Siinä nyt jannut! (Etunimigallup).

• 9 069
  • 92

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti pala
Minulla 60963, joista 4 naisia. Tsiisa

Enpä ole vielä tähän päivään mennessä yhteenkään naispuoliseen etunimikaimaan törmännyt, mutta sitä päivää odotellessa...
Tuon perusteella olen melkoisen varma että olemme kaimoja. Enkä ole nainen.

Nuohan muuten eivät kaikki ole varsinaisesti kaimoja sillä: "Tilastoissa on mukana ensimmäisten etunimien lisäksi myös muut annetut etunimet. "

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti The M
Minulla on väestörekisterikeskuksen mukaan 39339 kaimaa.

Miettikääpä tuota

No sen verran että tuli sama määrä iskuja. Eli kaimoja luullakseni ollaan? Aikanaan muinaishistoriallisella 60-luvulla kuulemma aikansa hittikamaa=listojen kärjessä.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Gagne
Tuossahan on todennäköisesti kysymys virheestä sotu:n tunnusosassa. Kone sitten käsittelee heidät naisina. Itse tiedän muutaman kaverin, joilla on tällainen virhe.
Onhan Suomessakin nimiä, jotka käyvät miehelle ja naiselle, kuten Rauni.

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Enpä taida sanoa, vaikkei tuolla niin väliä olekaan.

Yksiosainen ja viisikirjaiminen etunimi, joka oli vuoteen 2001 asti ainoa laatuaan maassamme. Että mua risoo toi identiteetin menetys...

Kaimoja siis tällä hetkellä yksi (1) kpl.

-Ex-

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Ex
Enpä taida sanoa, vaikkei tuolla niin väliä olekaan.

Yksiosainen ja viisikirjaiminen etunimi, joka oli vuoteen 2001 asti ainoa laatuaan maassamme. Että mua risoo toi identiteetin menetys...

-Ex-

Veikkaisin Ääliö. Menikö edes lähelle?

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan nappiin! Miten keksitkin noin nopeasti?

-mää itte-

Edit: Vaikka oikeesti kai sit kaimat laskettaisiin miljuunissa?

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Playmaker
Vakuutan että minun nimeni, jolle siis tilaston mukaan löytyy 4 naiskaimaa, ei todellakaan ole tuollainen transseksuaalinimi. Gagnen selitys paljon todennäköisempi.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ennen wanhaan naisten nimiä annettiin joskus miehille ja päin vastoin. Tuo sos.tunnusvirhe voi selittää osan mutta ei kaikkia.

Esim. omaa nimeäni löytyy reilun 55000 kaiman joukosta myös 6 naista, näistä 5 on 1800-luvulta ja yksi 1960-luvulta. Vaikka onkin erittäin miehinen nimi.

Veikkaisin että tuo 60-luvun nimi on virhe ja nuo 1800-luvun nimet taas eivät.

Toki voin olla myös aivan metsässä.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Viestin lähetti Ex

-Ex-

Hei Eksä, ollaan sitten samassa veneessä. Miten olisi yhteinen rangaistusretki näitä identiteettisieppareita vastaan? Tuon pyssyt, tuo sinä kuulat.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Playmaker

Tai Kaino, 1900-luvun alkupuolella kyseistä nimeä annettiin niin miehille kuin naisille.

Täsmennetään, en ole Kaino. Saman nimisiä kuin minä löytyy Suomesta 32154, joista vajaat 25000 syntyi vuosien 1960-79 välillä. Tähän mennessä tämän vuoden kuluessa vasta 31 kakrua on saanut kasteessa saman nimen kuin minulla, nimi ei siis kuulu enää tämän päivän hitteihin.

vlad.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimeäni en halua paljastaa, mutta sen verran voin kertoa, että saman etunimen kanssani omistaa 30 869 naista. Tämän vuoden puolella ko. nimellä on ristitty 20 tyttöä.

Sama sukunimi on vain 730 henkilöllä.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaaha. Itselläni on miespuolisia kaimoja ollut aikojen saatossa 35440 ja naispuolisiakin 10. Tänä vuonna syntyneistä lapsista 215 on saanut saman nimen. Siistiä.

Sukunimi on harvinaisempi. Vain 31 samaa sukunimeä kantanutta löytyy aikojen saatossa.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Minullakin on etunimi mutta en sitä nyt viitsi paljastaa, on mulla kaimojakin mutta niistä ei varmaan monikaan ole vastakkaista sukupuolea.
Sukunimeni sen sijaan tai on myöskin aika harvinainen?

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Etunimeni on Antti ja muutama täältä kyllä tuon jo ennestään tietääkin. Saman sukunimen omistaakin sitten vain 6 Suomen kansalaista joista 4 on perheestäni. Kahta muuta en edes tunne.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimeni oli aikanaan yksi suosituimmista nimistä sekä 80- että 90-luvuilla. Kaimoja ovat esimerkiksi herrat Peltonen ja Valo. Sukunimeäni tässä maassa kantaa 505 henkilöä...

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Masiinan mukaan Suomesta muuten löytyy yksi kaiffari nimeltään Hjallis. Syntynyt välillä 1980-99, kuka tunnustaa antaneensa penskalleen idolinsa nimen?

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Tunkkeja ei ole yhtään, vaikka joku yrittääkin reksiteröityä pitkin netin keskustelufoorumeita nimelläni.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hieno homma.
Etunimeäni on jaettu lisäkseni 5837:lle ihmiselle ,joista vaivaiset 253 on naisia.Itse olen ihan miespuolinen.
Luulin tähän asti ,että sukunimeni on suht harvinainen.
Kah,2314 henkilöä on tai on ollut saman sukunimen omaava kuin minä.Eli ei se niin harvinainen ollutkaan.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Etunimen perusteella löytyy näköjään muita 583 kappaletta... mutta sukunimen perusteella vain 13 muuta (joista muuten kaikki minulle sukua), joista kenenkään etunimi ei ole sama kuin minun.

Ainutlaatuinen siis, tässäkin mielessä. Joten en aio nimiä tässä paljastella.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eiköhän kotisivuiltani selviä koko nimeni joka on Janne Niinimaa.

AWe nickissäni ei ole se englanninkielinen sana vaan signeeraus ja sana jolla kaverini minua kutsuvat. Te saatte sanoa vaikka Davidiksi.

Suosikkijoukkue
HIFK
Äitini mukaan nimeni on raamatullista perua. Hebrean kielessä samuel tarkoittaa kuulemma "Jumalan lahjaa".

Isäni on kuitenkin kertonut minulle totuuden; hänen nähdessään poikansa ensimmäistä kertaa pääsi suustaan sanat: "Saatanan muuli!"

Niin tai näin, pappi kastoi minut Samuliksi.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti NHL
Onneksi olkoon kärppä-sopimuksesta! Harmi ettet tullut Jokereihin pelaamaan.

Kiitos kiitos.

Päädyin Ouluun siksi ettei Helsingistä oikein löydy baareja kun pitää maaotteluiltoinakin lentää Ouluun doksuilemaan.

Lisäksi joulukuussa tulee perholla massalla kalaa Kiiminkijoesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy