SM-liiga fantasiadrafti 2

  • 24 579
  • 498

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti krobbe
!#¤&W¤;(((
Mane minkän mulle teit!

Tein minkä? Itsehän sä itellesi kuoppaa kaivoit viemällä mun kaavaileman Jantusen. Sen verran olen viestejäsi lukenut, että haistoin Laakkosen olevan seuraava hankintasi, ja kuinka ollakaan: Janne Laakkonen löytyy HIFK:n, ja Ahosen Maunon riveistä.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvät naiset ja herrat Kärpät esittelee tulevan kauden ykkössentterinsä. Tämä mies on vuoden 1984 nuorten MM-kisojen paras pistemies uudella ennätyksellä, Elitserienin syöttöpörssin voittaja 92-93, Elitserienin pistepörssin voittaja 93-94, SM-liigan paras pelaaja 97-98, 117 NHL ottelua, joissa 13maalia ja 46 syöttöä, 446 SM-liiga ottelua, joissa pisteet 118+298=416. Suomen maajoukkueen pistepörssin kaikkien aikojen johtaja, Suomenmestari, Ruotsin mestari, maailmanmestari, olympia hopeamitalisti, world Cup pronssimitalisti. Hyvät naiset ja herrat:

Kärpät valitsee Raimo Helmisen.

Mies jolla on pelinumeronsa 41, eiku 14 verran ikää. Tulevaisuuden nimi.

Kai Nurminen tarvitsee arvoisensa kultaranteen ruokkijan. Jätkät on valinnu niin paljon muutenkin senttereitä.
 
Viimeksi muokattu:

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Kylläpä hitaasti edetään tänään(kin). Alkaa menemään vähitellen jo maku kun odotteluaika mitataan päivissä (tämä toki vain ääripäiden kohdalla, eli järjestyksen alussa ja lopussa). Muutenkin aika hanurista, että koko drafti voi juuttua paikalleen käytännössä aamusta iltaan, jos joku vaan ei satu koneelle pääsemään. Mitä jos pistettäisiin vain rohkeasti 3 tunnin aikaraja valinnoille, niin pääsisi käytännössä pakostikin varaamaan joka päivä.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät valitsee neljännellä kierroksella kolminkertaisen maailman mestarin ja kerran MM-kisojen maalikuninkuuden voittaneen pelaajan:

Viktor Ujcik

Kärpät

Kai Nurminen- Raimo Helminen- Viktor Ujcik

XXX-XXX

Niklas Bäckström

Jätkät vei heti kaikki varteenotettavat pakit. Katotaan ketä jää jäljelle suraavasta kategoriasta. Söderholm oli kielellä, otin sit Bäkkärin ekana. Taas vei HN Smythin nenänedestä.

Mauno Ahonen ole hyvä.

Edit: Korjattu Ahosen iso H pieneksi.
 
Viimeksi muokattu:

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varaan Pasi Saarelan.

Mitä mä millään mikkolehtosilla teen pelaamassa 0-0:aa. Kun "kaikki huippipakit" on jo viety, panostan mieluummin hyökkäykseen, ja maalintekijöitähän joukkueestani löytyy.

seeyou@jäähalli jatkaa.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hitaudesta puheenolleen, Fantasiadrafti kakkonen ohitti juuri viime varauksella ykkösen.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Olli9 kävi sitten paikalla, mutta ns. viimeistely jäi ontumaan. Aikaahan tosin on lähes kello kahdeksaan aamulla.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Mua ei haittaa ainakaan tämä draftin hitaus, kunhan parhaat saadaan ennen 11.7 koska on armeijaan lähtö...

Tuo kolme tuntia on aika vähän, mutta esim. kahdeksan tuntia vois käydäkkin, saa yöllä nukkua :)
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti RV16
Olli9 kävi sitten paikalla, mutta ns. viimeistely jäi ontumaan. Aikaahan tosin on lähes kello kahdeksaan aamulla.

olli9 miettii noita siirtojaan todella pitkään. On hänen jokaisella vuorollaan saanut odotella, ja pohtia omia valintoja enemmän, kuin tarpeeksi. Toivotaan, että vielä tänään kävisi koneella, Jatkoajassa, ja tässä ketjussa...
 

krobbe

Jäsen
Onnetonta ontumista!

Vähintä mitä voi odottaa niiltä jotka on tähän draftiin lähteneet on se että kunnioitetaan sen verran kanssadraftaajia, että huolehditaan vuoroistaan.

Jos olli oli paikalla ja jätti varaamatta (vuoro on ollut jo kuitenkin jonkun aikaa) niin ei hjyvä!

Aikaahan on tietysti se 12 h, mutta....

Tämä ei nyt ole kenellekään henkilökohtaisesti (vaikka olli tuossa antoikin ilmeisesti huonon esimerkin ja hänet siksi mainitsin) vaan kaikille, pidetään homma käynnissä.

Ainoa pitempi aika jolloin en itse pysty olemaan "linjoilla" on yö, silloin minä nukun.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Miten olis jos tällaisissa tilanteissa vuoro hyppää seuraavalle..?
Eli jos on käynyt muttei ole draftannut niin siitä seuraa vuoron vaihto.
 

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
Viestin lähetti Tomek #11
Miten olis jos tällaisissa tilanteissa vuoro hyppää seuraavalle..?
Eli jos on käynyt muttei ole draftannut niin siitä seuraa vuoron vaihto.

Samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Toisaalta mikä sitten todistaa että on käyty paikalla. Ainakin jos viestin toisaalle on kirjoittanut niin voitaisiin mielestäni ottaa tämä uusi sääntöehdotus käyttöön. Jatkoajan online-lista ei nimittäin läheskään aina kerro totuutta sen suhteen, ketkä todella ovat koneella ja ketkä taas eivät.

Itse kykenen varaukset tekemään yleensä aikavälillä 14.00-03.00. Toisinaan myös hieman aikaisemmin. Huomisesta sen verran, että jos varausvuoro osuu kohdalleni aikavälillä 12.00-17.00, varatkaa vaan minun jälkeeni tulevat. Vietän nämä tunnit golfkentällä ja sieltä ei varauksia varmasti tehdä. Minulle sopii, että draftin nopeutta voitaisiin kasvattaa oman joukkueeni "menestyksen" kustannuksella. Ilmoittelen siis aina kun pidemmäksi aikaa (min. 4-5h) poistun koneen ääreltä.

Varausvuoro lienee edelleen siis olli9:llä.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
olli9:n vuoro päättyy huomen aamulla kello 5.55, koska ZD on laittanut valinnan 17.55. Olen huomenna töissä aamulla koneen ääressä noin kello 7.00. Laittakaa halukkaat YV:nä viestit niin voin päivitellä niin pitkälle kuin onnistuu, mikäli itse ole aamusta koneella.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Re: Onnetonta ontumista!

Viestin lähetti krobbe
Vähintä mitä voi odottaa niiltä jotka on tähän draftiin lähteneet on se että kunnioitetaan sen verran kanssadraftaajia, että huolehditaan vuoroistaan.

Osuit asian ytimeen. Jos kerran peliin lähtee mukaan, niin...

Jotain tähän olisi keksittävä. Pelin henki on kuitenkin se, että aika-ajoin koneella käydään oma varaus tekemässä, mutta monien tuntien odottelu on hemmetin turhauttavaa. 12 tuntia on joka tapauksessa liian pitkä aika, 12 muuta odottaa kun joku vaikkapa tekee työpäivän, eikä ole muistanut poissaoloaan ilmoittaa. Tuo Tomekin ehdottama juttu arveluttaa mutta toisaalta voisi toimiakin, tietääkö joku pitääkö kirjautua ulos että nimi häviää paikallaolijoiden listasta?

Tai miten olisi sitten se 3h? Yöllähän siinä vuoroja sitten ohi menee, mutta tuskinpa varsinkaan yöaikaan paria enempää niitä varauksia tulee. Siinä riittäisi sitten, että muutama tekee nopean varauksen, niin jokainen pääsisi varaamaan päivittäin.

Nimim. Viimeksi tein varauksen eilen puolenpäivän jälkeen
 
Viimeksi muokattu:

Filosofem

Jäsen
Tullaan tähän joukkoon puhumaan kun muutkin kerran täällä ovat. Alkaa tosiaan hieman kyllästyttämään tämä odottaminen. Nyt huomisesta lähtien minulle tulee muutamaksi päiväksi pari vierasta kestittäväksi (ei siis kestettäväksi!), mutta eipä tämän pitäisi olla kovin paljoa täältä pois - ainakaan päivisin. Eiköhän tämä kuitenkin huomenaamupäivästä lähde taas vähäksi aikaa rullaamaan.
 

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Suurimmat anteeksi pyynnöt etten ole ehtinyt draftaamaan kovin nopeasti.Täytyy koittaa käydä vähän tiheämmin mutta meinaa vaan aika loppua kesken. Tänäänkin olen ehtinyt olemaan koneella yhteensä vain 15 minuuttia! Minun 4.kierroksen varaus on Shayne Toporowski
 

krobbe

Jäsen
No niin, enpäs nukahtanut vielä!

Tappara tarvitsee tietysti Tappara-ikonin, ikionnistujan, kaikkien kissapetojen kauhun, tervetuloa the one and only:

Janne Ojanen

Ja Jantsa#11 jatkaa!
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti olli9
Täytyy koittaa käydä vähän tiheämmin mutta meinaa vaan aika loppua kesken. Tänäänkin olen ehtinyt olemaan koneella yhteensä vain 15 minuuttia!

Olisiko mahdollista ensi kerralla ilmoittaa asiasta, jos vain etukäteen tietää muista kiireistä? Auttaisi paljon.
 

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
EM-kisojen parista valintoja tekemään. Panostetaan hyökkäykseen ja valitaan kakkossentteriksi Quinn Hancock.

Nikoa ja JYP seuraavana...
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jantsa#11 perskeles... :) Taas mun suunnitelmat meni piloille viime metreillä.

No Hancockin mentyä otan joukkueeseen pelaajan, josta JYPissä on ollut pulaa jo pitkään. Nimittäin rigtiltä ampuvan pakin. On ollut kaikenmaailman Hyrkäksiä ja kumppaneita, mutta nyt tulee kunnon pelimies siihen paikalle. Valintani on parannettu versio Pasi Saarisesta, Teemu Aalto (56 13+13=26 +11).

Ja joukkuehan näyttää tällä hetkellä tältä:

Mikko Eloranta - Mikko Koivu - Ladislav Kohn
Teemu Aalto - xxx


Ja vuoro zahovicille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös