SM-liiga fantasiadrafti

• 29 571
  • 555

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti VH87
Eli olen poissa koneelta seuraavaksi maanantaista tiistaihin, koska palailen keskiviikon puolella, mutta jos drafti jatkuu tähän tahtiin niin kerkiän varailemaan ajoissa.

Eikös tää tarkoita sitä että mä saisin jo nyt varata, vai?

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti flintstone
Eikös tää tarkoita sitä että mä saisin jo nyt varata, vai?

Anna palaa flint! Ja herätä Bozik/Jykke, niin saadaan tähän vehkeeseen vauhtia, että saadaan tämä homma loppumaan ennen joulua...

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
No tästä tulee

Saipan 8.kierroksen varaus on Jukka Voutilainen, mies joka osaa tarvittaessa pelata sentterinä mutta on kaiketi alun alkujaan laituri. Joka tapauksessa Vode on taitava maalintekijä joka ei jäädy kovassakaan paikassa.

Vuoro bozikille/Jykke1978:lle

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Pelicans täydentää ykkösketjun varaamalla Alexandre Tremblayn ja kakkosketjuun Marko Ojanen ja vuoro takaisin Flinstonelle.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lisää kovuutta takalinjoille

Saipan 9.kierroksen varaus on Miska Kangasniemi

Vuoro VH87:lle, tai oikeastaan Derbylle koska VH87 palaa linjoille vasta huomenna (keskiviikkona).

PS. varaaminen kesti hiukan kun Jykke1978 meni sotkemaan mun pasmat varaamalla mun suunnitelmissa olleen Marko Ojasen.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Käytän toisen ulkomaalaispaikkani: Martin Stepanek

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
2.divarissa pojat pisti show käyntiin

Ja varailivat kauhealla vauhdilla lähes koko paskan läpi. Meillä täällä mestaruussarjassa sen sijaan ollaan menty tarkoin harkiten draftia eteenpäin ja mihinkään turhiin hötkyilyihin ei olla sorruttu.

Ja kyllähän meilläkin tämä homma tässä joskus kesän aikana varmasti saadaan valmiiksi, ja eihän meillä mikään varsinainen kiire ole, ei todellakaan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
tik...tak...tik...tak...12 tuntia on taas kulunut

Derby on tehnyt varauksensa klo 22:00 eilen illalla joten nyt lienee taas kulunut tuo 12 tuntia joten E:n ja VH87:n lisäksi Sam#9 saa myöskin varata.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Juha Ylönen

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tappara kaudella 2004-2005:
9. kierros: Ilkka Mikkola

+ 32 tehopörssissä ei ollut sattumaa kultapojalla.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Radek Philipp ja Pasi Häkkinen. Löytyisikö mistään tällaista listaa mistä näkee pelaajien pelipaikat (vasen laita jne.)?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti VH87
Radek Philipp ja Pasi Häkkinen. Löytyisikö mistään tällaista listaa mistä näkee pelaajien pelipaikat (vasen laita jne.)?

Ei oikeastaan mutta pelaajien kätisyydestä pystyy yleensä päättelemään jotain, eli vasemmalta ampuva pelaaja pelaa yleensä vasemmalla ja oikealta ampuva oikealla mutta poikkeuksiakin on.

Pasi Häkkinen on muuten jo varattu, Tappara (Sam#9) varasi Häkkisen 7.kierroksella. Eli varaatko uudelleen? Ja ihan vinkkinä niin edellisellä sivulla (sivu 12) mun tekemä suhteellisen ajantasalla oleva lista vapaista pelaajista pelipaikoittain.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Patera#14
onkohan mun vuoro nyt varata yks vai useampi pelaaja?

Sun vuorosi.

Ja saat siis varata kaksi pelaaja (8. ja 9.kierros).

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
no varataan sitten Jere Myllyniemi kakkosveskaksi

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
juuh..vähän pihalla mut otetaas Mika Oksa ja Pasi Nielikäinen.

Jantunen-Harkins-Dahlman
Kerman-Helminen-Laakkonen
xxxx-xxxx-Nielikäinen
xxxx-xxxx-xxxx
xxxx

xxx-xxx
xxx-xxx
xxx-xxx
xxx

Oksa
xx

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoittakaa varauksen yhteydessä kuka on seuraavaksi vuorossa niin ei mene ihmettelyssä turhaa aikaa.

Seuraavaksi vuorossa siis Lukon GM Johto.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Vanhennetaanpa hieman joukkuetta yhdellä HPK:n omallakin pelaajalla, jolta onnistuu sekä maalinteko että äijän pitäminen.

Vladimir Sicak

ps. Samalla taisi tulla sitten ulkomaalaiskiintiö täyteen!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pistettäiskö tämä nyt Juhannus tauolle?

Ellei vastalauseita esiinny niin tämä drafti jatkukoon seuraavan kerran maanantaina 28.6. klo 09:00, jolloin vuorossa on siis Ck.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Re: Pistettäiskö tämä nyt Juhannus tauolle?

Viestin lähetti flintstone
Ellei vastalauseita esiinny niin tämä drafti jatkukoon seuraavan kerran maanantaina 28.6. klo 09:00, jolloin vuorossa on siis Ck.

Minulta tulisi pieni vastalause, koska haluaisin tehdä tuon kauan odottamani draftauksen nyt enkä viikonlopun jälkeen jos se vaan käy. Minun puolestani sopii, että sen jälkeen laitetaan drafti tauolle.

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kannattaisko tehdä tämä kierros loppuun niiltä osin kuin mahdollista, sen jälkeen jussi-tauko?

Itse voisin myös varata nyt Ck:n jälkeen.

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Tämän kierroksen loppu olisi varsin lähellä sillä minäkin olen nyt linjoilla. Eli jos voin tehdä nyt Hamiltonin jälkeen niin varaanko vain tämän kierroksen vai myös seuraavan kierroksen ensimmäisen vuoroni joka on heti perään? Ihan vaan sitä varten kun en ole aivan varma pystynkö maanantaina niin aikaiseen kun klo. 9.00 varaamaan. Ja sitten ja niin edelleen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy