Mainos

SM-Liiga Draft V.2 2010-2011: LaRock Edition

• 38 380
  • 522

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varasi viimekerralla Antti Halosen, joka ei ole enään liigassa eli toisinsanoen vanha rästissä. Blues vuorossa.

Juuri näin, mutta myös Bluesin varaus tuli myöhässä, joten GaDa&Tappara voivat suorittaa draftinsa.

Ralph

Jäsen
Jaa se on mun vuki sitten. No otetaan Jens Skålberg puolustukseen. IFK vuorossa.

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai hypättiin yli, voin varmaan vielä kuitenkin varata? Niko Nieminen.

Koska teit väärän varauksen viime kierroksella, Halonen ei pelaa liigaa. Tee uusiksi se varaus.

EDIT:
Mä varasin Jere Sallisen, Talentti koitti Halosta. ;)

Oho, niimpä olikin. Sinun varauksesi tuli myöhässä viime kierroksella, jonka takia ylitsesi hypättiin. Sori sekoitus. :)

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Sori nyt tuli ihan väärä pelaaja, oikeesti piti varata Joonas Järvinen :D ja se toinen varaus on sitten Tuomas Huhtanen

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kimifan. Älkääkö nyt alkoko hyppimään vuorojen yli vedoten aikatauluun, kun tänään ollaan vedetty enemmän kuin tuo kaksi kierrosta :)

Ei ole väliä jos on vedetty yli 2 kierrosta, jokaisella on kaksi kiinteää drafti aikaa, jolloin pitää varaus suorittaa, mikäli sellainen on. Muut on "plussaa".

Edit: Mutta koska Kimifan on suorittanut draftinsa tänään, ja hänen molempien kiinteiden aikojen ohi ollaan jo menty, on hänellä aikaa suorittaa varaus huomiseen klo 12.00 mennessä.

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuka onkaan seuraava? Toivottavasti LaRock ehdit!

Olen nyt vuorossa koska Ilveksellä ei ole manageria. Ja koska Ilves ei ole pystynyt tekemään varauksia useaan kierrokseen, se diskataan ja tiputetaan mestikseen mihin se kuuluukin. :)

Varaamani pelaaja naputti viime kaudella 26 pistettä runkosarjassa sekä saalisti EHT:llä kolmessa pelissä 2 pistettä. Joonas Kemppainen tervetuloa!

Weissflog&TPS

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Onkos muuten seuraava kierros "aamu-aikataulujen" mukaan vai ilta? Mikäli minun vuoroni iskeytyy tuollon 10-12 aikoihin, milloin se olikaan, niin voiko joku ottaa listaa?

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiinteitä draftausvuoroja on 2kpl per päivä, joten Weissflogin tulee hoitaa varauksensa aamulla. Lähetä listasi minulle.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Hyvää huomenta.
Tepsiin Henri Heino ja Jari Sailio.
LaRock vuoroon.

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kalle Kaijomaa, joka nousi loppukaudesta JYPin tärkeimpiin pakkeihin Sami Vatasen ohella.

Fedo taas varaa pelaajan nimeltä Jussi Timonen.

Vuoroon Speed&Pelicans.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy