4
444
Älkääs nyt, kyllähän Kuhta ja Erikssonkin lähes ottivat kontaktia maanantain pelissä. Somervuori vikkelänä pelaajana saattaa jopa ehtiä osumaankin, jos vain sihti on kohdallaan.
Ei kautta ilman Hifk-pelaajan siirtymistä Bluesiin.
Kiitos Simo. Ensi kaudella sitten taas takas. :D
- Olen innoissani tästä uudesta startista Bluesissa ja mahdollisuudesta olla osa tätä organisaatiota. Blues tunnetaan joukkueena, joka ei anna ikinä periksi ja periksi en anna kentällä itsekään. Uskon että pelityyli Espoossa on sellainen miten itsekin tykkään pelata, Liivik kommentoi.
Iltalehden artikkelissa hauska sitaatti:
Tekisi mieli kyllä nyt mainita jotain Neuvostoliitosta. Kiero jätkä, mutta ei se mitään. Ei me tollaista pelaajaa välttämättä tarvita ja voihan se olla, ettei olisi mahtunutkaan joukkueeseen. Bluesille sen sijaan varmasti ihan hyvä vahvistus. Raha ei kasva Espoossa puissa, joten heidän pitää tehdä oikeasti paskansyöntikokoonpano.
No mikähän tossa nyt taas oli vikana? Olisko Simon pitänyt sanoa "vituttaa tulla tänne espooseen, kun teidän hallinnekin on ihan kuollut. Pelataa nyt nää pari kautta pois ja katsotaan sitte uusia kuvioita"?
No hehkutetaan samalla tavalla kuin Pohjois-Koreassa tai Neuvostoliitossa.
Kuin mun näppikseltä. Toivon Simolle hyvää jatkoa, mielelläni olisin kaverin nähnyt vielä jatkossakin IFK-paidassa.Ymmärrettävä siirto uran kannalta ja toivottavasti kantaa hedelmää. Silti tietysti harmittaa. Simolle on aina paikka mun HIFK:ssa.
Minuakin vituttaa, ettei Miamista löydy pelipaikkaa, joutuu ajamaan Sunriseen asti, että pääsee Panthersin matseihin.Samat lehdistöjargonit ne on kaikilla. Kyllä hagmankin varmasti jauhaa jotain että on todella innoissaan liittyessään Ässiin ja että pori on hieno paikka pelata vailka oikeasti vituttaa ettei pelipaikka enää löydy Miamin palmujen alta.