Juuh... Peruspata siis ei ilmaantunut ajoissa varailemaan joten hänen vuoronsa jäi rästiin.
Minun vuoroni siis varata ja varaukseni kohdistuvat pelaajiin Jari Tolsa ja Sami Venäläinen.
AnFalle Timo Seppänen ja Infamousille vuoro.
Ja peruspadalle muistutus, että kaksi peräkkäistä varausta myöhästyneet joten seuraavasta seuraa DISKAUS.
Kuitenkin peruspadalle jäi vuoro rästiin jolloin pitäis hypätä yli?
Ja peruspadalle muistutus, että kaksi peräkkäistä varausta myöhästyneet joten seuraavasta seuraa DISKAUS.
Nyt en ymmärrä. Arttu Luttisen varasin n. 30 minuutin varoajalla, ja Tommi Huhtalan 3 minuuttia sinun varauksen jälkeen. Nämä siis eilen.
Tänään meni 4 minuuttia pitkäksi, siis kahdesta tunnista. Sen 2 tunnin ja 4 minuutin jälkeen sinä teit varauksesi, jolloin minulla pitäisi olla 2 tuntia aikaa, eikö . Parin minuutin jälkeen sitten taas myöhästyin.
Itse laskin yhden myöhästymisen, mutta ilmeisesti laskin väärin. Sinänsä toki sama, virtuaalileikkiähän tämä vain on, mutta ihmetyttää silti.
Tänään meni 4 minuuttia pitkäksi, siis kahdesta tunnista. Sen 2 tunnin ja 4 minuutin jälkeen sinä teit varauksesi, jolloin minulla pitäisi olla 2 tuntia aikaa, eikö . Parin minuutin jälkeen sitten taas myöhästyin.
Itse laskin yhden myöhästymisen, mutta ilmeisesti laskin väärin. Sinänsä toki sama, virtuaalileikkiähän tämä vain on, mutta ihmetyttää silti.
Miika Huczkowski takaisin hurrikaanipaitaan. Eepi jatkaa.
sori että tuun tänne kirjottaa, mutta osaisiko joku selittää tän pelin säännöt? Kiitos jo etukäteen :)
sori että tuun tänne kirjottaa, mutta osaisiko joku selittää tän pelin säännöt? Kiitos jo etukäteen :)
3 maalivahtia
Pahoittelen myöhästymisiä, mutta viikonloppuisin ei oikeen meinaa päästä ylähä näin varahin!
Tälläisessa krapulassa pysty mitään ajattelemaan.. otetaan vaikka toiseksi maalivahdiksi Teemu Lassila.