Siim Liivik – HIFK-ikoni

  • 292 299
  • 834

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
No mä tulkitsin niin, että sydän jää, mutta mies lähtee... Ei se silti estä toivomasta, että jäisivät nyt molemmat :)

Samaa toivon. Riittävästi on nähty täällä Espoossa näitä, joilla sydän sykkii naapurille. Pelkään vain, että ensi kaudella täällä viillettää kokoainen ketju näitä palkkasotureita, joita stadin edarikapakoiden seireenin kutsu pitää pk-seudulla ja Espoosta löytyy yksi tunarivuoristen suvun vesa, joka ei tajua pitää näppejään irti itänaapurin biojätteistä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on sellainen valistunut käsitys, että sopimusta ei ole allekirjoitettu minnekään vielä. Ei IFK:hon, muttei muuallekaan. Että sikälimikäli kaikki on yhä auki.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mulla on sellainen valistunut käsitys, että sopimusta ei ole allekirjoitettu minnekään vielä.

Olet oikeassa, ei ole nimeä vielä paperissa minnekään. Jonne Virtasen tulon piti olla varmaa, mutta kun siinä on nyt jotain säätöä, niin kuvio on muuttunut. Joku HIFK-pelaaja on tehnyt sopparin Bluesiin kuitenkin ja yleinen epäilys on ollut Liivik. Mutta voin vahvistaa, että Simolla on ensi kausi vielä auki. Tämähän on hyvin yksinkertainen kuvio: valmentajalle Liivik tuntuu kelpaavan ja samainen valmentaja pystyy potkimaan Simon uudelleen hyvälle tasolle. Musta olisi vittumaista, jos Liivik lähtisi. Vakaa liigapelaaja, oma värikäs jätkä ja hyvä tiukoissa paikoissa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jonne Virtasen tulon piti olla varmaa, mutta kun siinä on nyt jotain säätöä, niin kuvio on muuttunut. Joku HIFK-pelaaja on tehnyt sopparin Bluesiin kuitenkin ja yleinen epäilys on ollut Liivik.

Vai voisiko olla niin, että Virtanen olisikin menossa Bluesiin nykyisen valmentajansa perässä ja näin Liivikin tilanne olisi muuttunut? Liivik on selvästi syttynyt uuteen liekkiin play off-vaiheessa ja viime pelien kaltaisilla peliesityksillä ansaitsisi ehdottomasti paikkansa myös ensi kauden joukkueessa. Samoin kuin Sailio - oli taas tänään vahvasti elementissään ja osasi olla provosoitumatta häneen kohdistetetusta laitataklauksesta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Musta olisi vittumaista, jos Liivik lähtisi. Vakaa liigapelaaja, oma värikäs jätkä ja hyvä tiukoissa paikoissa.

Joo, kyllä Liivikin lähtö vituttaisi aika paljonkin.

Nyt pitää kortit pelata sillä tavalla, että se jatkaa meillä useammankin kauden. Monipuolinen pelaaja isolla IFK-sydämellä... tällaset jätkät on pidettävä joukkueessa!!!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mun mielestä tälläiset omat kaverit pitäisi yrittää pitää joukkueessa niin kauan kuin suinkaan mahdollista. Liivik on yleisön suosikki ja pelaa myös hyvällä tasolla, on kaikkea sitä mitä HIFk tarvitsee alempiin ketjuihin niin miksi päästää irti?

Huikea jamppa kyseessä ja toivottavasti jatkaa meillä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tämähän on hyvin yksinkertainen kuvio: valmentajalle Liivik tuntuu kelpaavan ja samainen valmentaja pystyy potkimaan Simon uudelleen hyvälle tasolle.

Liivik tuntuu olevan pelaaja, joka tarvitsee ison auktoriteetin omaavan kaverin valmentajakseen. Nokka vaati riittävästi Simolta ja sama tuntuu olevan Summasen kohdalla. Parhaimmillaan helvetin kovakuntoinen, ilkeä ja kurinalainen grinderi. Pahimmillaan sitten ihan jotain muuta. Summasen jatkon varmistuttua voi hyvillä mielin toivoa myös jatkoa Liivikille.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mä en ole ymmärtänyt miksei Liivik ja Virtanen mahtuisi samaan joukkueeseen? Siinä olisi sellainen oksat pois viimeisen minuutin johtoa pitävä kaksikko.

Liivik on erinomainen 3.kentän tasoinen jätkä, jonka voi kuitenkin heittää pleijareissa vaikka ykköskenttään.

Vai mitä sanoisitte kentistä:

Talaja-Virtanen-Liivik

Tai miksei Liivik-Granlund-Salmelainen

Tai Liivik-"Azavedo"-Hagman.

Kaikki toimisi mulle. Sydän on punainen tällä jätkällä.

En valittaisi jos meidän ensi vuoden möyhentäjäosasto olisi tosiaan:

Liivik
Virtanen
Pakarinen
Talaja

Ja Leinonen eräänlaisena jokerina tässä osastossa mukana.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liivik on kyllä sellainen pelaaja, jota suoraan sanottuna vituttaisi nähdä yhdenkään muun suomalaisjengin paidassa. Ehkä rahkeita ei koskaan ole kolmosketjua ylemmäs, ehkä on, ihan sama. Simo on niin IFK:n näköinen jätkä kuin vain voi olla. Pukukopissa pitäisi aina olla pari Simoa vuodesta toiseen pitämässä kulttuuria yllä ja opettamassa uudet kundit talon tavoille.

Sitäpaitsi viime peleissä Liivik on pelannut mainiosti. Toivottavasti Summanen on se joka saa houkuteltua Simon jäämään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Liivik tuntuu olevan pelaaja, joka tarvitsee ison auktoriteetin omaavan kaverin valmentajakseen. Nokka vaati riittävästi Simolta ja sama tuntuu olevan Summasen kohdalla.

Juuri näin. Simolle ei ole suotu mieletöntä luontaista lahjakkuutta jääkiekkoon, kuten hän itsekin toteaa. Niinpä hän tarvitsee hyvää valmentajaa ja Nokalle saadaan olla kiitollisia siitä, että hän teki Liivikistä pelaajan. Urheilijana Simo on HIFK:n kovakuntoisimpia, olen kuullut Villenkin kehuvan häntä tästä aiheesta. Kyllä myös mun joukkueeseen mahtuisi yhtä aikaa Virtanen ja Simo. Mutta Nybahan tätä pakettia kokoaa.....krhm... Liivik ja Kuhta. Vielä muutama päivä sitten oli sellainen olo, että kyllä tässä tullaan toimeen ilman heitä. Playoffit kertovat ihan toista.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä Simon pitäisin jos mahdollista. Pystyy pelaamaan sentterinä tai laiturina, tsemppaa ja agitoi sekä edustaa muskeliosastoa. AV-pelikin sujuu hyvin. Jos Simo lähtee, niin me jouduttaisiin hakemaan kuitenkin uusi vastaava jätkä tilalle, mikä olisi ihan hölmön hommaa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koko kauden aikana ymmärtänyt Siimin kohdistunutta savustusmentaliteettia fanien suunnalta. Simo on yksi koko liigan parhaista 3.-4. ketjun miehistä ja kasvuvaraa löytyy vielä huimasti sekä tämän lisäksi kaveria voidaan pitää HIFK:n miehenä, joten tottakai tämmöinen pelaaja kannattaa pitää joukkueessa jos vain on mahdolllista. Näissä alempien ketjujen pelaajissa yhteistä on se, että nämä kaipaavat toimivaa pelisapluunaa, jotta he pääsisivät pelaamaan omilla vahvuuksillaan, sillä henk.koht.taito ei alempien ketjujen pelaajilla ole sama kuin ylempien ketjujen vastaavilla. Sopan aikana kaikki olivat paskoja, mutta esim. Kojon ja Ramin alaisuudessa Simo on ihan eri pelaaja kuin Sopan aikana.

Pro-Simo!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siihen malliin Simo "suuteli" ja repi paitansa IFK-logoa eilisen maalin jälkeen, että sydän nyt ainakin on IFK:ssa.

Toivottavasti jatkaa IFK:ssa tämän kevään jälkeenkin. Hieno pelaaja.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Märkähän on Instagramissa (.@markasimo (Märkä Simo) s Instagram photos | Webstagram - the best Instagram viewer oma profiili, toisin kuin se fb-fanisivu, josta jotkut jauhaneet) näköjään jo tammikuussa lisännyt pari kuvaa, joista toisessa on Pöde Pöystin kanssa ja kuvatekstinä "Ens kauden laituri!?" ja sitten toisessa kuvassa, jossa kantaa IFK-hupparia "tack å adjö".

Aika pahaltahan tää kuulostaa:
"markasimo #throwback #new challenges coming #subway tack å ädjö"

jos joku nyt noista # -merkeistä jotain tajuaa, minä en
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tässä taas turhaa ja ennen aikaista paniikkia ilmassa? Tammikuussa IFK:n valmentaja oli vielä Soppa, joten varmasti siinä vaiheessa Simokin on kelannut uran jatkoa jossain toisaalla ja on hyvä hämmentää pakkaa Ensi kauden laituri-heitoilla. Nyt kun pelit rullaa ja Rami ilmeisesti arvostaa, niin mieli voi olla toinen. Vaikka olenkin peruspessimisti, niin mä haluan silti uskoa niihin vakuutteluihin, että ensi kauden seura on vielä avoin, eikä sopimusta minnekään ole tehty. Jos siirto Blegiin toteutuu, niin itketään sitä sitten.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Blegi on jo niin epätoivoinen että rakentaa parinkauden takaista mestaruusnelosta. Nyholm-Märkä-Pöysti. Kuka päästi koirat ulos jne.

Parempi kai voitetun mestaruuden nelonen kuin hävityn pronssipelin kakkonen. Vai mikä tää Talaja-Eriksson-Hannula onkaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimmo Kuhta teki tänään upean maalin ja saikin yleisön ihan liekkeihin, mutta pelin the man on ketjun otsikon mies. Ai jumalauta mitä peliä, ei tosta jätkästä voi olla diggaamatta. Etenkin se yksi vaihto, jossa Simo ajoi ihan kaikkea mikä liikkui ja porkkanapöksyy meni nurin niin saatanasti joka puolella! Mä rakastan tätä miestä ja itken verisiä kyyneleitä, jos Simo sössitään johonkin muualle!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Simo, älä mee!

Mielestäni oli tänään kentän paras pelaaja, vaikka jäi palkintoraadilta huomioimatta. Kyllä runkosarja oli kieltämättä vaisu, mutta tällaista Liivikiä on kaivattu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kirkkaasti kentän hahmo, meni tähdet miten meni. Upeita pommeja ja ensimmäisen maalin alustus. Summasesta ei ainakaan jää kiinni se, tarjotaanko Simolle jatkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös