Sipsit

  • 138 264
  • 676

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tuli sitten viime viikonloppuna lopetettua sipsi lakko kun piti kokeilla uutuudet: Estrellan Sriracha & Mayo ja Taffelin Salt & Vinegar. Kumpikaan ei oikein iskenyt, ja vaikea sanoa että kumpi oli suurempi pettymys. Ensi kerralla otetaan kyllä joku hyväksi havaittu suosikki.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä meen nyt ihan sekasin noista sriracha&mayoista. Pitääkö niitä nyt testata huomenna vai ei?
 

Tuplatorkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jets, Red Wings, Bayern
Tuli sitten viime viikonloppuna lopetettua sipsi lakko kun piti kokeilla uutuudet: Estrellan Sriracha & Mayo ja Taffelin Salt & Vinegar. Kumpikaan ei oikein iskenyt, ja vaikea sanoa että kumpi oli suurempi pettymys. Ensi kerralla otetaan kyllä joku hyväksi havaittu suosikki.
Itse meinasin jossain vaiheessa ostella tuota uutta Estrellaa, osaatko sanoa mikä niissä oli pettymys?

PS. Kyseisten sipsien tykkääjät voi taas antaa sen ostoa puoltavia arviointeja, että saadaan päät pyörälle @Leon kanssa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Itse meinasin jossain vaiheessa ostella tuota uutta Estrellaa, osaatko sanoa mikä niissä oli pettymys?
Oli jotenkin laimee. Kai mä odotin vähän tulisempaa. Mutta kanattaa varmaan itse testata. "Maista niin muistat" mummo tuppas aina sanomaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kaipaan edelleen Thai Chili -sipsejä, jotka katosivat kaupoista viime kesänä. En edes muista, että olivatko Taffeleita vai Estrelloja, mutta hyviä olivat.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Taffelin CrunCheez -juustonaksut on hyviä! Varsinkin Hot Chili -maku on omaan suuhun täydellinen yhdistelmä juustoa ja pientä poltetta. Ja ovat mukavan rapsakoita. Suositukset!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tän ketjun lukemisesta tuli nälkä joten pakko oli hakee lähimmästä K-marketista naposteltavaa. Valikoima ei ollut siellä kovin suuri, joten valinta osui Estrellan Paprika & Merisuola pussiin. Tässä pussissa lukee kyllä uutuus, mutta vanha tuttu tää kyllä on jo.
 

444

Jäsen
Taffelin CrunCheez -juustonaksut on hyviä! Varsinkin Hot Chili -maku on omaan suuhun täydellinen yhdistelmä juustoa ja pientä poltetta. Ja ovat mukavan rapsakoita. Suositukset!
No kun just meinasin tulla kertomaan samaa. Eilen nappasin kaupasta autoon pikkunaposteltavaksi, ja siinähän se koko pussi meinasi hujahtaa yhdellä kertaa. Chilin polte on todella mieto, mutta juuri sellainen, että sen huomaa hetken päästä. Tulisia naksuja kaipaaville niissä ei toki ole mitään, mutta minulle varsin passeleita.
 

444

Jäsen
No kun just meinasin tulla kertomaan samaa. Eilen nappasin kaupasta autoon pikkunaposteltavaksi, ja siinähän se koko pussi meinasi hujahtaa yhdellä kertaa. Chilin polte on todella mieto, mutta juuri sellainen, että sen huomaa hetken päästä. Tulisia naksuja kaipaaville niissä ei toki ole mitään, mutta minulle varsin passeleita.
Nyt täytyy myöntää, että olin erehtyväinen, suorastaan aivan tavallinen kuolevainen. Ne syömäni naksut olivatkin niitä toisia. Siis sen toisen valmistajan. Taffelin? Super Crunch Cheddar & Chili.
Ymmärsin erheeni palatessani jälleen autolleni. Tästä kaikesta sisuuntuneena kurvasin lähimpään kitymarkettiin ja ostin noita jo ostamakseni luulemiani naksuloita. En vielä maistanut, kun oli niitä edellisiäkin syömäti. Persele.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ei kyllä iske minulle nämä Estrellan Sriracha Mayot. Päätin kokeilla kun moni noita kejunut, mutta on aika mitäänsanomaton maku.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Taffelin Linssips Bravoissa on semmoinen valitettava ominaisuus, että joka toisesta pussista tuntuu mausteet puuttuvan täysin. Harmi sinäänsä kun mausteiden ollessa kohdillaan on kyllä maistuva tuote.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taffelin Linssips Bravoissa on semmoinen valitettava ominaisuus, että joka toisesta pussista tuntuu mausteet puuttuvan täysin. Harmi sinäänsä kun mausteiden ollessa kohdillaan on kyllä maistuva tuote.
Mun mielestä Taffelin tuotteissa on laatuhajontaa. Sama ilmiö Grillssien kanssa, että välillä mausteita on vähemmän. Perussipseis taasen vaihtelee suolan määrä.

Itsekin pidän noista Bravoista.
 

Zhaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Taffelista kun ollut nyt puhe, niin nämä CrunCheez hot chili juustonaksut ovat makuuni aika hyviä. Otin testiin kun näin nyt ekaa kertaa, potkua voisi olla mielellään kyllä enemmän.

Taisinpa mainostaa näitä naksuja viime vuoden puolella, hyvä että muutama muukin on nyt tykästynyt! Ja kiitos siitä että muistutitte näistä, kun ei itsekään nyt hetkeen ole tullut ostettua. Tänään tarttui siis matkaan, ovat kyllä hyviä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sriracha on outo lastu. Maistuu jollekin, muttei mitään käsitystä, että mille. Ei maistu srirachalle eikä majoneesille. Olisivat keksineet jonkun hassun nimen tälle ja markkinoineet sillä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Doritos Sweet chili nachoja meni eilen. Ne on kyllä hyviä.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Coop tuonut Jalapeno maalaisperunalastut kauppoihin, tai itselle oli uusi tuttavuus.

Tykkäsin kovasti, ei tulisia mutta maku erinomainen.
 
Maistoin viimeksi Taffel Waffel sipuli cheddar-sipsejä. Aika mauttomia olivat, mutta oman dipin kanssa todella hyviä. Tekeekö täällä muuten muut omia dippejään? Ei nuo kaupan valmisdipit ole kovin hyviä. Hiton suolaisiakin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sriracha on outo lastu. Maistuu jollekin, muttei mitään käsitystä, että mille. Ei maistu srirachalle eikä majoneesille. Olisivat keksineet jonkun hassun nimen tälle ja markkinoineet sillä.
Ostin näitä juuri ja maistuu mielestäni yllättävän paljon nimenomaan srirachalle.
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Otinpa testiin Coopin Jalapeno Chipsit. No, on kai näissä aavistuksen verran jalapenon makua, mutta ei nämä missään nimessä ole tulisia. Eipä kyllä pussissakaan ole mitään "hot" mainintaa tai vastaavaa. Arvosanaksi 3/5.
Itse kans testailin ja on näissä omaan makuun ihan ok potku vaikka tulista hyvin siedänkin. Olen sittenkin vähän vauvasuu.

Omaan makuun se jalapenon oma maku tulee hyvin esiin,jokin silti tästä puuttuu. 3,5/5. Ostan toistekkin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
No ainakin voi kiittää RKP:tä etteivät hinnat nousseet - eiköhän paina vaakakuppia Taffelin suuntaan...
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Maistoin viimeksi Taffel Waffel sipuli cheddar-sipsejä. Aika mauttomia olivat, mutta oman dipin kanssa todella hyviä. Tekeekö täällä muuten muut omia dippejään? Ei nuo kaupan valmisdipit ole kovin hyviä. Hiton suolaisiakin.

Itse olen pistänyt myös merkille, että ovat aika suolaisia. Tästä syyt olen yhden dippipussin alkanut jakamaan puoliksi. Eli yksi pussi kahteen kermaviiliin. Tekee mausta vähän raikkaamman eikä niin kovin tunkkaisen, kun kermaviili maistuu myös.

Joillekkin tämä on varmasti ehdoton nounou ja pahoittelen jos rikon jotakin etikettiä. Mutta ihan kokeilumielessä suosittelen testaamaan.

Omia dippejä olen yrittänyt tehdä, mutta en selkeästi osaa noiden mausteiden kanssa pelata. Jos on jotain reseptejä antaa tänne, niin testaisin kyllä mielelläni.
 
Oisko reseptiä antaa? Menisi sopivasti illalla testiin
No tämä on tietysti vain omaan makuuni suunniteltu dippi. 1 purkki kermaviiliä, 1 tl valkosipulijauhetta, 1 tl chilijauhetta, puolikkaan limen mehu, vähän limen kuorta.. hyppysellinen suolaa. Ja joskus lisäilen sekaan mitä ikinä chilikastiketta jääkaapista löytyykään. Rouhittua mustapippuria laitan usein myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös