Viestin lähetti HN
Perkeleen krobbe!
Elättelin toivetta, että Murphy kuin ihmeen kaupalla säästyisi varattavakseni, ja laadin a-strategiani sen varaan (mullahan on kaksoisvuoro).
Onneksi b- ja c-strategiani ovat molemmat vielä toteutettavissa.
Viestin lähetti Mauno Ahonen
Nyt kun vaikuttaa siltä, että tänä iltana päästään vielä kolmannelle kierrokselle, niin mikäli suinkin vain pystytte, olisi mukavaa, jos olisitte (managerit joukkueille...sanotaanko nyt Ilves-Pelicans) vielä paikalla kolmansilla varauksillanne. Etenisi vähän tämä fantasiadrafti.
Viestin lähetti RV16
Ollaan ollaan, kunhan nää eräät vain jaksais valintoja tulla tekemään. Seuraavista viidestä valitsijasta ei näytä yksikään olevan edes paikalla. Tältä pohjalta...
Kyllä itse tulee tätä draftia aika moneen otteeseen tsekattua, sikäli kun kotona olen (vaikka tuo nimimerkkini ei ikinä näykään keskustelupalstan etusivulla). Tomek #11 muuten iso plussa, kun otti kylmänviileästi Karalahden Jokereihin.Viestin lähetti RV16
Ollaan ollaan, kunhan nää eräät vain jaksais valintoja tulla tekemään.
Viestin lähetti Mauno Ahonen
Siltä pohjalta, että moni noista lopuista on ns. Jatkoaika-juoksentelijoita, heiluvat täällä yhtenään. Lisäksi "tunnen" kaksi noista lopuista, ja he ainakin tulevat tekemään valintasa jo tänään, kunhan vain oma vuoro kohdalle sattuu.
Viestin lähetti Filosofem
Tomek #11 muuten iso plussa, kun otti kylmänviileästi Karalahden Jokereihin.
Viestin lähetti zahovic
Samoin itse olen tuon oman kolmannen kierroksen valintaani asti täällä mikäli jengi vain edellä on hereillä :)