SM-liiga fantasiadrafti

• 29 573
  • 555

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli olen poissa koneelta seuraavaksi maanantaista tiistaihin, koska palailen keskiviikon puolella, mutta jos drafti jatkuu tähän tahtiin niin kerkiän varailemaan ajoissa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ohmin varauksesta taitaa olla aikaslailla tuo 12 tuntia jo mennyt joten myös Hamilton voi keretessään varata, kuten tietenkin vuorossa ollut Ck.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuorossa taitaa olla TPS ja sami.to sekä tietenkin edelleen myös Ck.

Verkkaiseen tahtiin tuntuu draftaus etenevän. En ole itsekään seuraillut tilannetta kovin ahkerasti, mutta onneksi Jykke on tarpeen mukaan paikkaillut. Huolestuneena olen pannut merkille maalivahtien suosion, onneksi meillä on sillekin osastolle tarjolla todellinen jokeri K.H.

Nyt kun Turunen on oikeassa elämässä siirtynyt Ilvekseen, olisi erittäin mukavaa, jos Tommi saisi myös fantasiamaailmassa pelata Ilveksessä ;)

Ps. Jos joku löytää listauksen kaikista sm-liigan pelureista, sellaiselle listalle olisi käyttöä siten, että siitä poistettaisiin varatut pelaajat. Tämä varmaan nopeuttaisi pohdintaa kaikkialla, ongelma taitaa olla se, etten ainakaan itse ole mitään koko sm-liigan kattavaa pelaajaluetteloa löytänyt.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pohdiskelin tässä sellaista, että eikö olisi kaikinpuolin reilua tehdä herrasmiessopimus siitä, että esimerkiksi torstaista klo 14 eteenpäin sunnuntai-iltaan klo 24 asti varausvuoro ei siirry, vaikka ei pääsisi draftaamaan. Tai vaihtoehtoisesti drafti hiljenee kokonaan jussiksi. Ainakin olen itse torstaina lähdössä ajoissa töistä ja suuntaan kesämökille, jossa netinkäyttömahdollisuudet on aika lailla tasan nollassa. Mitä mieltä muut?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti E
Pohdiskelin tässä sellaista, että eikö olisi kaikinpuolin reilua tehdä herrasmiessopimus siitä, että esimerkiksi torstaista klo 14 eteenpäin sunnuntai-iltaan klo 24 asti varausvuoro ei siirry, vaikka ei pääsisi draftaamaan. Tai vaihtoehtoisesti drafti hiljenee kokonaan jussiksi. Ainakin olen itse torstaina lähdössä ajoissa töistä ja suuntaan kesämökille, jossa netinkäyttömahdollisuudet on aika lailla tasan nollassa. Mitä mieltä muut?

Kannatetaan.

Ei mielestäni olisi mitään järkeä vaatia että kenenkään tarvitsisi Jussina roikkua netissä tämän takia.

Vahva puoltoääni ainakin täältä suunnalta.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Sopii myös minulle, koska tiedän etteivät kaikki todellakaan ole koneen ääressä jussina.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jussi on syytä rauhoitta draftin osalta. Itselläni tosin olisi mahdollisuus nettiin koko viikonlopun ajan, mutta ei jaksa kyttäillä omaa vuoroaan koko aikaa.

Hordi24: Mä mitään huijannu. Pasi Häkkinen on meille manselaisille ulkomaalainen ja vieläpä vahvistus! Tämä valinta karistaa ne viimeisimmätkin kahvausrippeet, joita Tapparaan on aiheellisesti vuosien mittaan liitetty.

(Lehto olisi ollut kahvaajien aatelia.)

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Viestin lähetti bozik
Vuorossa taitaa olla TPS ja sami.to sekä tietenkin edelleen myös Ck.Nyt kun Turunen on oikeassa elämässä siirtynyt Ilvekseen, olisi erittäin mukavaa, jos Tommi saisi myös fantasiamaailmassa pelata Ilveksessä ;)
Oon kuitenkin vähän aikaa vielä päättäny odotella kun tässähän saattaa käydä niinkin, että Turusen voi saada vielä myöhemmässä vaiheessa:-)

Kyllä tulee multakin puoltoääni ton juhannuksen pyhittämiselle!
Vaika itse kyllä oon varmaan läsnä paljonkin...

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
jooh, itse lähden tänään reissuun ja en pääse varailemaan pelaajia vasta kun keskiviikko iltana tai torstsaina iltapäivällä..

..varailen sit kun joudan.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Joudun nyt pyytämään kaikilta anteeksi etten ole päässyt varailemaan. Lähdin vuokra mökille siinä uskossa, että siellä pääsee nettiin, mutta siellä ei ollut käytännössä ollenkaan kännykkä verkkoa ja siitä syystä en pystynyt käyttämään konettani teen varaukseni tuota pikaa.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti bozik
Ps. Jos joku löytää listauksen kaikista sm-liigan pelureista, sellaiselle listalle olisi käyttöä siten, että siitä poistettaisiin varatut pelaajat. Tämä varmaan nopeuttaisi pohdintaa kaikkialla

En päivitä enää tätä listaa, uusin päivitetty vapaidenpelaajien-lista löytyy sivulta 18.

Maalivahdit
Krister Antila
Sami Heinonen
Sasu Hovi
Antti Jokela
Juha Kuokkanen
Jan Lundell
Tommi Nikkilä
Tuomas Nissinen
Joni Puurula
Tuukka Rask
Pekka Rinne
Mikko Rämö
Dave Stathos (ulkomaalainen)
Jaakko Suomalainen
Mikael Vuorio
Miika Wiikman

Puolustajat
Kaspars Astashenko (ulkomaalainen)
Simon Backman
Dale Clarke (ulkomaalainen)
Kimmo Eronen
Justin Forrest (ulkomaalainen)
Ossi-Petteri Grönholm
Juha Gustafsson
Matti Hana
Jaakko Harikkala
Aki Heino
Santeri Heiskanen
Miika Huczkowski
Tuomas Immonen
Topi Jaakola
Janne Jalasvaara
Samuli Jalkanen
Mikko Jokela
Juha Jokiraita
Teemu Jääskeläinen
Mikko Kalteva
Pekka Kangasalusta
Marko Kauppinen
Lauri Kinos
Toni Kiren
Ville Koistinen
Olli Korkeavuori
Oskari Korpikari
Tuomo Kortelainen
Tommi Kovanen
Ismo Kuoppala
Mikko Kurvinen
Tomi Källarsson
Veli-Pekka Laitinen
Antti-Pekka Lamberg
Henri Laurila
Topi Lehtonen
Jani-Matti Loikala
Olli Malmivaara
Jyri Marttinen
Mikko Mäenpää
Ville Mäntymaa
Tero Määttä
Mikko Palomäki
Markku Paukkunen
Jussi Pekkala
Tommi Pelkonen
Tomi Pettinen
Hannu Pikkarainen
Kimmo Pikkarainen
Jermu Pisto
Pasi Puistola
Mikko Pukka
Mikko Purontakanen
Jussi-Antti Reimari
Mika Rontti
Joonas Rönnberg
Anssi Salmela
Ismo Sirén
Olegs Sorokins (ulkomaalainen)
Harri Tikkanen
Jussi Timonen
Marko Toivonen
Arto Tukio
Mikko Turunen
Iikka Törnvall
Atte Valli
Ville Varakas
Jarno Virkki
Petri Virolainen

Keskushyökkääjät
Anders Burström (ulkomaalainen)
Vjatsheslav Fandul (ulkomaalainen)
Ville Hirvonen
Eetu Holma
Samu Isosalo
Mika Kauppinen
Jarkko Kauvosaari
Juha-Pekka Ketola
Ville Koho
Petri Kontiola
Joni Lius
Juha-Pekka Loikas
Eetu Qvist
Mikko Rautee
Daniel Tkaczuk (ulkomaalainen)
Pasi Tuominen
Aki Uusikartano
Marek Vorel (ulkomaalainen)
Tuomas Vänttinen

Laitahyökkääjät
Matti Aho
Pierre-Claude Drouin (ulkomaalainen)
Juha Fagerstedt
Ilari Filppula
Carlo Grünn
Juha-Pekka Haataja
Jaakko Hagelberg
Tommi Hannus
Tuomo Harjula
Antti Hildén
Markku Hurme
Lubomir Hurtaj (ulkomaalainen)
Jarkko A. Immonen
Ville Immonen
Jesse Joensuu
Henrik Juntunen
Tommi Jäminki
Lasse Jämsen
Jari Jääskeläinen
Mikko Kankaanperä
Juha Kiilholma
Jani Kiviharju
Arto Koivisto
Petri Koskinen
Kristian Kuusela
Janne Lahti
Mikko Laine
Joni Lappalainen
Ville Leino
Mike Lephart (ulkomaalainen)
Petteri Lotila
Jyrki Louhi
Marko Luomala
Arttu Luttinen
Jussi Makkonen
Jussi-Mikko Makkonen
Matias Metsäranta
Tuomas Mikkonen
Mika Niemi
Niko Nieminen
Mikko Niinikoski
Petteri Nokelainen
Teemu Normio
Teemu Nurmi
Matti Näätänen
Markus Ojala
Tommi Oksa
Ossi Pellinen
Arsi Piispanen
Jermu Porthen
Tuukka Pulliainen
Jarkko Pyymäki
Pekka "käsi" Saarenheimo
Jesse Saarinen
Jussi Saarinen
Toni Saarinen
Timo Salonen
Tuomas Santavuori
Janne Siivonen
Olli Sillanpää
Mikko Silvennoinen
Mika Skyttä
Mika Suoraniemi
Mikko Suvanto
Tomi Sykkö
Valtteri Tenkanen
Sami Tervonen
Jukka Tiilikainen
Marco Tuokko
Tommi Turunen
Joni Töykkälä
Simo Vidgren
Teemu Virkkunen
Hannu Väisänen
Jesse Welling
Samu Wesslin
Daniel Widing (ulkomaalainen)
Juhamatti Yli-Junnila

Jos joku pelaaja pitäisi olla listalla niin niitä voi ihan vapaasti pyytää lisäämään tai täydentää listaa itse. Huomasin juuri että multa puuttui pelaajia jotka oli pelannut viime kaudella liigassa mutta ovat siirtyneet ensi kaudeksi ulkomaille, joten jos keksitte sellaisia pelaajia niin ilmoitelkaa. Myös ylimääräisistä ja listalle kuulumattomista pelaajista on hyvä huomauttaa.

Edit: päivitetty listaa, mm. poistettu varattuja pelaajia. Ja yritän poistaa pelaajia listalta kun niitä varataan.

Edit2: lisätty Marko "Kohu" Kauppinen.

Viimeisin päivitys ollut siis 9.7. klo 01:29.

Viimeksi muokattu:

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti flintstone
Jos joku pelaaja pitäisi olla listalla niin niitä voi ihan vapaasti pyytää lisäämään tai täydentää listaa itse.

Hieno listaus Flintiltä. Varattavien joukosta näyttää puuttuvan ainakin Tepsin ex-rotat Mikko Rautee ja Jani Kiviharju.

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
TPS varaa yhä vain kotimaisia.

Marko Kivenmäki! Takaisin Turkuun mahtavan kauden jälkeen. Sijoittui rs. pistepörssissä 15. Ihme, että oli vielä vapaana. Sama tahti jatkuu myös ensi kaudella.

Erik Hämäläinen! Pitäähän joukkueeseen yksi maailmanmestari saada, siitä ei pääse mihinkään. Tällä konkarilla pitäisi kokemusta löytyä ja on kaiken lisäksi hyvä! Oli puolustajien pistepörssin 8.

flinstonen listassa näyttäisi olevan tuo Malko Kiplusoff vielä että huomautus vaan. Niin ja taitaa siellä olla Ville Vahalahtikin.

Meillä ei siis vielä yhtään ulkomaalaista ole, Mutta veikkaan että semmonen tulee vielä. Sanotaan että 62-38 on mahdollisuudet että joukkueesemme tulee vielä ns. vahvistus ulkomailta. Mutta ei taida enää numerolla 1?? mitään huippumiehiä saada. Hah! Sainpas taas puhuttua jonninhoutavaa paskaa.

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lisää näitä uransa ehtoopuolella olevia itsekkäitä mutta ah, niin taitavia diivailijoita: "KRAAAK KRAAK!"
-Eli suomeksi Petri Varis!

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
HIFK:n varaus on: Mike Stapleton

Sinne ensimmäisen sivun listaan voi lisätä myös tuon minun edellisen varauksen, eli Jarmo Myllyksen.

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Pahoittelut kun taas kesti!
Valintani on: Jari Korpisalo

Pateran vuoro!
Edit: Ja kun Patera on ilmoittanut ettei pariin päivään pääse varailemaan niin eikös vuoro siirry sitämyöten Sam#9:lle?

Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänk juu flintille listasta. Tästä on takuulla apua kaikille, eikä vähiten mulle, joka olen loman aikana "sairaan hitaan" modeemiyhtyeden varassa. Pyrin kuitenkin päivystelemään paikalla ja hoitamaan vuoroni, myös Jykke lienee linjoilla. Ja vuorohan lienee Jokerien/Patera#14

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Patera#14
jooh, itse lähden tänään reissuun ja en pääse varailemaan pelaajia vasta kun keskiviikko iltana tai torstsaina iltapäivällä..

..varailen sit kun joudan.

Tämän myötä:

Tappara kaudella 2004-2005:
8. kierros: David Schneider

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kai sitä täytyy tässä nyt poimia pois puolustukseen edes vähän hyökkäyksiä tukemaan Erik Kakko.

Ja eteenpäin..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy