Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mattiesko Hytösen syntymästä 80 vuotta. Myönnetään että hieman yllätyin, olisin arvellut miehen ehkä seitenkymppiseksi.
Meidän ensimmäinen koiramme syntyi 16.8., 46 vuotta sitten. Liekö Elviksen henki vaeltanut siihen.Viisi vuotta Aretha Franklinin kuolemasta.
46 vuotta Elvis Presleyn kuolemasta.
85 vuotta Robert Johnsonin kuolemasta.
Kova on ollut kato musiikkimaailmassa tällä päivämäärällä.
Musiikkipiirien ulkopuolelta: Idi Amin on näköjään kuollut samana päivänä kuin Gösta Sundqvist.
Babe Ruthin kuolemasta 75 vuotta.
Sitten kun Hytönen joskus jää eläkkeelle Hytösenä olemisesta, hänet voisi laittaa Visulahden vahakabinettiin. Kukaan ei huomaisi eroa.Mattiesko Hytösen syntymästä 80 vuotta. Myönnetään että hieman yllätyin, olisin arvellut miehen ehkä seitenkymppiseksi.
Hivenen Mattieskoa kuuluisampi tyyppi suuresta maailmasta täytti myös tänään 80 vuotta: Robert De Niro, yksi kaikkien aikojen suosikkinäyttelijöistäni. On paljon todennäköisempää, että Robert De Niro lukee tätä palstaa kuin Mattiesko, joten onneksi olkoon, Bobby!Mattiesko Hytösen syntymästä 80 vuotta. Myönnetään että hieman yllätyin, olisin arvellut miehen ehkä seitenkymppiseksi.
18.55 tulee Areenasta joku urheiluruudun spessulähetys.- 6 vuotta Turun terrori-iskusta
- 60 vuotta Urheiluruudun ensimmäisestä lähetyksestä
Mietin jo, että olenko tullut vanhaksi, onko tuostakin niin kauan. Vastahan minä ihan äskettäin kuulin sitä pimpelipompelia jossain, ei siitä voi kymmentä vuotta olla. No, eteenpäin lukemalla totuus sitten selvisi.Jäätelöautot (Suomen Kotijäätelö) lopettivat toimintansa Suomessa 10 vuotta sitten.
Mietin jo, että olenko tullut vanhaksi, onko tuostakin niin kauan. Vastahan minä ihan äskettäin kuulin sitä pimpelipompelia jossain, ei siitä voi kymmentä vuotta olla. No, eteenpäin lukemalla totuus sitten selvisi.
Kuinkahan moni tuota palvelua enää käyttää varsinkaan täällä pääkaupunkiseudulla? Sellainen mutu-tunne on, että kulta-ajat ovat kaukana takanapäin.Kyllähän jätskiautot edelleen liikkuu, mutta eri nimellä. Biisikin taitaa olla sama.
Kuinkahan moni tuota palvelua enää käyttää varsinkaan täällä pääkaupunkiseudulla? Sellainen mutu-tunne on, että kulta-ajat ovat kaukana takanapäin.
On siis tasan 35 vuotta minua vanhempi. Onnittelut.Robert Plant täyttää tänään 75 vuotta.
Osanottoni sinulle uudelle kymmenluvulle siirtymisestä.On siis tasan 35 vuotta minua vanhempi. Onnittelut.