SM-liiga fantasiadrafti

• 29 569
  • 555

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mun varauksesta on nyt kulunut jo reilusti yli 12 tuntia joten VH87 näyttää siis jälleen jäävän väliin, näinollen myös Derby saa keretessään varata.

Vähän on nihkeän oloisesti tämä meidän drafti etenemässä kun noita 12 tunnin odotteluaikoja tuntuu tulevan hieman liian usein.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun tämä drafti ei edelleenkään tunnu etenevän millään, niin pitäisikö meidänkin koettaa löytää joku aika päivästä jolloin kaikilla olisi mahdollisuus tulla linjoille? Saataisiin sitten edes jotenkin tätä draftia eteenpäin. Itselleni tuo sopiva aika olisi tänään ja huomenna n.klo 21-24. Mites muilla?

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tänään tuskin ehdin illalla pahemmin päivystää, pitää lähteä Lintsille pikkuveljen "vahdiksi". Huomisesta taas en tiedä, mutta todnäk olen kotona pe-illan ja todnäk on kone päällä puoleenyöhön asti.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Johto
Kun tämä drafti ei edelleenkään tunnu etenevän millään, niin pitäisikö meidänkin koettaa löytää joku aika päivästä jolloin kaikilla olisi mahdollisuus tulla linjoille? Saataisiin sitten edes jotenkin tätä draftia eteenpäin. Itselleni tuo sopiva aika olisi tänään ja huomenna n.klo 21-24. Mites muilla?

Tänään minä ainakin katson EM-fudista tuona aikana ja perjantai-ilta ei myöskään hirveästi houkuttele.

Ja edelleenkin mun mielestä tuollainen 4-6 draftin vuorokausi vauhti on ihan riittävä, nämä 12 tunnin odottelut sen sijaan hieman rassaavat, ei tosin taas hetkeen koska oma vuoro ei ole ihan lähellä.

Viimeksi muokattu:

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Takkuista on. Itselleni nuo illat on huono idea, sillä perhe-elämä vie silloin voiton Jatkoajassa roikkumisesta. Satunnaisesti voin iltaisin netissä piipahtaa, mutta parin tunnin sessioihin en osallistu. Arkipäivät 9-17 sen sijaan onnistuvat paljon helpommin. Tällöin olen jatkuvasti koneella, joten draftitkin onnistuvat työn lomassa varsin mainiosti.

Tämän lisäksi ehdotan että päivisin varausaikaa lyhennetään 6 tuntiin. Ja henkilöt, jotka tietävät etteivät pysty varaamaan vaikkapa vuorokauteen, voisivat ilmoittaa siitä julkisesti. Yksityisviesti edellämainitussa tapauksessa seuraavalle varaajalle ja tieto 2-3 pelaajasta järjestyksessä ketä haluaa draftata. Näin ollen seuraavana oleva varaisi saamansa listan mukaisesti poissaolevan puolesta ja sitten omansa pois. Saataisiin homma jotenkin etenemään.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Taitaa olla Derbynkin vuoro kohta mennyt ohi. Flint varasi 30.06.2004 10:39, joten E on vuorossa.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Arto Laatikainen.

Ole hyvä Sam#9

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Marko Mäkinen

Hordi24 jatkaa..

Hyökkääjät:

Jantunen-Harkins-Dahlman
Kerman-Helminen-Laakkonen
Mäkinen-x-Nielikäinen
x-x-x

Puolustajat:

Kokko-Helenius (?)
x-x
x-x
x

Maalivahdit:

Oksa
x

Viimeksi muokattu:

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Mäkiaho on ainakin viety ja se taitaa olla Hordilla on jos en väärin muista. Mäkinen on KAI vapaana. Muistaakseni se oli jo mennyt mutta en ole asiasta ihan varma. Ei sitä ainakaan tuolla näkyknyt.

Kyllä sitä pitää sen verran vaivautua katsomaan asiat... Et sillai.

Tarkista ihmeessä se mäkiaho homma.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Patera#14
Mäkiaho vapaa? jos ei nii marko mäkinen sit.. en jaksa millään nyt selata nuita :(

Mäkkäri on hordi24:n 6.kierroksen varaus, sen sijaan Marko Mäkinen on edelleen vapaana, joten se lienee sitten sun 11.kierroksen varauksesi?

Ja vuoro on tuon jälkeen siis hordi24:lla, myös välistä jääneet VH87 ja Derby saavat varailla keritessään.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Seuraa ilmoitusluontoinen asia: Eli en pääse koneelle seuraaviin kymmeneen päivään, joten jos mun vuoro tulee niin hyppikää yli heti kun haluatte!
Annoin kuitenkin Haokille valtuudet tehdä draftit jos se vaan ehtii ja haluaa... Sitä ei kumminkaan tarvi odottaa eli hyppikää yli vaan!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Derby
Janne Ojanen myöhästyneenä valintana

Ojasen Janne on jo Hamiltonin 6.kierroksen varaus, eli vaihdatko varauksesi?

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Loistavaa että vielä tässä vaiheessa draftia on tämän tasoinen sentteri vapaana eli kolmosketjun keskelle tulee Jani Keinänen

Ohmi jatkaa.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Ohmi jatkaa varsin ymmällään, onko todellakin aloitusspesialisti Petri Pakaslahti edelleen varaamatta? No, perskutarallaa eikun kolmosen sentteriksi...

Vladimir Machulda-Mikko Koivu-Jan Caloun
Martin Bartec-Jesse Niinimäki-Sean Bergenheim
XXXX-Petri Pakaslahti-XXXX
XXXX-XXXX-XXXX

Sami Lepistö- Vladimir Sicak
Markus Seikola-XXXX
XXXX-XXXX
XXXX

Niklas Bäckström
XXXX

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Viestin lähetti Ohmi
Ohmi jatkaa varsin ymmällään, onko todellakin aloitusspesialisti Petri Pakaslahti edelleen varaamatta?

Vastaus on EI ole vapaana.

51. SaiPa - flintstone - Petri Pakaslahti

ja jos kyseinen pelaaja OLISI ollut vapaana olisin varannut hänet Pelicansin ryhmään, jos olisin ennen Bozikia kerinnyt varaamaan.

Sori Ohmi, mutta varaappa uusiksi.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sivulla 12 on lista vapaista pelaajista. Ja olen pyrkinyt päivittään tuota kyseistä listaa päivittäin joten siitä voi koittaa tsekata onko joku pelaaja vapaana.

Ja Pakaslahti on tosiaan mun ykkös sentterini, eli Ohmi varaile uudelleen.

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Peräremes!

Jostain syystä ei sitten toiminut tuo selaimen etsi toiminto!

Otetaan sitten Mika Viinanen!

Vladimir Machulda-Mikko Koivu-Jan Caloun
Martin Bartec-Jesse Niinimäki-Sean Bergenheim
XXXX-Mika Viinanen-XXXX
XXXX-XXXX-XXXX

Sami Lepistö- Vladimir Sicak
Markus Seikola-XXXX
XXXX-XXXX
XXXX

Niklas Bäckström
XXXX

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Koska Hordi meni varastamaan Kultasen, niin HIFK:n seuraava varaus on Lennart Petrell.

Tomek Valtonen-Mike Stapleton-Kimmo Kuhta
Mika Alatalo-Petr Sachl-Sami Torkki
Lennart Petrell-x-Lauri Tukonen
x-x-x

Toni Söderholm-x
Mikko Lehtonen-x
x-x
x

Jarmo Myllys
x

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vuorossa on siis Hamilton, Derby ei ole edelleenkään korjannut Ojasen Jannen valintaa ja VH87:n koneongelmat ilmeisesti jatkuu yhä.

Ck:n varauksesta on kulunut nyt reilu 10 tuntia joten Hamiltonille tulee kohta kiire jos meinaa varata omalla vuorollaan.

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mina voin kai varata??

Varaan Tepsille Jaakko Uhlbäckin ja Miika Elomon. Aika pikainen varaus, enkä ajatellu mitään.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti sami.to
Mina voin kai varata??

Odotas vielä hetki. Eli Ck:n varaus on tehty 22:32, joten 10:32 on sun vuorosi. Tosin jos Hamilton ei sitä ennen kerkeä tänne varaamaan niin nuo sun varauksesi astuvat voimaan.

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
No voi hitsi! Mulla tais olla kelloasetuksissa jotain mätää kun en ole kotona koneella. Olen syvästi pahoillani huomaamattomuudestani. Jos Hamilton kerkeää tulla niin on sitten varattava uudestaan jos hänen pelaajansa ovat samoja kuin minun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy