Siitä on tänään tasan...

  • 461 615
  • 4 719

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
140 vuotta sitten tulipalo tuhosi koko Oulun keskustan. Ajan tavan mukaan kaupunki oli tiiviisti rakennettu puutalokaupunki, jossa tulipalot pääsivät leviämään varsin vapaasti. Palon jälkeen arkkitehti Carl Ludvig Engel laati kaupungille uuden ruutukaavan.
Tuskin muistan aikaa... mutta Callen kanssa kyllä käytiin kupilla ja siinähän se sitten vähän karkasi lapasesta...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tasan 14 vuotta sitten Felipe Massa ja hänen lähipiirinsä luuli about puolen minuutin ajan Massan olevan F1-sarjan maailmanmestari, mutta niin vain eräs Lewis Hamilton punnersi Timo Glockin ohi ja ajoi uransa ekaan maailmanmestaruuteen. Sen jälkeen niitä on tullut pari lisää.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
44 vuotta sitten Wayne Gretzky myytiin Indianapolis Racersista Edmonton Oilersiin. Ihan kohtalainen pelimies hänestä sen jälkeen tuli, muutaman maalin ja syöttöpinnan räppäsi. Pari ennätystäkin pisteli menemään.
 

Glove

Jäsen
44 vuotta sitten Wayne Gretzky myytiin Indianapolis Racersista Edmonton Oilersiin. Ihan kohtalainen pelimies hänestä sen jälkeen tuli, muutaman maalin ja syöttöpinnan räppäsi. Pari ennätystäkin pisteli menemään.
Vieläkään ei ole kukaan toinen tehnyt 200 pistettä kaudessa. Eikä taida tehdäkään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siitä on tänään tasan 57 vuotta, kun KooKoo perustettiin. Oranssimustat onnittelut!
Yks ekoja kiakkopelejä mitä muistan olleeni paikanpäällä kattomassa Hakamettässä oli Tappara-KooKoo, kaudella 89-90. Oisko ollu lopputulos 5-2 meikäläisille. Silti tuntu että kaukalon kovin jätkä oli KooKoon Hannu Kamppuri.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
30 vuotta sitten julkaistiin yksi kaikkien aikojen kovimmista debyyteistä.



Mä nyt kommentoin tähänkin kun on aikaa, kun oon saatana käytännössä invalidi ny vähän aikaa.

RATM. Mun Suasikkibändi kun olin teini. Ne oli rebelejä. Määkin olin. Rakastin kovasti tota bändiä ainakin muutaman vuaden, ennen kun rupesin aatteleen omilla aivoilla.

Tottakai se on hyvä että kyseenalaistetaan asioita, mutta sillon kun siitä tulee elämäntehtävä niin ollaan jo harmaalla alueella.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Jussi Olkinuoran synttärit. Onnea!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ernst Röhm perusti SA:n 101 vuotta sitten. En onnittele, kumpaakaan ei enää ole.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ernst Röhm perusti SA:n 101 vuotta sitten. En onnittele, kumpaakaan ei enää ole.
Olikohan Ernst ensimmäinen ns. miestenmies, jonka Adi koki uhaksi omallle übermenschiydelleen ja määräsi Teddy Eicken suorittamaan "noudon"?
 

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
50 vuotta Jake Nymanin ensimmäisestä radiolähetyksestä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tasan 6 vuotta, kun tällä päivämäärällä käytiin kaverin kanssa jääkannen päällä pilkillä kahdella Lappeenrannassa sijaitsevalla lammella. Luntakin oli jo jonkin verran.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tauno Peltonen syntyi tasan 60 vuotta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Itä- ja Pohjois-Suomen alasarjajoukkueet
Eduskunta julistautui Suomen korkeimman vallan haltijaksi 105 vuotta tästä päivästä taaksepäin.

Näyttelijä Yaphet Kotto syntyi 83 vuotta sitten. Wikipedia väittää hänen kuolleen viime vuoden maaliskuussa - itse muistelen Kotton turvonneen äkillisesti kappaleiksi jo 1970-luvun alkupuolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös