Huikeaa työskentelyä kyllä tänään. Ei ole pahemmin Noroselta tällä kaudella tuollaisia seivejä nähty, mitä Tanskan-Simo tänään veti. Villi-länsi varmaan laittaisi silti nortin maaliin huomenna?
Jos ei Pete tule vielä ensi kaudeksi kotiin, niin olisin valmis antamaan Simpalle ihan mahiksen ykkösenäkin
Otanta on vielä aivan liian pieni, mutta merkkejä hyvästä on olemassa. Mutta mitäpä sitten, jos Bexaheh päättääkin palata Raumalle? Siinä ei paljon Nielsenillä ole käyttöä, vaikka olisi miten lupaava. Jos Pete ei kuitenkaan tule Raumalle ensi kaudelle (tai koskaan), niin seurajohdon pitää järjestää tanskalaiselle reilu kilpailu tilanne ensi kaudeksi ja sitä kautta Simon voisi ansaita paikkansa selkeäksi ykköseksi seuraaville kausille.Itse vakuutuin Nielsenin otteista jo runkosarjan loppupuolella. Kuten olen täällä useasti kirjoittanut, Nielsen on henkisesti vahva maalivahti jolla on edellytyksiä nousta sm-liigassa ykkösvahdiksi. Simo on kehittynyt kauden aikana todella paljon.
Antaa Simeonin jatkaa. Hyvin pelasi. Maali oli kiinni otettavissa, mutta ei missään nimessä Simeonin vika.
Kylläpäs tämä Juutti melkoisen yllärin on järjestänyt! Mahtavaa. Kerrankin on arpaonni kohillaan näiden nimettömien ulkomaalaispelurien kanssa.
Fordél kirjoitti:Vähän epäilen tota Lukon maalivahtivalmennusta eli onko siitä kehittämään tällaista mainiota aihiota.
Vähän epäilen tota Lukon maalivahtivalmennusta eli onko siitä kehittämään tällaista mainiota aihiota. Toivotaan parasta.
Vähän epäilen tota Lukon maalivahtivalmennusta eli onko siitä kehittämään tällaista mainiota aihiota. Toivotaan parasta.
Simo itse kiitteli haastattelussa Moisasta. Moisanen on hänen ensimmäinen maalivahtivalmentaja. Kaveri on pelannut 25 vuotiaaksi ilman veskarivalmentajaa. Laittoi kehityksensä Moisasen piikkiin.
Simo itse kiitteli haastattelussa Moisasta. Moisanen on hänen ensimmäinen maalivahtivalmentaja. Kaveri on pelannut 25 vuotiaaksi ilman veskarivalmentajaa. Laittoi kehityksensä Moisasen piikkiin.
Kyllähän Lukosta on liuta laadukkaita maalivahteja tuotettu, kuten Tarkit, Engren, Raanta ja kirkkaimpana tähtenä Vehanen. Tätä faktaa vasten luulisi organisaatiossa olevan maalivahtivalmennuksen tietämys jollain tasolla. Pahin uhka ehkä on raumalainen kärsimättömyys, kun tulee ensimmäinen huono jakso eteen.
Kannattaa muistaa, että raumalaiset maalivahdit ovat nousseet huipulle Rauman ulkopuolella. Ja Raannan lausunnot Lukon maalivahtivalmennuksesta eivät kerro huippuosaamisesta.
Kannattaa muistaa, että raumalaiset maalivahdit ovat nousseet huipulle Rauman ulkopuolella. Ja Raannan lausunnot Lukon maalivahtivalmennuksesta eivät kerro huippuosaamisesta.