SM-liiga draft 2008-2009

  • 41 193
  • 535

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mitäs jos pidettäis pieni "aikaan vaikuttamaton" tauko tuossa keihäskisan aikana?

Ei kai se finaali nyt kahta tuntia kestä, tunnin kaiketi korkeintaan joten onko tuolla nyt niin väliä vaikuttaako aikaan vai ei joten varausaika menköön normaalisti?

Jokatapauksessa varaan Laurin puolesta Miska Kangasniemen ja seuraavaksi vuoro Speedille.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Laurin vuoro vielä 30min.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Laurin vuoro vielä 30min.

Mulla on Laurin listoja kyllä joiden mukaan olen tässä viime aikoina hänen puolestaan draftaillut. Hän on ilmoittanut minulle, että pääsee hyvin harvoin nyt tänä vkl:na koneelle. Listoja oli kolme ja nyt olen kaikkien niiden listojen mukaan draftaillut. Pitäisiköhän jättää Laurin vuoro kylmästi rästiin jos miestä ei ilmaannu vai otanko uuden kierroksen noilla draftauslistoilla? Miehiä kyllä vielä noissa listoissa kuitenkin riittää.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pitäisiköhän jättää Laurin vuoro kylmästi rästiin jos miestä ei ilmaannu vai otanko uuden kierroksen noilla draftauslistoilla? Miehiä kyllä vielä noissa listoissa kuitenkin riittää.

Uutta kierrosta tottakai kehiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
HIFK:hon Tapparan lupaava sentteri Niclas Lucenius ja samalla Hacker laidalle.

Edit: Vuoro ABC:lle
 
Viimeksi muokattu:

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Seeuraava siis ABC? eli varauksia vaan pöytään niin saadaan taas ruletti pyörimään kunnolla.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Joni Tuominen

TimanttiLada

Edit. Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikseiköhän täällä hetki sitten muita hoputtanut TimanttiLada ole vielä tullut varailemaan? Saatais vaan tää ruletti pyörimään :)
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Seeuraava siis ABC? eli varauksia vaan pöytään niin saadaan taas ruletti pyörimään kunnolla.

Sanoo mies joka venyttää draftia tunnilla... :P

Lampinen ottaa listan varmaan taas vastaan?
 
Viimeksi muokattu:

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
HEH, no tärkeintähän ei ole se mitä tekee, vaan sanoo :P

Lukko varaa: Eetu Holma taistelemaan sentteripaikoista.

seuraavaksi Russian Rocketti
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sanoo mies joka venyttää draftia tunnilla... :P

Lampinen ottaa listan varmaan taas vastaan?

Mä voin ottaa huomiselle listan vastaan, enköhän ole taaskin mukavasti koneen äärellä...
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jyrki Louhi duunariketjun toiselle laidalle.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Aika monia kakkosketjukandidaatteja meni viime kierroksen aikana, mutta otetaanpa sinne sitten Jyri Junnila.

AnFa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Jeps, AnFa nappaa maalivahdikseen HPK:n ykkösmaalivahdin Teemu Lassilan. Ihmeen myöhään lähti mies draftaukseen, olis luullut että esimerkiksi olisi ohittanut nimet Ahlqvist tai Salak ainakin heittämällä?

Seuraavaksi peruspata.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jeps, AnFa nappaa maalivahdikseen HPK:n ykkösmaalivahdin Teemu Lassilan. Ihmeen myöhään lähti mies draftaukseen, olis luullut että esimerkiksi olisi ohittanut nimet Ahlqvist tai Salak ainakin heittämällä?

Juu, itse meinasin äsköisellä varauksella tehdä toveri AnFan tilannetta tukalammaksi varaamalla Lassilan kakkosekseni, ihan vaan sen takia että miehen kenttäpelaajisto näyttää pelottavan kovalta. Mutta toisaalta ei se Lassilakaan nyt mitenkään erityisen vakuuttava maalivahti ole, joten jätin kiusan tekemättä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös