tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tänään Simo osoitti paitaansa byyrin jälkeen, sen voi tulkita kahdella eri tavalla.
No mä tulkitsin niin, että sydän jää, mutta mies lähtee... Ei se silti estä toivomasta, että jäisivät nyt molemmat :)
Tänään Simo osoitti paitaansa byyrin jälkeen, sen voi tulkita kahdella eri tavalla.
No mä tulkitsin niin, että sydän jää, mutta mies lähtee... Ei se silti estä toivomasta, että jäisivät nyt molemmat :)
Mulla on sellainen valistunut käsitys, että sopimusta ei ole allekirjoitettu minnekään vielä.
Jonne Virtasen tulon piti olla varmaa, mutta kun siinä on nyt jotain säätöä, niin kuvio on muuttunut. Joku HIFK-pelaaja on tehnyt sopparin Bluesiin kuitenkin ja yleinen epäilys on ollut Liivik.
Musta olisi vittumaista, jos Liivik lähtisi. Vakaa liigapelaaja, oma värikäs jätkä ja hyvä tiukoissa paikoissa.
Tämähän on hyvin yksinkertainen kuvio: valmentajalle Liivik tuntuu kelpaavan ja samainen valmentaja pystyy potkimaan Simon uudelleen hyvälle tasolle.
Liivik tuntuu olevan pelaaja, joka tarvitsee ison auktoriteetin omaavan kaverin valmentajakseen. Nokka vaati riittävästi Simolta ja sama tuntuu olevan Summasen kohdalla.
Märkähän on Instagramissa (.@markasimo (Märkä Simo) s Instagram photos | Webstagram - the best Instagram viewer oma profiili, toisin kuin se fb-fanisivu, josta jotkut jauhaneet) näköjään jo tammikuussa lisännyt pari kuvaa, joista toisessa on Pöde Pöystin kanssa ja kuvatekstinä "Ens kauden laituri!?" ja sitten toisessa kuvassa, jossa kantaa IFK-hupparia "tack å adjö".
jos joku nyt noista # -merkeistä jotain tajuaa, minä en
Vaikka itsekin käytät moista nimimerkissäsi?
Jos Simolla on päämääränä eteneminen uralla, niin toivottavasti hän ei saa laiturikseen Pöystiä. ;)
Blegi on jo niin epätoivoinen että rakentaa parinkauden takaista mestaruusnelosta. Nyholm-Märkä-Pöysti. Kuka päästi koirat ulos jne.