Hanoi Rocksin debyyttialbumi Bangkok Shocks, Saigon Shakes julkaistiin tasan 40 vuotta sitten. Tietosanakirja mainitsee vain vuoden ja kuukauden, mutta yhdessä Hanoi-ryhmässä kerrottiin, että päivä on juuri tänään.
Ja ekana biisinä mikäs muukaan kuin:
Kyllä. Hanoi Rock oli muistaakseni se kovin.Pitääkö muuten paikkaansa se mitä isot pojat ovat kertoneet että Bangkok Shocksit ja Saigonin Shaket olivat itämaisia stimulantteja joidenka avulla saavutettiin rairai-tila...?
15 vuotta siitä kuuluisasta olympiafinaalista.
Hanoi Rocksin debyyttialbumi Bangkok Shocks, Saigon Shakes julkaistiin tasan 40 vuotta sitten.
Nyt on kovia synttäreitä.58 vuotta Suomen kuuluisimmasta ja puhutuimmasta jääkiekkomestaruudesta.
Dokkari MOP:n synnystä.Master of Puppets 35 vuotta, minä vähän enemmän.
70 vuotta sitten Kanada-malja jaettiin ensinmäistä kertaa kiekkosarjan voittajalle.
Jäisi sinulla tuo varmaan tekemättä näin koronakeväänä. Tosin ainakin nyt näyttää ailtä, ettei Kerho maljasta pelaa.Aah, muistan yhä oman antamani suudelman tuohon maljaan.
Aika kylmä kaveri kyllä. Eikös Tane soittanut itse poliisille heti ammuttuaan ja kehottanut "hakemaan raatonsa pois." Kuristi myöhemmin vapauduttuaan myös eukkonsa hengiltä. Viina ei sovi kaikille.52 vuotta sitten sekatyömies Tauno Pasanen surmasi metsästyskiväärillä neljä häntä pidättämään tullutta poliisia Pihtiputaan Korppisten kylässä. Surmansa saivat konstaapelit Mauno Poikkimäki, Veikko Riihimäki, Onni Saastamoinen ja Pentti Turpeinen.
Aika kylmä kaveri kyllä. Eikös Tane soittanut itse poliisille heti ammuttuaan ja kehottanut "hakemaan raatonsa pois." Kuristi myöhemmin vapauduttuaan myös eukkonsa hengiltä. Viina ei sovi kaikille.