Mainos

SM-Liiga Draft V.2 2010-2011: LaRock Edition

• 38 377
  • 522

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En löytänyt säännöistä kyseisä pykälää..

Ja sen nyt on satavarma että tää varaus hylätään sillä muita vituttaa että sain Nokelaisen, jos LaRock olisi Nokelaisen samanlailla ottanut niin varmasti olisi ollut laillinen teko.

Lue ne säännöt sitten huolella?

Ja mieti vähän minkälaisia syytöksiä suustasi päästät. Onko sinulla jotain nättöpohjaa tälle? Vai hermostuttaako vain se, ettei sinulta löytynyt osaamista draftata oikein?

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Jaahas nyt pitää miettiä kun 3 haluamaani pakkia varattiin äsken.... No otetaan takalinjoille Jan Latvala.

Blues jatkaa...

Ralph

Jäsen
Nyt en enään ymmärrä. Kertokaa tietämättömälle kuka oli mun viides varaus?

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt en enään ymmärrä. Kertokaa tietämättömälle kuka oli mun viides varaus?

Pidä nyt tämän kerran tuo Siim Liivik, ettei mene enempää epäselväksi.

Ralph

Jäsen
Joo sori kun sekotin koko tän draftin. Voin huoletta jättää tän leikin kesken jos se sitä vaatii.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Noh, oli miten oli, IFK:n seurava varaus: Jani Rita.

Siinä meni Pelsujen mies, perkele! No, Jyrki Välivaara on (taas) Pelicansien mies. Yllättävän myöhäisillä kierroksilla Välivaara irtoaa, kun ei viime kausien pistepörssin kärkipäästä löydy. Kelpaa minulle ja Speedille. Seuraava.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Joo sori kun sekotin koko tän draftin. Voin huoletta jättää tän leikin kesken jos se sitä vaatii.

Sovitaan että GaDa pitää Joni Tuomisensa ja jatkossa draftataan vain kerran ilman ylimääräisiä kommervenkkejä. HUOM. Pelaajaa saa vaihtaa jos seuraavana vuorossa oleva ei ehdi varata ennen vaihdostasi.

Marko Tuulola on siis vielä vapaalla jalalla.

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Miikka Männikkö palaa Ilvekseen. Vuoroon LaRock.

Edit: Vaihdoin pelaajaa kun ehdin vielä.

Viimeksi muokattu:

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
GaDa kirjoitti:

Enemmän se siinä menee sekaisin, mukaan peliin vaan, sulta jäi nyt kuudennen kierroksen varaus tekemättä!

Kimifan kirjoitti:
Noh, oli miten oli, IFK:n seurava varaus: Jani Rita.

Seuraavalla kerralla voisit kuitenkin odottaa omaa vuoroasi. GaDa ilmoitti, että VOI lopettaa draftin kesken, mikäli tarve sitä vaatii. Hän ei suoraan ilmoittanut lopettavansa.

En tiedä huomasiko GaDa edes, että oli hänen vuoronsa, joten ilmoittakaa AINA sekä seuraavan draftaajan _nimimerkki_ että _joukkue_!

Oli miten oli, minun 6. kierroksen varaukseni on Sakari Salminen. Vuoroon Weissflog&TPS

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Voi pojat mitä kyytiä täällä mennään.
Tepsin kakkossentterin viitan asettaa harteilleen Petteri Wirtanen.

Toinen valinta Marko Anttila

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sovitaan että GaDa pitää Joni Tuomisensa ja jatkossa draftataan vain kerran ilman ylimääräisiä kommervenkkejä.

Juu, tehdään juuri näin. Unohtakaa tuo aiempi Siim Liivik-keissi, onhan Tuominen tässä vaiheessa draftia niin paljon parempi haku, joten reilummalta se tuntuu, eikä itsellä ole sydäntä ottaa Tuomista nyt vaikka mieli tekisi. Liivik siis vapaana varattavaksi.

Itse varaan pelaajan, joka viime kaudella paransi otteitaan huomattavasti heti kun jätti hölmöilyt pois, ja saalisti lopulta kiitettävät tehopisteet. Tuukka Mäntylä, tervetuloa!

Mikke11&Ilves

Ralph

Jäsen
Nukahdin illalla kaheksalta ja heräsin nyt viideltä. Mulle nyt se Tuulola ja sitten vielä ihan oikeasti. Eli Marko Tuulola ja Ilveskö vuorossa...

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myöhästymisien takia Pelicans&Speed voivat suorittaa oman draftinsa.

Etsin yhäkin varamanageria! Olisi hyvä jos mahdollinen varamangeri suorittaisi puolestani tämän illan draftin, minulla kun ei ole mitään mahdollisuutta osallistua siihen johtuen muutosta asunnosta toiseen sekä siitä, että illalla menen juhlistamaan ystäväni syntymäpäiviä.

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis menikö minun vuoroni äsken?

Kyllä. Tämä draftikierros on aamukierros, joten sinun aikasi oli 10.30-11.00. Voit toki hotiaa varauksesi nyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy