Siinä nyt jannut! (Etunimigallup).

• 9 069
  • 92

sweeney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huh, samalla etunimellä on maassamme varustettu vain viisi miespuolista henkilöä, joten jättänen sen mainitsematta.

Sukunimelle on löytynyt tosin 1348 jakajaa, joista hieman yli kahdeksallasadalla se nykyisenä nimenä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Näin monta kaimaa löytyy:

1862

Masi

Jäsen
Yhteensä 147 henkilöä, kaikki miehiä. Heistä 97 on syntynyt vuosina 1980-99. Muistaakseni silloin kun tämän nimeni sain, olin 63 henkilö.
Ja nimeäni ei ole niin vaikea arvata

Viimeksi muokattu:

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Kaikenkaikkiaan 10990 kaimaa joista yli 90 % on varmasti suomenruotsalaisia, vuosina 60-79 etunimeni eli kultavuosiaan jolloin tämän nimen sai 5402 henkilöä.
Vuosien saatossa on nimetty myös 9 tämän nimistä naista.
Sama nimi on ainakin Kiekko-Espoon entisellä ja legendaarisella kapteenilla sekä Bluesissa viime kaudella vaikuttaneella tsekkipelurilla.
Hehee, sukunimeni on vain 28 ihmisellä joista kolme on kuollut. Eli mitä tästä voimme päätellä? Taidamme kaikki olla samaaa sukua..
Ulkomailla meistä asuu kaksi, ketäköhän nekin on? Onneksi on harvinainen nimi.

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Äitini mukaan nimeni on raamatullista perua. Hebrean kielessä samuel tarkoittaa kuulemma "Jumalan lahjaa".

Isäni on kuitenkin kertonut minulle totuuden; hänen nähdessään poikansa ensimmäistä kertaa pääsi suustaan sanat: "Saatanan muuli!"

Niin tai näin, pappi kastoi minut Samuliksi.

Sull on mun nimi!?

Roswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
174 kaimaa! Ja kaikki miehaita!

Sukunimi:

Lkm
Nykyisenä nimenä 34

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutama ETUnimi

Tässäpä muutama erikoinen vielä:

(M/N)
Jänis (3/0)
Kurre (8/0)
Joulu (2/0)
Juhannus (3/0)
Musta-Pekka (1/0)
Nirvana (0/1)
Jee (0/1)
Jou (3/0)
Irva (0/1)
Keu (0/1)

Niin ja itselläni on myös tuo 39339 kaimaa, joista 11 naisia.

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Re: Muutama ETUnimi

Viestin lähetti Qwerty
Tässäpä muutama erikoinen vielä:

(M/N)
Nirvana (0/1)

Jotenkin rupesi kiihottamaan ajatus naisesta, jonka nimi on Nirvana...

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Viestin lähetti mikkojii
Etunimeni arvaaminen vaatii useilta huimia ponnistuksia. Helpottaakseni kerron, että se alkaa kirjaimella m.

Kaimoja ollaan, niin kuin myös 55200 muuta tässä maassa. Meidän nimisistä KUUSI(6) on naisia ja yhdellä on siniset silmälasit eduskunnassa.Kauheeta.

Mun ikäluokkaa meitä on 1779. Koulussakin luokalla oli poikkeuksetta 1 tai 2 muutakin saman nimistä.

Sukunimiäkin on yli 8000. Ei perkele mahduttais edes jäähalliin sukukokoustamaan.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Lukekaa se tämän ketjun avausviesti. Vastatkaa sitten totuudenmukaisesti... jos on kanttia. Muuten tässä ketjussa on jauhettu ihmeen kauan jo täysin OFF TOPIC?

Boomhauer

Jäsen
Itselläni on 14682 kaimaa, josta tasan yksi nainen. Ulkomailla naiskaimoja löytynee selvästi enemmän.

Minulla ei ole kanttia kertoa etunimeäni suoraan, mutta mainittakoon, että kiekkokaukaloista on viime vuosina ollut mahdollista bongata mm. sukunimillä Pitkänen, Lius, Lehto, Puurula, Yli-Torkko, Töykkälä ja Purola varustettuja pelaajia joilla on sama etunimi kuin minulla.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti InSideHockey
Esim. omaa nimeäni löytyy reilun 55000 kaiman joukosta myös 6 naista, näistä 5 on 1800-luvulta ja yksi 1960-luvulta. Vaikka onkin erittäin miehinen nimi.

Samanlaiset lukemat sain hakemalla omalla etunimelläni. Sattumaa vai salaliitto?

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Etunimilläni tekee joku hihhuli Gospel-musiikkia. Nähtävästi kohtuu suosittu artisti vielä.

- Tinke-80

edit onko nyt hyvä?

Viimeksi muokattu:

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Tinke-80
Etunimilläni tekee joku hihhuli Gosper-musiikkia. Nähtävästi kohtuu suosittu artisti vielä.

- tinke-80

Enää pitäisi tietää, mitä on "Gosper-musiikki".

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Lähes kaikki kaimani on nimetty 1960-70-luvuilla. Jonkin sortin muotinimi kait. Ulkomailla tietyissä maissa edelleen kovasti suosittu nimi, voisi kai sanoa, että jopa jossain määrin kansainvälinenkin. Etymologia Raamatussa.

Mikä hauskinta, tuossa vuosisadan alussa on yhdelle miespololle annettu nimeksi Homo, ja naispuoliselle Natsi. Facta infecta fieri nequeunt, valitettavasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy