SM-liiga fantasiadrafti 2

  • 24 560
  • 498

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kahteen pelaajaan. Näin hännillä tuntuu, että kaikki pelaajat karkaa käsistä, jos määrä nostetaan kahteen.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Korjattu, lipsahti väärälle riville. Mauno Ahonen edelleen vuorossa.
 
Viimeksi muokattu:

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Selvä, pysytään yhdessä. Sillain kait se on parempi kun nytkin jo tuntuu että kaikki viedään käsistä.

(huom! Pientä säätöä jälleen :) Scott Lankow => Scott Langkow)
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika valita ensimmäinen pakki. Varmuutta, kovuutta, tasaisuutta, monipuolisuutta; Kari Haakana.

Tepa:n vuoro.

EDIT. Täällä on näköjään minua odoteltu (ja sätitty). Kai sitä ihminen nukkua saa, tana. Yhden aikoihin menin nukkumaan, enkä mä seitsemäksi pistä herätyskelloa sen takia, että pääsen varaamaan. Varsinkin, kun kovin monet muutkaan eivät mitään varsinaista "uhrautumista" ole esittäneet...

Ja monina iltoina olen kolmen-viiden aikaan mennyt nukkumaan, ja saatan mennä vastakin (tosin NBA-finaalit loppuneet), että ihan turhaan minua yhdeksän aikaan varaamaan odotatte. :)

Tässä nyt tullaan sitten siihen, että loikitteko te minun yli varauksessa aamuisin, ja minä teidän yli öisin. ;)

12 tuntia ollut hyvä aika. Saa sentään nukkua, ja ihan hyvin tämä mielestäni on edennyt.
 
Viimeksi muokattu:

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Otapas Tepa sitten samalla kantaa tuohon aikarajaan, 12 tuntia on ihan liian pitkä edelleen. Itselleni kävisi lyhyempikin kuin tuo ehdotettu 6h.

Viestin lähetti Mauno Ahonen
12 tuntia ollut hyvä aika. Saa sentään nukkua, ja ihan hyvin tämä mielestäni on edennyt.

Njooh, siinä lähempänä listan puoliväliä ei ilmeisesti ole tullut vastaan kahden päivän odotteluaikaa.

Vaikka se raja olisi tunti, niin tuskinpa yöaikaan nukkuessa paria varausta enempää tulisi sen jälkeen kun oma aika on mennyt umpeen, ellei heräile puolen päivän aikoihin kuten meikäläinen.
 
Viimeksi muokattu:

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä ja Kärpät valitsee Toni Dahlmannin.

Ehdotan, että allenetaan aikaraja kuuteen tuntiin klo:6-22 kelloaikoina. Ketään ei voi edellyttää valvomassa täällä.

Edit: pyyhitty pois huono-ohje.
 
Viimeksi muokattu:

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Tepa
Eli, kun menee nukkumaan 22 niin vielä ennen 12 seuraavana päivänä ehtii varata.

Eli jos tulee varaus 22.00, niin vuorossa olevalla on aikaa seuraavaan päivään klo 12:een? Tuohan vain pidentää aikaa, tai en tiedä... Kannatan silti tuota 6-22-ehdotusta.

EDIT: Ok, toimii
 
Viimeksi muokattu:

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tarkotin sitä, että kukaan ei menetä vuoroaan 6 h päättyessä tuona aikavälinä vaan se silloin 12 h. Olisiko 4 h sopivampi odotusaika päiväsaikaan? Silloin ehtisi varmuudella kolme varausta päivässä.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varaan Steve Larouchen. Mauno Ahonen jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kieltämättä kunnioitusta herättävä ylivoima HN, ei voi muuta sanoa. Harmittavan samanlaisia ajatuksia mielä, viet aina siinä välissä sen toisen tai molemmat ajattelemani pelaajat. Ekakierroksella suunnittelin saavani kaksi kolmikosta Bäckström, Söderholm, Viuhkola ja jätin Viuhkolan viimeiseksi, koska muitakin senttereitä oli tarjolla melkoisen runsaasti (ja Helmisen luulin kiinnostavan Ilveksen miestä). Samoiten minusta hyviä maalejvahteja on kaikkein vähiten, joten ykkönen oli Bäckström.

Nyt arvoin sitten Dalhmannin ja Alatalon välillä. Meinasin jo vaihtaa vielä editillä, mutten kehdannut. Odottelin myös vuoroa Smythin varaamiselle kun se nimi katosi juuri ennen lipaisua. Edelleen Mauno Ahosen vuoro.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti HN
Uskon, että ylivoimaisuuteni tässä kuten kaikissa muissakin hommissa johtuu siitä, että kuulen parempaa sisäpiiritietoa, kirjoitan parempia juttuja, kuuntelen parempaa musiikkia ja olen paremman näköinen kuin useimmat muut jatkoaikalaiset.

Olen myös lähes kaikkia muita jatkoaikalaisia huomattavasti viisaampi ja älykkäämpi, mikä tietysti auttaa tässä draftaamisessakin.

Tunnut olevan myöskin kova liioittelemaan.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rähä, mutta mullapa on paremman näköinen nainen kuin sulla(HN). Se katsomossa sekoittaa ylivertaisen ylivoimasi pään niinkuin sinunkin ylivertaisen pääsi.

Tiedoitusluontoinen asia: Päivittetty sääntöihin draftaus ajaksi 6 h 6-22 välisenä aikana. Eli, kun edellisestä vuorosta on kulunut 6 tuntia 6-22 välissä saa seuraava varata. Jos 6 tuntia osuu 22-06 välille vaihtuu aika 12 tuntiin. Lukekaa etusivulta vielä esimerkki, jollei selvinnyt. Tuolla tavalla mielestäni pitäisi toimia. Yön kukkujilla pitäöisi olla aikaa puoleen päivään ja illan torkut jatkaa sitten heti aamulla.

Vuoro on seeyou@jäähallilla. Uusilla säänöillä ZD saa valita kello n. 21.05 ja seeyou@jäähalli varaa sitten kuin ehtii. Virallinen aika olkoon Jatkoajan kellossa näkymä GTM, jolla näkyy myös viestin lähetys aika. Mauno Ahosen viesti = varaus on lähetetty tällä ajalla 12.14. Näkyy nimimerkin alla V-merkin vieressä. Kello löytyy palstan alareunasta.
 
Viimeksi muokattu:

olli9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Atlanta Thrashers sympatiat:Kärpät
Itse en luultavasti pääse enää tänään draftaamaan, mutta huomenna voin jälleen draftata
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Varaan Sakari Palsolan. Vuoro on ZD:llä.

Uusien varaussääntöjen vuoksi HPK hakee toista GM:ia. Muuten menee liian monta vuoroa ohi. GM:n valinnassa, kuten jatkossa meidän varauksissammekin pätee first come, first served -käytäntö.

Löytyykö halukkaita?
 
Jatkossa jos (tai kun) joku tekee näitä drafteja niin ehkä niiden ei kannattaisi tulla mukaan, jotka tietävät etteivät aina pysty ajallaan varaamaan pelaajia.

Eli otettaisiin mukaan semmosia varaajia, jotka tietävät pystyvänsä varaamaan ajallaan..olisi kahdessa päivässä koko drafti ohi kun kokoisi tietynlaisen porukan.

Eihän tää asia mulle kuulu, mutta olisi mukavampaa seuratakin draftia jos varaukset tapahtuisivat edes vähän nopeampaan tahtiin...
 

krobbe

Jäsen
Tilastointia

1. kierrokseen kului aikaa 28 h 44 min.
2. kierrokseen kului aikaa 18 h 56 min.
3. kierrokseen kului aikaa 28 h 40 min.
4. kierrokseen kului aikaa 18 h 12 min.
5. kierrokseen kului aikaa 11 h 25 min.

Eli viidennellä kierroksella päästiin jo kohtuu hienoon vauhtiin, kuudes kierros tuntuu kuitenkin palauttavan meidät jälleen yli 20 h vauhtiin, suma seisoo!

Entä kuka täällä tupeksii, kellä ei homma kulje. Kuka nysvää valintojensa kanssa, kelle pitää antaa keppiä tai porkkanaa?

Tässä on GM kerrallaan yksilöitynä käytetty aika viiden kierroksen jälkeen:

RV16 1h 30min
Filosofem 11h 43min (yksi yön aika)
zahovic 15h 25min
Nikoa 2h 46min
Jantsa#11 5h 20min
krobbe 12h 20min (yksi yön aika)
Tomek#11 1h 27min
olli9 36h 49 (kaksi yön aikaa, toinen alkoi tosin "melko" aikaisin)
ZD 4h 46min
seeyou@jäähalli 15h 35min (yksi yön aika)
Mauno Ahonen 9h 4min
Tepa 4h 29min
HN 0h 48min

RV16:a ja varsinkin HN:llä on tietenkin tässä tilastossa pienoinen etu peräkkäisten varausten vuoksi, mutta kuitenkin hatunnoston ansaitsee erityisesti HN upeasta aktiivisuudesta. Upeita lukuja myös seuraavilla: RV16, Tomek#11 ja Nikoa.

Tästä poijjaat petrataan!
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
seeyou@jäähalli on varannut kello 16:19 eli aika päättyy 22:19, eikö?

Saanko varata nyt kun olli9 on pois?
Vai milloin voin taas varata?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös