Siinä nyt jannut! (Etunimigallup).

• 9 069
  • 92

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Itselläni on 43713 kaimaa, osa luonnollisesti kuolleita. Tämä mahtava raamatullinen kuusikirjaiminen nimi on näköjään annettu myös yhdelle naiselle. Voinkin siis kysyä että mitä vittua vanhemmat ovat ajatelleet? En olisi uskonut ellen itse olisi tarkastanut.

Edittiä: Sukunimi näyttää tällä hetkellä olevan käytössä vaivaisella 323 henkilöllä, eli sukuhautaan mahtuu vielä, ladies. Vain nopeat voittavat. Ja sit hymiö.

Lisää edittiä: Ennen kuin joku nokkela ehtii niin huomautan etten siis ole Jeesus enkä Jumala.

Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itselläni on n. 61 000 kaimaa.
Saman sukunimen omaa 8700 ihmistä. Sukuhautaan pitää ottaa jonotusnumero jo kehdossa.

- Tinke-80

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm... Oikealla etunimellä tälle neidille löytyy 4 kaimaa. Jos jätetään ei-käytössä oleva nimen loppuosa pois, niin sitten kaimoja onkin jo 6207, joista yksi mies. Tänä vuonna 55 pikkuprinsessaa on saanut saman nimen. Tämän sukunimen sitten omaakin lisäkseni vain kaksi henkilöä...

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Pikku Myy
Hmm... Oikealla etunimellä tälle neidille löytyy 4 kaimaa. Jos jätetään ei-käytössä oleva nimen loppuosa pois, niin sitten kaimoja onkin jo 6207, joista yksi mies. Tänä vuonna 55 pikkuprinsessaa on saanut saman nimen. Tämän sukunimen sitten omaakin lisäkseni vain kaksi henkilöä...

...Viivi Avellan...?

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma nimenihän on varsinainen vitsi sikäli, että sekä etu- että sukunimi kuuluvat yleisimpien joukkoon. Sukunimi on kirkkaasti top-5:ssa ja etunimikin on aivan terävimmässä kärjessä ainakin 70-luvun puolivälin kieppeillä syntyneiden joukossa.

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Mulla löytyi kaimoja tällä hetkellä 452, joten jätän ehkä paljastamatta nimeni ;) Olisi ehkä turhan helposti tunnistettavissa.

Kaiken lisäksi saman sukunimen omaa alle 500 hlöä, joista haun mukaan yli 100 on kuollut.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Hmmm..

1980-99: 145
2000-03: 10
2004: 0

Yhteensä: 723. Ei kovin yleinen nimi :)

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Mulla kaimoja koko kannasta löytyy 174 kpl, joista 2 naisia (olen itse miespuolinen). Samalta syntymävuodelta 2 kpl...

Sukunimiä löytyy 117 kpl, joten taidan jättää molemmat kertomatta, liian paljastavaa... :)

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Mitä vittua te taas horisette?
Tuon nimipalvelun mukaan Kaimoja löytyy tasan 15 kappaletta.

Paljonkos se Pena muuten täyttikään männä viikolla? Tuolta nimittäin on nähtävissä, että 1940-59 on syntynyt yksi Pena, -60-79 kolme Penaa kuten myös -80-99. Taitaa The Pena olla tuo ylhäisessä yksinäisyydessään oleva?

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eipä ollut yllätys n.3200 kaimaa ja itse olen ainoa miespuolinen?

Kiitti Faija!

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
16 182 kaimaa kaiken kaikkiaan. Vuonna 2004 kastettu 313 tapausta, jotka kaikki poikia.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Itsellä on 30347 etunimikaimaa. Sukunimeä kantaa suomessa 16223 henkilöä ja ulkomailla 887 henkilöä.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Etunimikaimoja minulla on väestörekisterikeskuksen mukaan 979. Nimi on silti niin "epätavallinen", että kalentereista sitä ei löydy. Jos nimi olisi kalenterissa, todennäköisimmin se olisi samana päivänä, jolloin Jari Kurri viettää synttäreitään.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Syntymävuotenani on myös syntynyt 1442 muuta henkilöä jotka jakavat saman nimen kanssani. Nimi alkaa A-kirjaimella ja löytyy mm. JYPin sivuilta. Jos niin kovasti kiinnostaa niin käykää sieltä tarkistamassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy