Mainos

SM-liiga draft 2008-2009

• 41 642
  • 535

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Juuh... Peruspata siis ei ilmaantunut ajoissa varailemaan joten hänen vuoronsa jäi rästiin.

Minun vuoroni siis varata ja varaukseni kohdistuvat pelaajiin Jari Tolsa ja Sami Venäläinen.

Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Teemu Virkkunen pääsee omiensa joukkoon. Vähän myöhästyi, toisen vuoron katson myös kohtapuoleen kotiutuessa kyläreissulta, joten AnFa joutunee hommiin vielä tänään. Oli muuten ensimmäinen varaukseni puhelimitse...

Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ja vuoro taitaa siirtyä suoraan AnFalle.

EDIT: Ota peruspata toinenkin samantien.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juuh... Peruspata siis ei ilmaantunut ajoissa varailemaan joten hänen vuoronsa jäi rästiin.

Minun vuoroni siis varata ja varaukseni kohdistuvat pelaajiin Jari Tolsa ja Sami Venäläinen.

AnFalle Timo Seppänen ja Infamousille vuoro.

Ja peruspadalle muistutus, että kaksi peräkkäistä varausta myöhästyneet joten seuraavasta seuraa DISKAUS.

Mitens tämä AnFan varaus muuten menee? Pitääkös hylätä kun peruspata tuossa kuitenkin jo ekan varasi? Kuitenkin peruspadalle jäi vuoro rästiin jolloin pitäis hypätä yli?

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mika Järvinen

Nyt ainakin on AnFan vuoro. Pahoittelut myöhästymisistä, jotenkin laskeskelin ennen kyläreissua, että omat vuorot olisivat sunnuntaiaamuna.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajattelisin niin, että kun mies ehti jotakuinkin ennen seuraavaa omaa vuoroaan rästin hoitamaan, niin saa varailla seuraavan "normaalisti".

Meikäläinen tässä ainakin voi odotella miehen kotiutumista ja seuraavaa varausta ennenkuin teen omani.

EDIT: Hidas olin, otetaan nelosta johtamaan Ville Koho. Näin saadaan edes yksi aito Saipalainen tiimiin.

Viimeksi muokattu:

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kuitenkin peruspadalle jäi vuoro rästiin jolloin pitäis hypätä yli?

Sehän meni niin, että peruspadalla jäi rästiin, sitten sun tuplat, peruspata varas rästissä olleen ja sitten sä varasit AnFan. Eli AnFan varaus peruttava siihen asti kun peruspata tekee omansa

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja peruspadalle muistutus, että kaksi peräkkäistä varausta myöhästyneet joten seuraavasta seuraa DISKAUS.

Nyt en ymmärrä. Arttu Luttisen varasin n. 30 minuutin varoajalla, ja Tommi Huhtalan 3 minuuttia sinun varauksen jälkeen. Nämä siis eilen.

Tänään meni 4 minuuttia pitkäksi, siis kahdesta tunnista. Sen 2 tunnin ja 4 minuutin jälkeen sinä teit varauksesi, jolloin minulla pitäisi olla 2 tuntia aikaa, eikö . Parin minuutin jälkeen sitten taas myöhästyin.

Itse laskin yhden myöhästymisen, mutta ilmeisesti laskin väärin. Sinänsä toki sama, virtuaalileikkiähän tämä vain on, mutta ihmetyttää silti.

AnFan varaukset saavat olla kaiketi, ja eikö Infamous ole nyt vuorossa, pahoittelut vielä viiveestä. Yritän jatkossa karsia muuta elämää pois. :D

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt en ymmärrä. Arttu Luttisen varasin n. 30 minuutin varoajalla, ja Tommi Huhtalan 3 minuuttia sinun varauksen jälkeen. Nämä siis eilen.

Tänään meni 4 minuuttia pitkäksi, siis kahdesta tunnista. Sen 2 tunnin ja 4 minuutin jälkeen sinä teit varauksesi, jolloin minulla pitäisi olla 2 tuntia aikaa, eikö . Parin minuutin jälkeen sitten taas myöhästyin.

Itse laskin yhden myöhästymisen, mutta ilmeisesti laskin väärin. Sinänsä toki sama, virtuaalileikkiähän tämä vain on, mutta ihmetyttää silti.

Anteeksi tästä, virhe oli minussa. Ei ole kyllä minun päiväni tämä. En tiedä oikein mitä sekoilin, ehkä tässä liian innoissani olin:D...

Se on sinun vuorosi nyt ja AnFan äsköinen varaus on peruttu toistaiseksi.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue

Niin siis tuossa aikasemminhan sovittiin, että mikäli on varaus rästissä, ja vuoro tulee takaisin pelaajalle jolla rästejä on, niin hänen yli voidaan suoraan "hypätä". Nyt olit kuitenkin niin vähän myöhässä että olen siinä samaa mieltä että paikallaan olisi vain yksi myöhästymismerkintä.

Joka tapauksessa vuoro taas Lampisella.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Miika Huczkowski takaisin hurrikaanipaitaan. Eepi jatkaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin ja AnFahan siis varasi tosiaan tällä kierroksella Timo Seppäsen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei jumalauta. Laittaako Vilperi jonnekin salaiselle keskustelupalvelimelle mun listaa, kun kaikki tuntuu menevän, tosin niin kävi Lampisenkin kanssa. :P

Noh, täytyy elää asian kanssa vaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miika Huczkowski takaisin hurrikaanipaitaan. Eepi jatkaa.

Eli siis vuorohan on ollut Hämäläinen77:lla aina 22.43 lähtien ja se kesti 8.43 asti, jolloin hän myöhästyi draftaamasta omalla vuorollaan. Seuraavaksi vuoro on Russian Rocketilla, jonka vuoro kestää 10.43 saakka.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Colorado, Bayern München ja MYPA
Pata ikoni Pasi Peltonen muuttaa Turkuun

Pahoittelen myöhästymisiä, mutta viikonloppuisin ei oikeen meinaa päästä ylähä näin varahin!

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Eli Lukko jälleen vuroon? Tällä kertaa kanaalikaupungin matoon nappaa ylättävästi vielä vapailla vesillä oleva DAN ILIAKIS, joka tuo leveyttä ja kätisyyttä entuudestaankin loistavaan puolustukseen.

editti, vuoroon siis KOLOKETTU

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
sori että tuun tänne kirjottaa, mutta osaisiko joku selittää tän pelin säännöt? Kiitos jo etukäteen :)

Tuossahan ne lukee tämän ketjun ekalla sivulla. Kannattaa perehtyä niihin.

Mutta lyhykäisyydessään sanottuna: kukin manageri varaa joukkueelleen pelaajan omalla vuorollaan ja joukkueeseen pitää draftata 2 maalivahtia, 7 pakkia ja 13 hyökkääjää.

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Pahoittelen myöhästymisiä, mutta viikonloppuisin ei oikeen meinaa päästä ylähä näin varahin!

Sama homma kyllä, justiin vasta heräsin. En onneksi pahasti myöhässä.

Varataas Jokereihin tässä tilanteessa paras mahdollinen kolmossena. Oikein arvattu, valitsen sinut Pikach... Korjaan Matti Kuparinen.

Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Tälläisessa krapulassa pysty mitään ajattelemaan.. otetaan vaikka toiseksi maalivahdiksi Teemu Lassila.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy