Onko Juhamatti Aaltonen varattavissa? Sopimus löytyy kyllä, mutta pelaa ensi kaudella venäjällä. Siis kysyn vaan, älkää revitkö pelihuosujanne!
Onko Juhamatti Aaltonen varattavissa? Sopimus löytyy kyllä, mutta pelaa ensi kaudella venäjällä. Siis kysyn vaan, älkää revitkö pelihuosujanne!
Golden Ari koittaa löytää kokoajan oljenkorsia (Pihlman, Aaltonen, kuka vielä?!), mutta miksi Aaltonen olisi varattavissa, jos pelaa muualla kuin SM-liigassa ensi kauden? Varmasti muitakin esimerkkejä lainapelaajista saisi, jos yrittäisi väkisin pinnistää.
Pelatkoon Venäjällä, kun sinne karkasikin.
Etusivulla lukee että saa varata pelaajia joilla on sopimus SM-liigaan, Aaltosella on sopimus. Siksi juuri kysyin (vilperiltä) että saako hänet varata vaikka hän pelaa venäjällä ensi kaudella.
Etusivulla lukee että saa varata pelaajia joilla on sopimus SM-liigaan, Aaltosella on sopimus. Siksi juuri kysyin (vilperiltä) että saako hänet varata vaikka hän pelaa venäjällä ensi kaudella.
Huoh, onko tämä niin vakava peli, että pitää yrittää väkisin epäreiluilla konsteilla pärjätä? On siellä muitakin laatupelaajia jäljellä, joiden nimiä en ala tosin luettelemaan syystä, joka on kyllä tiedossa.
Paha kysymys kieltämättä. Toisaalta on sopimus SM-liigaan, mutta toisaalta pelaa Ryssälandiassa ensi kaudella.
Mikäli vastajupinoita ei synny, niin sanoisin, että Aaltosta ei hyväksytä draftattavien pelaajien joukkoon. Ota joku muu maalintekijä, onhan niitä vielä vapailla markkinoilla hyvinkin...
Siirrän vuoron saksalaiselle viiksekkäälle mäkikotkalle, Weissflog ole hyvä.
Eikö tässä ala olemaan sen verran rästejä, että pian on vuoro taas Fordellilla? Juosten kustu..
Eikait nyt sentään, mutta itse olen kyllä tippunut kärryiltä.
Siis sä varasit puolitoista tuntia mun jälkeen, eli periaatteessa rästillä, kun varausaika on se 30 minuuttia käsittääkseni. Meneekö tää nyt JYPin vuorossa vai?
viiksimiehen vuoro menikö? Ja ny kärpät mitähä?
viiksimiehen vuoro menikö? Ja ny kärpät mitähä?
Onko ville peltonen vapaa? Tulin tarkistaa kännykällä tilanteen ja mua ootetti. Eli ville tänne
Jari Viuhkola ja Ville Peltonen.Vuoro takas Navylle.