Hamilton voisi myös tehdä draftauksensa jos siltä tuntuu, koska tuon Malko Kiplusoffin jälkeen sulla on vielä yksi varaus jäljellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy