Simpsonit

  • 89 769
  • 377

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Koutsina tietenkin kukas muu kuin Superintendent Chalmers.
 

kovalev

Jäsen
Luukkumieheksi vielä; Krusty the clown ja rööki suussa tietysti.

Eikö tosiaan löydy Kent Brockman faneja ?! Omasta mielestäni aivan loistava jamppa. Kaikkien itserakkaiden toimittajien isähahmo !
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Valkuksi tai katsomokriitikoksi Comic Book Guy. "Simpson, that was without a doubt, the worst..shift..ever". Jälkimmäisessä duunissa kirjoittaisi Jatkoaikaan pelikirja-analyysejä ja arvostelisi seuran hankintoja tai seurajohdon tekemisiä/tekemättäjättämisiä.
 

scholl

Jäsen
Hyökkäysketju: sentteriksi kaikkien takatukkien isä eli Otto Mann. Laitoihin vauhtia eli Bart ja rouhijaa eli Barney. Pakkeina Moe sekä Homer. Joukkueen huoltaja Apu, valmentaja Ned Flanders ja omistaja mr. Burns.

edit. maalivahti on unohtunut. se on Chief Wiggum
 
Viimeksi muokattu:

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässäpä Team Simpsons, vai pitäisikö sanoa Team Springfield:

Bart - Homer - Barney
Lenny - Carl - Moe
Krusty - Sideshow Mel - Apu
Nelson - Jimbo - Kearney

Snake - Disco Stu
Timothy Lovejoy - Hans Moleman
Otto Mann - Ralph Wiggum

Chief Wiggum
Abe Simpson

Valmentajana toimii C.M. Burns, jolla on jo kokemusta pesäpallojoukkueen valmentamisesta, apulaisvalmentajana toimii tietenkin Waylon Smithers
Omistaja rehtori Seymour Skinner
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viimeksi muokattu:

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
The Simpsons movie

Ainoa syy (tennispalatsin popcornien ohella) miksi teatteriin vaivautuisin. Nyt pitää sormet ristissä puristella, että ovat palkanneet suomentajaksi nerokkaan Sari Luhtasen. Ei sillä, että tekstitykseen nyt hirveästi tulee edes kiinnitettyä huomiota, mutta ne pomppaa silmille, jos käännös on aivan reisillä. Luhtasen käännöksille saa usein repeillä enemmän kuin itse gagille. Nainen on suvereeni alallaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Ainoa syy (tennispalatsin popcornien ohella) miksi teatteriin vaivautuisin. Nyt pitää sormet ristissä puristella, että ovat palkanneet suomentajaksi nerokkaan Sari Luhtasen. Ei sillä, että tekstitykseen nyt hirveästi tulee edes kiinnitettyä huomiota, mutta ne pomppaa silmille, jos käännös on aivan reisillä. Luhtasen käännöksille saa usein repeillä enemmän kuin itse gagille. Nainen on suvereeni alallaan.

Etkö menekään katsomaan dubattua Simpsons elokuvaa http://www.stara.fi/?p=5960 ? Mmmmmm...dubattu...DOH!!
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Etkö menekään katsomaan dubattua Simpsons elokuvaa http://www.stara.fi/?p=5960 ? Mmmmmm...dubattu...DOH!!

Voi vittu, että mä säikähdin kun kuulin aikonani tästä. Mä luulin, että tulee vain dubattu versio. Olin täysin valmis laajamittaisiin sotatoimiin. Voisiko enempää mikään vituttaa kuin istua mukavasti tuoliin ja sitten Homer puhuu M.A. Nummisen äänellä "HYvää PÄivÄÄ LaPsET..."
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Nää dubbaukset on kyllä kaiken huippu.. Toikka änkyy Suomen Homerina ja Vilpas rääkyy Suomen Margena! Kaikkihan tietää, että näissä ei oo mitään järkee.

Kovat on odotukset Simpsons-leffasta, trailerin perustella ja muutenkin.

Homerin lisäksi ykköstykkeihin kuuluvat: Abraham eli "Abe", kaverinsa "velho", Moe Szyslak, Barney ja Ned Flanders.

Muutama viikkotakaperin tullut laulujakso on ehdottomasti huonoin näkemistäni Simpsonjaksoista.
 
Viimeksi muokattu:

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Homerin lisäksi ykköstykkeihin kuuluvat: Abraham eli "Abe", kaverinsa "velho", Moe Szyslak, Barney ja Ned Flanders.

Mulla on vakaassa harkinnassa Mr.Burns tatuointi tuohon olkapäähän.

"release the hounds..."
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Mulla on vakaassa harkinnassa Mr.Burns tatuointi tuohon olkapäähän.

"release the hounds..."
Noita quoteja on vaikka muille jakaa (oma sigukin on Simpsoneilta varastettu, virtuaalituoppi sille, joka tietää kuka ja missä tilanteessa..) Burnsilta parhaat ovat edellä mainitun lisäksi "E-xcellent" ja "Simpson, eh?"

Simpsons-leffaa olen odottanut niin kauan kuin muistan, eli ainakin viisi vuotta siitä varmaan on kun ekat vakavammin otettavat huhut siitä alkoivat liikkua.

Homer no function beer well without.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Olisiko Rainier Luftwaffe Wolfcastle esittelemässä uutta elokuvaansa?
Bingo! Jotenkin näin:
"Rainier: My new movie is me standing in front of a brick-wall for 90 minutes. It's a mixture of action und komedy. It cost 80 million dollars to make.
Jay Sherman: how do you sleep at night?
Rainier: on top of a pile of money, with many beautiful women."
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nää dubbaukset on kyllä kaiken huippu.. Toikka änkyy Suomen Homerina ja Vilpas rääkyy Suomen Margena! Kaikkihan tietää, että näissä ei oo mitään järkee.

No, keneltä se on pois? Tuonhan voisi melkein mennä katsomaan ja sitten hankkia rehellisen version muista lähteistä.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Noita quoteja on vaikka muille jakaa (oma sigukin on Simpsoneilta varastettu, virtuaalituoppi sille, joka tietää kuka ja missä tilanteessa..)

A new Mcbain movie. Simpsonetten "tähdet kertovat" osiosta.
 
Viimeksi muokattu:

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Arnie, how are the children?
-I cant see through metal Kent!

Uutisten lukija on tietysti Brockman, mutta mikä on helikopterireportteri Arnien sukunimi? (virtuaali thumbs up palkintona)
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tässä kun oli noita lausahduksia Simpsoneista niin eilen Subilla oli aikas helmirepliikki Mr. Burnsilta. Bart ja Lisa uutisoi surullisen nyyhkyuutisen jostain kuolleista eläimistä tjsp niin liikuttunut Monty kysyy Smithersiltä, että vaikuttaako meidän voimala siihen ja vastaus on myönteinen, heittää Burns värisevällä äänellä "niisk..eeeksölent..nyyh".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös