Onnea hänelle. Vuodet vierivät ja hän se vaan paranee niiden myötä.Shirley Manson täyttää 57 vuotta. Ihana nainen.
Olet päivän verran myöhässä. Kekkonen kuoli 30.8. (eli kaksi päivää sitten) ja Diana 31.8. (eli eilen).37 vuotta ja yksi päivä kun U.K. Kekkonen kuoli.
26 vuotta kun Prinsessa Dianaa jahdanneet paparazzit saivat mersukuskin ajamaan ihan liian kovaa moottoritien tunneliin hirvittävin seurauksin.
26 vuotta sitten heräsin krapulassa ja luin tämän uutisen teksti tv:stä.
No myöhässä olen aina, tällä kertaa aika paljon.Olet päivän verran myöhässä. Kekkonen kuoli 30.8. (eli kaksi päivää sitten) ja Diana 31.8. (eli eilen).
Edelleen kansikuvatyttö.@banaaninviljelijä lle tiedoksi: Padma Lakshmi täyttää tänään 53 vuotta ja on edelleen tyrmäävässä kunnossa.
Itse asiassa myös Kekkosen kuolinpäivä on 31.8., vuorokausi oli kerennyt vaihtua ja Kekkonen kuoli yhden aikaan yöllä.Olet päivän verran myöhässä. Kekkonen kuoli 30.8. (eli kaksi päivää sitten) ja Diana 31.8. (eli eilen).
No sehän meni taas vahvasti. Laitetaan muutaman illalla nautitun oluen piikkiin (taas!).Itse asiassa myös Kekkosen kuolinpäivä on 31.8., vuorokausi oli kerennyt vaihtua ja Kekkonen kuoli yhden aikaan yöllä.
Aivan mieletön lätty ja bändi. Pitääkin ottaa vaihteeksi kuunteluun. Ei Jello ole ainoa jumala, mutta kuitenkin yksi niistä.43 vuotta sitten ilmestyi tämä albumi.
Fresh Fruit for Rotting Vegetables - Wikipedia
en.wikipedia.org