Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Itse olen kaukana sellaisesta hymyilevästä ja aina positiivisesta ilmestyksestä. Mutta niin negatiivinen en ole, ettenkö uskoisi Lukon voittoon tässä sarjassa. Tiedän kyllä, että lukkolaisuuteen kuuluu sirotella tuhkia ennen kautta ja pelejä, sekä hienoinakin hetkinä kusta lämpimikseen housuihinsa. Aina pitää löytää jostain pientä paskaa. Itse olen välillä mestari siinä asiassa.
Nyt vähän piristystä ja kohti seuraavaa matsia. Ollaanko tässä 60 ottelua sinnitelty vaan sen vuoksi, että kylvetään epätoivoa ympärille? Kauden parhaat ottelut on menossa. Oltaisiinko sitten tyytyväisiä, jos Lukko olisi voittanut kaikki pelit 7-0? No ei helvetissä oltaisi. Todennäköisesti väärät miehet, väärällä tavalla olisivat nekin maalit tehneet ja Zapolskilla käynyt hurrin tuuri maalilla joka pelissä. Katsojat hylkäisivät Lukon sen vuoksi, kun se on kuitenkin niin ylivoimainen ja korvasienet nousee reksaaressa.
Ugh!
edit. Ja sekin varmaan jotakuta vituttaa, kun Lukko ei pelaa tänään.
Nyt vähän piristystä ja kohti seuraavaa matsia. Ollaanko tässä 60 ottelua sinnitelty vaan sen vuoksi, että kylvetään epätoivoa ympärille? Kauden parhaat ottelut on menossa. Oltaisiinko sitten tyytyväisiä, jos Lukko olisi voittanut kaikki pelit 7-0? No ei helvetissä oltaisi. Todennäköisesti väärät miehet, väärällä tavalla olisivat nekin maalit tehneet ja Zapolskilla käynyt hurrin tuuri maalilla joka pelissä. Katsojat hylkäisivät Lukon sen vuoksi, kun se on kuitenkin niin ylivoimainen ja korvasienet nousee reksaaressa.
Ugh!
edit. Ja sekin varmaan jotakuta vituttaa, kun Lukko ei pelaa tänään.