Hyvä ja mielenkiintoinen aihe, kiitokset
@gasp että, olet jaksanut jakaa juttuja tänne, en olisi itse osannut etsiä kaikkea tätä.
Muutama vuosi sitten heräsi päässäni ajatus tästä median hallinasta, katsoessani poliisit televisio sarjaa.
Kun asiaa rupesi tutkimaan, huomasin ettei ajatukseni ollut pelkkää folio hattuilua, vaan todellakin sitä joku/jotkut hallitsee.
Se tulikin sitten täytenä yllätyksenä että ne oli Juutalaisia, oletin heidän olevan etelän valkoista eliittiä.
Joskus koulussa tuli mietittyä että, mikä taho on niin kova että päättää siitä mitä kaikkille oppilaille opetetaan, en ole oikein koskaan ostanut sitä mitä minulle tarjotaan vaan olen pyrkinyt hakemaan asialle kokonaiskuvaan sopivan vaihtoehdon, kolikolla on aina kaksi puolta ja joskus se jää jopa syrjälleen. En ostanut tarinoita ja ylistystä Mannerheimista ja siitä aiheesta sain jopa opettajan itkemään ylä-asteella, kun en suostunut uskomaan hänen oppiin vaan, toin rinnalle vaihtoehdon missä Marsalkka olikin sotarikollinen.
On mielestäni aika naivia uskoa kaikkeen mitä sanotaan, koulussa, televisiossa tai ylipäätään mediassa. ja se tekeekin näistä natsi / kommari / sosialisti huuteluista aika hauskoja. Perkele minulle koulussa opetettiin, niin näin sen täytyy olla... Oli muuten aika hyvä pointti se että, suomalaiset koulukirjatkin ovat juutalaisten tekemiä.
Suomen media on kopiotu suoraan atlantin toiselta puolen, pelkkää huomio huorausta ja epäolennaisuuksia. vastapainoksi vältellään oikeiden, puolueettomien uutisten julkaisu.
Voiko joku kiistää Juutalaisen/ sionismin ylivallan lännen mediassa, bisneksessä ja politiikassa? jos voi niin millä perustein?
Keskustelua voisi mielestäni tuoda pois tuolta toisen maailmansodan ajoista ja keskittyä enemmän tämän päivän tapahtumiin.
En ole natsi, rasisti enkä koe itseäni kovinkaan arjalaiseksi. Lisään vielä varmuudeksi sen että kaikki juutalaiset eivät ole sionisteja mutta, kaikki sionistit on juutalaisia. Juutalaisuutta on mielestäni käytety ikäänkuin siltana tässä koko imperiumin rakentamisessa, mikä tosin lähti jo ennen toista maailmansotaa.
Ps. On niin kiinostava aihe että toivoisin että, kaikki rasisti ja natsi huutelut jätetään sinne omalle hiekkalaatikolle, olemme kaikki aikuisa ihmisiä ja voimme varmasti ymmärtää ettei kaikki ole samaa mieltä asioista. Toisen agendan mustamaalaminen noilla huuteluilla on säälittävää.