SM-liiga draft 2008-2009

  • 41 148
  • 535

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Suurkiitokset vilperille mun viikonloppudraftauksista! Mun piti tosiaan päästä käväisemään koneella aina silloin tällöin, mutta en ollut himassa ja kaverin netti sanoi itsensä irti mukavasti lauantaina. Ja nyt oon tietenkin ihan sekaisin koko draftista, kun on tullut n.5 sivua uusia viestejä :D Osaako joku nopeasti sanoa että onko mulla vuoro rästissä?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Suurkiitokset vilperille mun viikonloppudraftauksista! Mun piti tosiaan päästä käväisemään koneella aina silloin tällöin, mutta en ollut himassa ja kaverin netti sanoi itsensä irti mukavasti lauantaina. Ja nyt oon tietenkin ihan sekaisin koko draftista, kun on tullut n.5 sivua uusia viestejä :D Osaako joku nopeasti sanoa että onko mulla vuoro rästissä?

Edellisin vuoro on rästissä, kun ei ollut enää vapaita pelaajia listoillasi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
elikkäs peruspadan puolesta draftaan Juha Gustafsonin.

Ja sitten vuoro minulle.

Ensimmäinen valintani kohdistuu Eero Kilpeläiseen ja toinen valintani on Joni Yli-Torkko.

Vuoro takaisin peruspadalle joka ottaa Ville Uusitalon ja sitten vuoro AnFalle.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eli edelleen haahuilen, voisiko joku ottaa listaa tiistaille asti?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tomi Sallinen tuomaan kokemusta playoffeista Pelsuihin

Laita vain Lampinen minulle listaa. Tänä iltana en enää jouda varaamaan, mutta huomisesta lähtien kyllä.

Infamous vuoroon.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Tero Koskiranta JYPiin.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kiitos vilperille!!

Kiireessä tein listan, ajan kanssa olisi kenties voinut muuttua, mutta ei se mitään. Taas meni miestä juuri nenän edestä, mutta se alkaa olla arkipäivää, kun 14 varaajaa on tehnyt saman verran kierroksia...
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Kylläpä viikonlopun aikana on hajonnut KalPan joukkueen rakennus käsiin totaalisesti!

Puolustus huutaa neljää pelaajaa, mutta eihän tuolla ole ketään jäljellä!

Samaan syssyyn KalPaan tulee huimasti kehittynyt Markus Nordlund!

KalPa rupeaa kaupittelemaan hyökkääjiä! :D
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Kylläpä viikonlopun aikana on hajonnut KalPan joukkueen rakennus käsiin totaalisesti!

Puolustus huutaa neljää pelaajaa, mutta eihän tuolla ole ketään jäljellä!

KalPa rupeaa kaupittelemaan hyökkääjiä! :D

Heh, itsellä ainakin puolustus on enemmän kuin kunnossa, ja jos kiinnostaa, voimme luultavasti keskustella eri vaihtoehdoista, sillä itsellä tuo sentteriosasto on taas aika retuperällä :)

Editti, joukkueeseen liittyy sentteriosastolle oudosti vielä vapaana oleva Niklas Fogström

Ja vuoroon siis Kolokettu
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Heh, itsellä ainakin puolustus on enemmän kuin kunnossa, ja jos kiinnostaa, voimme luultavasti keskustella eri vaihtoehdoista, sillä itsellä tuo sentteriosasto on taas aika retuperällä :)
Ja vuoroon siis Kolokettu

Senttereistä en ole luopumussa, mutta laitureista voidaan neuvotella!
Itseasiassa minulta puuttuu vain 2 pakkia enään!
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Itse en periaatteessa pakkeja enää kaipaa, sillä minulta löytyy Tero Määttä. Otetaan nyt kuitenkin joku silti, vaikkapa Juho Jokinen vois olla ihan potentiaalinen kaveri.

HockeyNator.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Senttereistä en ole luopumussa, mutta laitureista voidaan neuvotella!
Itseasiassa minulta puuttuu vain 2 pakkia enään!

Muistutan että moinen treidaaminen olisi kilpailusääntöjen vastaista ja ehdottomasti kiellettyä! Joten käskenkin venäläisen raketin ja TimanttiLadan toistamaan perässäni: Jos vielä treidaamista suunnittelen, niin mörökölli minut vieköön.
 

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Eikös meidän pitäisi odottaa, että Hämäläinen77 varaa uudelleen, kun Kakko oli jo draftattu? Tosin mies ehti jo poistua ja tuskin tulee enää tänä iltana ennen 23.55, jolloin hänen vuoronsa loppuu. Joten kai me voidaan jatkaa.

Tero Koponen Tapparan nelosen keskelle.
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Muistutan että moinen treidaaminen olisi kilpailusääntöjen vastaista ja ehdottomasti kiellettyä! Joten käskenkin venäläisen raketin ja TimanttiLadan toistamaan perässäni: Jos vielä treidaamista suunnittelen, niin mörökölli minut vieköön.

OK.

Kylläpä Sm-liigan taso on laskenut. Tässä sen huomaa hyvin kun selaa joukkueet 10x läpi ja pyörittelee päätään, että onko tosiaan Herra X paras pelaaja jäljellä olevista!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Tää alkaa leviämään käsiin melko lahjakaasti, se on Hämäläinen#77 vuoro vielä, koska mies varasi jo varatun pelaajan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Niko Hovinen Wallinheimon rinnalle kasvamaan.

Lauri
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
OK.

Kylläpä Sm-liigan taso on laskenut. Tässä sen huomaa hyvin kun selaa joukkueet 10x läpi ja pyörittelee päätään, että onko tosiaan Herra X paras pelaaja jäljellä olevista!

Näin on joo. Tuo kärki on kyllä liigassa edelleen tasokas, mutta sitten kun aletaan tosiaan näitä viimeisiä kierroksia menemään läpi niin alkaa tulemaan jo sellaista "pohjasakkaa" että huh, huh.

Toinen mikä taas vaikeuttaa kanssa tätä juttua on se, että liigassa on mukana joukkueita joilla ei ole niin hyvät rosterit kuten Saipa tai Ässät. Kun liigassa on periaatteessa 12 joukkuetta jolla on mielestäni vähän tasokkaammat rosterit kun noilla kahdella edellä mainitulla joukkueella, mutta tässä draftissa on kuitenkin 14 manageria jotka pyrkii muokkaamaan joukkueistaan vähintään tätä kohtuutasoa olevia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös