On muuten Vuoren projekti sinänsä hankalassa vaiheessa (jos oletetaan että projektin kesto on nyt 2-4v). Yksi liigan kärkisenttereistä lähtee todennäköisesti tämän kauden jälkeen, yksi liigan parhaista all-around pakeista lähtee myöskin todennäköisesti tämän kauden jälkeen ja erittäin kova puolustava puolustaja (Ahonen) lähtee ilmeisesti myös tämän kauden jälkeen.Vituttaa kun Jesse ja Aleksi menevät tämän kauden mestismiesten keskellä ihan hukkaan. Ja se vasta vituttaakin kun nämä kaksi menetetään ensi kaudella ja tilalle tulee lisää mestismiehiä.
Tarkoitatko nyt minun kommenttia kun avauduin tuosta että ostin ensimmäisen kausikortin enkä jatkossa sitä tule enää ostamaan.Ketuttaa nämä hyvänpäivänfänit jotka voittojen tiellä on kyllä mukana, mutta silloin kun on vaikeaa niin harmitellaan että ollaan ostettu kausikortti ja varmasti ei silloin tulla hallille kun joukkue sitä eniten tarvitsee.
Tarkoitatko nyt minun kommenttia kun avauduin tuosta että ostin ensimmäisen kausikortin enkä jatkossa sitä tule enää ostamaan.
Hallilla tulen olemaan tällä kaudella hyvinkin paljon vaikka voittoja ei tulisi. Pakko saada joku hyvitys kausikortin ostolle. Joten en todellakaan heitä niitä rahoja menemään.
Mutta jatkossa mulle riittää se sama vanha eli Riparadio ja ne muutamat ottelut kun hallille menen sekä pelin jälkeiset koosteet.
Juha Vuori, Jesse Welling ja Timo Saarikoski.Atte Mäkinen
Eli näiden vika on että Gagnonit, Koivistot ja Saarelat ei saa mistään sisään?Juha Vuori, Jesse Welling ja Timo Saarikoski.
Kyllä. Näiden tehtävä on laukaista tuo henkinen jumi.Eli näiden vika on että Gagnonit, Koivistot ja Saarelat ei saa mistään sisään?
KalPalla oli ihan perkeleesti enemmän maalipaikkoja. Lukkohan tässä on kovemmalla prosentilla pistänyt paikoista sisään kuten eilenkin.Eli näiden vika on että Gagnonit, Koivistot ja Saarelat ei saa mistään sisään?
Tuomarivirhehän tuo oli kun joku Kalpan paska luisteli itse päin ja veti vielä kuolevat joutsenet päälle yrittäen filmata isompaa jäähyä mutta tähän ei sentään tuomaristo lähtenyt.Kaikki näytti hyvältä ennen Mäkisen erittäin typerää jäähyä. Näittekö porukan reaktion vaihtoaitiossa tuon jälkeen? Se oli sellanen: mitä vittua sää Atte touhuut?
Kerran kuukaudessa kun kairaa sen kolmen pisteen voiton niin se tuntuu/näyttää kelpaavan kesyyntyneelle Mokalle. Saatana vierivä kivi on sammaloitunut.Jos pelaajat oikeasti haluavat voittaa, niin melkoista taitoa jo melkeimpä vaatii valmennukselta, että 3. suurimmalla budjetilla ollaan oikeasti jumboina ja että 23 kilpapelistä on kolme voittoa varsinaisella peliajalla
En nyt sanoisi että Seigolta huono peli, olihan siinä paljon hyvääkin. Pari virhettä sitten kyllä, mutta en silti sanoisi että oli huono peli häneltä.Seigo ja Mäkinen (taas) pelasivat kyllä huonon pelin tänään. Toivottavasti ei tauon jälkeen tarvitse katsoa enää Mäkisen koheltelua.
Koko kauden kestävä Ruutu tilaus... Elämäni suurin virhe penkkiurheilun osalta.