Viestin lähetti Ohmi
Ja ohmi jatkaa...
Valitaan 23 vuotias Martin Bartek!
Kiitos kun veit juuri sen pelaajan jonka olin nappaamassa! No, pannaan tuolla jäljessä tuleva Tepsin GM:kin huutamaan leipää...
HIFK:n varaus: Mika Alatalo
Viestin lähetti Ohmi
Ja ohmi jatkaa...
Valitaan 23 vuotias Martin Bartek!
Viestin lähetti Ck
Kiitos kun veit juuri sen pelaajan jonka olin nappaamassa! No, pannaan tuolla jäljessä tuleva Tepsin GM:kin huutamaan leipää...
HIFK:n varaus: Mika Alatalo
Viestin lähetti Ohmi
Olet sinä Ck vittumainen mies! Ajattelin jättää Altsin pahan päivän varalle, kun ei kai miestä ketään arvosta muualla kuin Turussa...
Olikos muuten se ulkomaalaiskiintiö nyt sitten voimassa? Ajattelin vaan, kun omassa rosterissa heittiä on jo kolme kipaletta.
Täähän voidaan kohta laskea jo vittuilun puolelle, kun ollaan linjoilla kun on oma vuoro mutta silti lähdetään pois tekemättä draftia, ei toimi näin!Viestin lähetti flintstone
Hamilton sitten katsoi parhaimmaksi poistua linjoilta ennen kuin kävi tekemässä varauksensa.
Ja taas odotellaan...
Viestin lähetti Hordi24
Täähän voidaan kohta laskea jo vittuilun puolelle
Eilen oli Sam#9:llä sama juttu illalla, E teki varauksensa ja tuli Samin vuoro ja kuinka ollakaan hän poistuu paikalta tekemättä draftia...
En tiedä sitten oliko joku muu sun koneella vai mikä oli mutta kun odottelin illalla jos saisin vielä tänään (siis eilen) draftata ja kun E teki oman varauksensa olin varma että pystyn itsekin tekeen koska Sam#9 luki ainakin mun koneella aktiivisissa käyttäjissä...Viestin lähetti Sam#9
Menikö se eilisiltainen tosiaan noin? E teki varauksensa 22.27 ja minä olin silloin jo muualla kisastudiossa.
Varaa nyt vielä vittuillaksesi se meidän kaipaamamme kakkoskentän peluri.
Viestin lähetti Hordi24
En tiedä sitten oliko joku muu sun koneella vai mikä oli mutta kun odottelin illalla jos saisin vielä tänään (siis eilen) draftata ja kun E teki oman varauksensa olin varma että pystyn itsekin tekeen koska Sam#9 luki ainakin mun koneella aktiivisissa käyttäjissä...
Olen pahoillani jos näin ei ollut mutta kyllä se siellä luki, tosin varmaan vain minuutin tai pari mutta kuitenkin!
Taitaa olla Jatkoajan kävijälistan päivityksessä sitten kohtuullista viivettä, jos näin siellä luki. Koneellani ei ollut ketään käyntini jälkeen, sillä sammutin sen singahdin frendin luo katsomaan potkupalloa. Tuo tapahtui siis 30 minuuttia ennen E:n varausta.Viestin lähetti Hordi24
En tiedä sitten oliko joku muu sun koneella vai mikä oli mutta kun odottelin illalla jos saisin vielä tänään (siis eilen) draftata ja kun E teki oman varauksensa olin varma että pystyn itsekin tekeen koska Sam#9 luki ainakin mun koneella aktiivisissa käyttäjissä...
Okei, se siitä sitten! Hamiltonilla on kuitenkin "todistettavasti" näin käynyt...Viestin lähetti Sam#9
Se siitä sitten ja odotellaan Hamiltonin saapumista areenalle. Itse en muuten pysty taaskaan illalla varailemaan, joten jos vuoroni tulee reilun tunnin sisällä, niin homma etenee osaltani.
Viestin lähetti Hamilton
Siis whatta..
Mähän varasin Marko Kiprusoffin.
Tähän ollaan menossa... Hieman harmittaa tuo eilisen tussahtaminen, kun väkeä oli linjoilla vaikka kuinka. Itsekin olisin ollut linjoilla jopa iltasella, vaikka ennakkotiedoissa annoin muuta ymmärtää. Hitaasti edetään ja viikonloppuna on jälleen 12 tuntisia taukoja varmasti edessä.Viestin lähetti flintstone
No pitää varmaan sunnuntaina illalla tulla katsomaan josko oma vuoro olisi edes bauttiarallaa kohdillaan.
Viestin lähetti Patera#14
ööh.. onko nyt niinku mun vuoro?