Ihan mielenkiinnosta: vedätkö gasp tuota antisemiittisettiäsi myös omalla nimellä ja naamalla vai vain salaisesti nimimerkin takaa internetissä?
Ylläoleva lainaus katupartioketjusta.
Juu, puhun sekä että, jos tulee politiikka puheenaiheeksi.
Täällä moni heittää päättömiä kommentteja foliohattuilusta yms, joten kiinnostaa kovasti tietää, että mikä tekee tämän aiheen lähdeaineiston niin heikoksi, että se voidaan luokitella naurunalaiseksi? Onko nämä muutamat nimimerkit edes tutustuneet lähdeaineistoon, vai muuten vaan alentuvat esikoulutasoiseen huuteluun jossa ei ole päätä eikä häntää? Minua ei kiinnosta jauhaa mistään, missä ei ole riittävän laadukasta lähdeaineistoa, kuten Illuminati-jutut tai vastaava lähdekritiikitön kirjoittelu netissä. Mikä tekee tämän aiheen rinnastettavaksi joihinkin ns. liskomies-salaliittoteorioihin? Itse en edes varsinaisesti luokittele tätä aihetta salaliitoksi, vaan asiaksi, joka tarkoittaa että juutalaiset tai israelilaiset hallitsevat politiikkaa ja mediaa ainakin Yhdysvalloissa. Euroopan osalta ja vaikkapa Suomen osalta lähdeaineisto ei ole yhtä vakuuttava, mutta kun mediailmapiiri ja poliittiset suuntaukset ovat heitä myötäviä, oletan vahvasti useimpien eurooppalaisten päättäjien olevan USA/Israel - myönteisiä.
Jos joku on sitä mieltä, että israelilaisten valta-asema Amerikassa on jotenkin merkityksetön asia, olisiko samalla merkityksetöntä mikäli venäläiset omistasivat mediataloja Suomessa? Mikä tekee israelilaisten media-politiikka -kontrollista merkityksettömämmän, kuin kuvitteellinen vastaava tilanne Suomessa, jossa venäläiset omistaisivat mediatalot?
Lähdeaineiston osalta mulla kiinnostaa kovasti MV-Putin salaliiton lähdeaineisto, mutta kun olen sitä monta kertaa kysynyt, niin ainoa vastaus on joku Saara Jantusen tutkimus. Ja olettavasti Jantusen maininneet henkilöt eivät ole edes lukeneet Saaran kirjoituksia, vaan kovin luottavasti olettavat tyttösen olevan oikeassa. Mitkä ovat Saaran lähdeaineistot?
Tähän ketjuun liittyen, tuskimpa kukaan voi kiistää seuraavia asioita:
- Suurin osa USA:n mediataloista ovat pääosin israelilaisten omistamia, kuten Time Warner ja CNN, sekä suurimmat lehdet.
- Israelilaiset/juutalaiset ovat omistajana Federal Reservessä ja Goldman Sachissä, jotka ovat ehkä merkittävimmät tekijät rahapolitiikassa.
- Israel hoitaa islamistiterroristeja sairaaloissaan. Lisäksi Israel ei osallistu ISISin vastaiseen sotaan, vaikka heillä on korkeatasoista sotakoneistoa.
- Yhdysvaltojen presidenttiehdokkaat ovat pääosin riippuvaisia juutalaisista tukijoista (pl. Donald Trump, joka rahoittaa itse - siksi hirmuinen mediakritiikki)
- Sotilasraporttien ja joidenkin auktoriteettia omaavien (mm. Churchill) mukaan bolshevikkivallankumous oli käytännössä globaalien juutalaisten suorittama, jossa sekä rahoitus ja tsaarin murha + gulag-leirien hallinto oli juutalaisten toteuttamia. Erään raportin mukaan 90% komissaareista oli juutalaisia.
Lukuisat armeija-komentajat, jopa presidentti Nixon, jopa jotkut juutalaiset itse, ja moni muu totevat samoja asioita kuin minä. Mikä tekee aiheesta salaliiton tai foliohattuilun? Oletettavasti salaliitoksi voidaan todeta se, että israelilaisten omaksuessa valtaa he toteuttaisivat politiikkaa ja mediailmapiiriä omien etujensa hyväksi. Ei tarvi olla Einstein, että voi olettaa asian menevä näin. Jos venäläiset omistaisivat mediataloja tai hallitsisivat politiikkaa Suomessa, voisiko olettaa heidän toimivan omien etujensa mukaisesti?
Olen aikaisemminkin maininnut, että juutalaiset ovat aktiivisia edistämään maahanmuuttoa valkoisiin maihin:
http://40.media.tumblr.com/5569343bf5225885023f61ac6fe6f8c6/tumblr_o4km2m1kFb1v32gfqo6_540.jpg
https://scontent-iad3-1.xx.fbcdn.ne...=275dc6ca9bb83dc8b7b37443ed4026a1&oe=5793551F
Jotkut juutalaiset juhlistivat ISISin iskuja Brysselissä:
http://nonalignedmedia.com/wp-content/uploads/2016/03/Zionists-Celebrate-Brussels.png