Mainos

SM-liiga draft 2010-2011

• 41 188
  • 463

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Puolustukseen ensimmäisenä Sami Vatanen. Kamalaa hommaa draftaaminen kännykällä kiireessä.

Fordél

Jäsen
Puolustukseen kiekollista osaamista, Ville Lajunen Ilvekseen.

Lampinen ja Pelsut seuraavaksi olkaatte hyvät.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ottaako joku listaa vastaan illaksi? Lähden kotoa tuossa viiden aikaan ja palaan kymmeneen mennessä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ottaako joku listaa vastaan illaksi? Lähden kotoa tuossa viiden aikaan ja palaan kymmeneen mennessä.

Pistä tänne. Olen varmaankin koneen lähettyvillä illalla...

Fordél

Jäsen
Pistä tänne. Olen varmaankin koneen lähettyvillä illalla...

Voiko myös allekirjoittanut laittaa listan tulemaan? Olen nimittäin poissa 20.00-21.30 välisen ajan ja jos darftivuoroa ei siihen mennessä ole tullut, olisi Ilves muuten kusessa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kiitos Vilperi jo valmiiksi.

Olen vieläkin vähän sekaisin noiden vuorojen kanssa, mutta ilmeisesti varaan sitten vaan tuossa 12:30 omani.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Naapuriseuran loistava Harri Säteri KalPan maalinsuulle

Peteliuz.

Vai onko tämä ns. laiton pick kuten JMA ? Säterin nyt ainakin pitäisi pelata liigassa ensi kaudella.

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vai onko tämä ns. laiton pick kuten JMA ? Säterin nyt ainakin pitäisi pelata liigassa ensi kaudella.

Olen ainakin ollut siinä käsityksessä, että Säteri aikoo pelata silti SM-liigassa, joten ei ole mielestäni laiton pick.

Iiro Tarkki

Vilperi

PS. Tuossa valittujen pelaajien taulukossa on kahteen otteeseen "2. kierros".

Viimeksi muokattu:

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Antti Pihlström rästillä!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tapparan kanssa seuraavaksi sopimuksen allekirjoittaa Michal Birner.

Seuraavaksi vuoroon Hertzi& HIFK.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
PS. Tuossa valittujen pelaajien taulukossa on kahteen otteeseen "2. kierros".

Kiitos huomautuksesta. Virhe korjataan.

Harri Säteri ja Atte Engren hyväksytään draftattaviksi pelaajiksi, koska on erittäin todennäköistä, että miehet pelaavat ensi kaudellakin kotoista liigaamme. Juhamatti Aaltonen taas pelaa hyvin varmasi Ryssälandiassa ensi kauden.

Ja miksi olet sekaisin draftausvuoroissasi? Katsot vaan tuosta listastasi vuorosi ja varaat vähintään siihen kellon aikaan, kun vuorosi on. Piece a cake?

Voiko myös allekirjoittanut laittaa listan tulemaan? Olen nimittäin poissa 20.00-21.30 välisen ajan ja jos darftivuoroa ei siihen mennessä ole tullut, olisi Ilves muuten kusessa.

Pistä tulemaan. Enköhän minä illan kotona ole, jos en sitten innostu lähtemään Frederikin keikalle. Se on kyllä epätodennäköistä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
He! Veikkasin oikein. Olin varma että kun tulen isältä niin Teemu Aalto on mennyt, hän kun oli listallani seuraavana pelaajana otettavissa.

Oon meedio.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tapparan pakiston liideriksi hankitaan Jyri Marttinen.

Seuraavaksi vuoroon Mikke11& Blues.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilmeisesti mun vuoro kun Peten 30min kului jo.

Vladimir Sicak KalPan pakistoon.

Infamous.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy