Mainos

SM-Liiga Draft V.2 2010-2011: LaRock Edition

• 38 379
  • 522

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tuukka Mäntylä ja Pekka Saravo Ilvekseen.

Periaatteessa tämän päivän kierros meni sitä paitsi jo eilen, joten mitään rästejä ei pitäisi edes olla...

Edit: Otetaan Mathias Porseland Mäntylän tilalle, kun on varattu.

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nythän mennään yhdeksättä kierrosta, joten käytössä on aamun aikarajat. Älkääs siis hätäilkö varaustenne kanssa.

Nimim. olen poissa illan, enkä halua, että vuoroni yli hypätään.

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nythän mennään yhdeksättä kierrosta, joten käytössä on aamun aikarajat. Älkääs siis hätäilkö varaustenne kanssa.

Nyt on kyllä 8. Kierros menossa, loppusuoralla tosin. Minun ja Weissflogin varausten jälkee aamuajat, joten ei mitään kiirettä...

Edit: Tosiaan, seuraava varaukseni on Jakub Sindel. Vuoroon Weissflog&TPS, tuplavuoro.

EDIT2: vaihdoin pelaajaa

Viimeksi muokattu:

Rapala

Jäsen
Wflogi lupas olla koko illan polttareissa joten tulee varmaan jatkumaankin näin hiljaisena.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Huomenta, marko kauppinen ja jonathan hedström. Jos on otettu niin jatkakaa,otan rästillä uudet.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Onkos nyt menossa minun vuoroni?

Mikäli on, niin varaan Steve Guollan.

Viimeksi muokattu:

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miika Huczkowski

Speed&Pelicans

Ilves siis vapaana ja tarvitsee manageria! Nopeat syövät hitaat!

Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Tänään sopimukset Jokereihin tehneet Dehner ja Juutilainen eivät ole varattavissa tähän draftiin koska olivat try-outilla draftin alkaessa. Näin olen ymmärtänyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy