Mainos

Sheddenin avautuminen IS Veikkaajassa

• 37 370
  • 274

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Gags kirjoitti:
Eli sä olet ylpeä niistä filmauksista ja ihmeparantumisista jotka johtavat näihin isoihin rangaistuksiin vastustajalle? Hyi helvetti!

Mistä sinä tuon revit? En kai minä mitään tuollaista sanonut vaan sen että Kärpät ottaa vähän ulosajoja. Se on fakta jonka voit tarkistaa niistä rakkaista tilastoistasi. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka paljon Kärppiä rikotaan.

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
oukka kirjoitti:
Niin olisi, olisi oikein mielenkiintoinen tilasto. Saattaisit yllättyä värilaseinesi.

Voisitko nyt kertoa missä ottelussa tämä mainittu Ujcikin makailu tapahtui?
Oli Jokerien ja Kärppien välinen playoff-sarja pari vuotta sitten. Muistaakseni finaali-sarja. En nyt muista tarkasti ottelupäivää, mutta varmasti varmasti kaikki Jokeri-fanit muistavat tuon neiteilyn.

Mutta ei siinä mitään. Kärpät pelaa omaa voittavaa kiekkoansa, josta kannattajat pitävät. Mutta ei siitä vastustajien tarvitse pitää. Ikävää on se etteivät Kärppä-fanit näe ylimielisten värilasiensa lävitse sen mitä kaikkien muiden joukkueiden kannattajat näkevät. Kärpät ja filmaus ovat kulkeneet käsi kädessä koko 2000-luvun.

Acid

Jäsen
oukka kirjoitti:
Onko tuo tilasto jossakin nähtävillä ettei oltaisi tässä vain itkupilli-Dougin puheiden varassa?
Veikkaajassa se on. Ja sitä ei ole tehnyt Doug "itkupilli" Shedden vaan Veikkaajan väki sen on ihan itse selvittänyt. kipaisepa kiskaan ja osta Veikkaaja.

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauska lukea tätä ketjua ja huomata, miten paksujen värilasien takaa te oululaiset seuraatte tätä toimintaa.
Kyllä nyt faktat pitäisi pystyä myöntämään, vaikka omiensa puolta pitääkin. Uskottavuushan teiltä kärsii, kun rupeatte ihan tohkeissaan selittelemään tommosta eroa umpeen. Valot päälle.

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jopa mun avokki (joka ei tajua lätkästä mitään) ku katsoi eilen telkusta peliä kysyi että, onko noilla toisilla (kärpillä) jotain vikaa luistimissa? ku koko ajan kaatuilevat. Minä siihen, kato sukeltelua sukeltelua.....
Komppaan täysin sitä että kyllähän Kärpät on liigan kovin filmijoukkue. Vaikka voisi jo melkein kuvitella että tuolla filmin määrällä johdettaisiin liigan selvemminkin, mutta ei se näköjään ihan niin mene onneksi.

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myös Summasta haastateltiin aiheesta, ja hänkin myönsi että tiettyjä joukkueita kohdellaan eri tavalla liigassa. Hänelle myös hamekangasta?

Nyt jos haastateltaisiin Penaa ja hän olisi myös samaa mieltä, hänelle myös hamekangasta?

Kaikille hamekangasta jotka ovat eri mieltä kärppä-fanien kanssa?

Outsider

Jäsen
Muutama tähän keskusteluun kirjoittanuthan olikin hyvin huomannut, että jokerit ei tosiaan pärjää tällä Sheddenin alasarjakiekolla kärkijoukkueita, kuten esim. hpk:ta ja kärppiä vastaan, joten pakkohan Sheddenin on vain sen takia sitten itkeä lehdistössä. Myöskään hän ei ole saanut minkäänlaista kuria omaan joukkueeseensa, vaan jatkuvasti tapahtuu kauheaa sikailua.

Ehdottaisin hamekangasta myös tämän jutun kirjoittajalle->http://www.iltasanomat.fi/urheilu/sm-liiga/1277359 ja samalla myös itselleni, koska olen tehnyt kirjoittajan kanssa aivan samanlaisia huomioita.

Joukkueista riippumatta filmaaminen yhdistettynä huonoon tuomari työskentelyyn saa varmasti monelle kovan vitutuksen aikaan ja näin näyttää tapahtuvan vieläpä aika usein, joten hyvä vaan että joku saa sanottuakin asiasta jotain.

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
oukka kirjoitti:
Voisitko nyt kertoa missä ottelussa tämä mainittu Ujcikin makailu tapahtui?

Ujcik viime kaudella Espoossa, Ujcik tällä kaudella en-muista-missä. Jossain TV-pelissä kai. Näytti voihkiminen taas sellaiselta, että jalka on irti.

Sylettää tällainen pelle.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
wezq kirjoitti:
Myös Summasta haastateltiin aiheesta, ja hänkin myönsi että tiettyjä joukkueita kohdellaan eri tavalla liigassa. Hänelle myös hamekangasta?

Tätä hamekangasta jaan mielelläni myös Summaselle. Siinä määrin sitä kangasta on sieltä etelästä tänne lähetelty että riittää jaettavaksi takaisinkin kun aihetta on.

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
oukka kirjoitti:
Tätä hamekangasta jaan mielelläni myös Summaselle. Siinä määrin sitä kangasta on sieltä etelästä tänne lähetelty että riittää jaettavaksi takaisinkin kun aihetta on.
Niin turhahan sitä on sinnepäin enää lähettääkään, kyllä Ujcikien ja Viuhkoloiden kaapeista sitä löytyy jo omasta takaa.

Ovatko pohjoisenpojat oikeasti noin ylpeitä tavasta jolla heidän joukkue pelaa? Kyse ei ole yksittäisistä pelaajista, vaan järjestelmällisestä kalastelusta jossa KJ:llä on varmasti sormensa pelissä.

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Onhan se ollut jo vuosia tiedossa tämä Nokka Jalosen ja Kärppien sukeltelushow. Ei eilenkään voinut juuri muuta kuin nauraa näille onnettomille kalastusyrityksille. Eilen pelinhenki oli se, että me vietiin fyysisyydessä Kärppiä 100-0 ja Kärpät vei meitä filmaamisessa 100-0. Itse olen ylpeämpi tuosta meidän tappiosta jälkimmäisessä asiassa.

Ihmettelen vain, että mistä tämä kulttuuri on saanut alkunsa siellä pohjoisessa?

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärkikamppailuissa jäähyt menee yleensä tasan molempien osalta, samoin kävi eilenkin. Parinvuoden takaisissa finaaleissa kävi ihan samalla tavalla. Eli nuo erot ylivoimapelaamisessa todennäköisesti johtuu siitä, että Jokerit perseilee häntäpään joukkueita vastaan, kuten kävi kertaalleen tällä kaudella KalPaa vastaan, ja Kärpät hoitaa ne kunnialla läpi.

Mutta tämä ketjuhan käsittelee Sheddenin avautumista. Kai se sitten on hyvä asia, että tulevaisuudessa maajoukkueemme valmentaja keskittyy vastustajan mollaamiseen eikä omaan joukkueeseensa. Ei se puku miehestä herrasmiestä tee.

Jukebox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäni Jokerifaneilla (nyt kyllä syyllistyn yleistämiseen) on kyllä usein voimakkaat värilasit päässään, toisaalta se on hienoakin eli kunnioitan sitä että kiinnostusta ja kisahenkeä löytyy kiitettävästi. Esim. tämä Jatkoajan Jokeriosio näyttää olevan erittäin aktiivinen joten siitä tunnustusta teille päin. Olin myös katsomassa viime vuonna Jokerit-Kärpät pelin areenallanne ja fanikatsomo oli kiitettävän äänekäs.

Sheddenin tapauksessa en voinut olla huomioimatta sitä kuinka Jokerileirissä vain puolusteltiin ja kehuttiin ratkaisua vaikka muualta kritisoitiin mm. tapaa jolla asia runtattiin. Eli yrittäkää itsekin muistaa että kyllä teilläkin osataan katsoa värilaseilla. Hyväksykää samalla sekin että vaikka teillä onkin ollut useamman kullan dominointiputkia on mm. Kärpät joukkue joka pyrkii olemaan esteenä kullalle tänä vuonna. Helppohan se on tosin väittää että vastustajan pärjääminen perustuu neiteilyyn ja filmaamiseen. Ymmärrän hyvin pienempien seurojen katkeruuden siitä että joillakin joukkueilla on varaa ostaa itselleen menestyvä joukkue, Jokereiden suuruiselta joukkueelta en vaan odottaisi mediassa itkemistä. Joiltakin faneilta reilu peli ja kunnioitus onnistuu, toisilta taas ei, tunnen kyllä niitäkin Jokerifaneja jotka kuuluvat tuohon ensinmainittuun ryhmään. Sitä paitsi pidän itse Jokereita todella vahvana mestarisuosikkina tänä vuonna ja toivon faneille hyvää loppukautta sekä hitusen lisää objektiivisuutta ja kunnioitusta!

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
oukka kirjoitti:
Minä en ole huomannut että sitä tapahtuisi yhtään useammin kuin muillakaan joukkueilla. Voisitko luetella muutaman tapauksen mielikuvasi tueksi?

Turha kai sitä on yksittäisistä tapauksista kirjoitella, kun filmaaminen on säännöllistä teidän peleissä.

Hamekangasta kaikille muille paitsi Kärpille!

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
wezq kirjoitti:
Niin turhahan sitä on sinnepäin enää lähettääkään, kyllä Ujcikien ja Viuhkoloiden kaapeista sitä löytyy jo omasta takaa.

Ovatko pohjoisenpojat oikeasti noin ylpeitä tavasta jolla heidän joukkue pelaa? Kyse ei ole yksittäisistä pelaajista, vaan järjestelmällisestä kalastelusta jossa KJ:llä on varmasti sormensa pelissä.

Minä en ainakaan ole ylpeä filmaamisesta, sen voisi kitkeä muustakin urheilusta kuin jääkiekosta. Ja tämän olen sanonut aiemminkin oman joukkueeni kohdalla.

Mutta oletko sinä wezq ylpeä kirjoittamastasi viestistä. Luepa se ääneen vaikka peilin edessä ja mieti kuinka lapselliselta kuulostat?

No Shedden tottakai lausunnollaan toi ilmi mielipiteensä ja hakee median kautta huomiota ja painetta tuomareille. Toisaalta, Kärppä-fanien on syytä muistaa The Nenän laukomiset medialle, eihän se Sheddenin lausunnosta miehekästä tee, mutta muistaaka nyt mitä teidän tunkiolla tapahtuu.

Vaikka Turkulaisena puhunkin, niin kyllä täälläkin Nenän aikana näkyi liikaa kaatuilua ja ihmeparaantumisia, ei se kuitenkaan mikään sattumaa ole, että Kärpissä oman kylän poika säätää ja sällit kaatuilee minkä kerkiää. "Voittamisen kulttuuria sanon minä."

Liigaan pitäisi saada NHL:n tapainen järjestelemä sukeltamisen suhteen, siellähän näitä tilanteita jopa tarkastetaan videolta jälkikäteen ja löydään pelikielto ja sakkoja. Meillä sakotetaan tappeluista ja kaikesta äijämäisyydestä, kun ensisijaisesti pitäisi yrittää edes pelastaa kaunis laji muuttumasta yhtään enenmpää ringetteksi. Eli sakkoja sukeltelijoille ja jos sukelteluita kertyy samalle joukkueelle esim. viisi kappaletta -> sakkoja.

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Tuzzi kirjoitti:
Mutta tämä ketjuhan käsittelee Sheddenin avautumista. Kai se sitten on hyvä asia, että tulevaisuudessa maajoukkueemme valmentaja keskittyy vastustajan mollaamiseen eikä omaan joukkueeseensa. Ei se puku miehestä herrasmiestä tee.

On ihan oikein ottaa esille epäkohtia, kun näkee siihen aihetta. Kaikkien muiden joukkueiden fanit sen jo tietää ettei liigasta löydy toista yhtä neitimäistä filmijoukkuetta, kuin Kärpät. Luojan kiitos Jokerit ei ole sortunut Sheddenin alaisuudessa vielä tuohon hyppelyyn, vaan on lähinnä keskittynyt pelaamaan.

Juuri tämä "nollatoleranssi" on kuin tehty Kärppäjoukkuetta varten. Nyt ei onneksi vedetä enää, sillä alkukauden "joskosketmuhunniinkaadunjasaatjäähyn"-linjaa.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielestäni tämä ketju olisi itkemistä, jos Jokerit olisi eilen hävinnyt Kärpille ja muutenkin olisi selvästi koko ajan pari potkua jäljessä. Nythän näin ei ole, eikä mitään yritetä selitellä. Asiat yritetään vaan nostaa esiin. Threadi tarvitsee selkeästi jonkun ei-Helsinkiläisen vahvistamaan väitteet todeksi. Nythän täällä on käynyt Jokeri-fanien lisäksi vain pari naapurikannattajaa. Tosin tuskinpa siitäkään hyötyä olisi.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Tökö kirjoitti:
Ujcik viime kaudella Espoossa, Ujcik tällä kaudella en-muista-missä. Jossain TV-pelissä kai. Näytti voihkiminen taas sellaiselta, että jalka on irti.

Sylettää tällainen pelle.

Jepjep.

Viime kautisella tarkoittanet Joakim Erikssonin polvitaklausta joka edes sinun värilasiesi takaa ei voinut olla puhdas tilanne. Kun taklataan polvella, saattaa sattua. Jos hyvä tuuri käy niin se kipu menee muutamassa minuutissa ohi.

Tämän kauden tv-pelillä tarkoittanet 21.11. pelattua HIFK-Kärpät -ottelua ja ensimmäisen erän tilannetta jossa Ilkka Pikkarainen taklasi Ujcikia ja hän kaatui laitaa vasten oltuaan vähän huonossa asennossa. Pikkarainenhan ei saanut tilanteesta jäähyä ja Ujcik oli loppupelin poissa, eli loukkaantui oikeasti.

Mitä ihmettä sinä oikein siis märiset? Onko kyseessä aina filmaus vaikka loukkaantuisi oikeasti tai tapahtuisi ihan oikea rike?

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuzzi kirjoitti:
Kai se sitten on hyvä asia, että tulevaisuudessa maajoukkueemme valmentaja keskittyy vastustajan mollaamiseen eikä omaan joukkueeseensa. Ei se puku miehestä herrasmiestä tee.

Itse ainakin kuuntelen/luen hieman kärkkäitä ja provosoivia lausuntoja mielummin, kuin näitä HMV "Nojoo, emmä nyt tiiä. Vastustaja oli parempi." lausuntoja.

Tekeekö filmaaminen herrasmieheksi?

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
nakkisormi kirjoitti:
Itse ainakin kuuntelen/luen hieman kärkkäitä ja provosoivia lausuntoja mielummin, kuin näitä HMV "Nojoo, emmä nyt tiiä. Vastustaja oli parempi." lausuntoja.

Tekeekö filmaaminen herrasmieheksi?

Kysyitkö minulta. Jos kysyit, niin voin vastata: ei tee. Happy?

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuzzi kirjoitti:
Minä en ainakaan ole ylpeä filmaamisesta, sen voisi kitkeä muustakin urheilusta kuin jääkiekosta. Ja tämän olen sanonut aiemminkin oman joukkueeni kohdalla.

Mutta oletko sinä wezq ylpeä kirjoittamastasi viestistä. Luepa se ääneen vaikka peilin edessä ja mieti kuinka lapselliselta kuulostat?
Hyvä että et ole ylpeä, propsit siitä.

Olen ylpeä kirjoittamastani viestistä. Miksi en olisi? Päivänselvistä asioista on helppo kirjoittaa, vai väitätkö että KJ:lla ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka kärpät jäällä esiintyy? Sellainen joukkue kuin valmentajakin.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Olen muiden kirjoittajien (paitsi kärppäfanien) kanssa samaa mieltä siitä, että Kärpät on liigan kovin filmaajajoukkue. Tällä kaudella SaiPa-Kärpät pelissä kärppäläisiä makaili jäällä luvattoman usein taklauksen jälkeen. Ja tuomarithan viheltävät jäähyjä, koska näitä taitokärppäpelaajia ei saa missään nimessä kohdella kaltoin. Nyt tehdään tilaa taitojääkiekolle! Jääkiekkoon ei pitäisi päästää samaa elementtiä, joka estää minua katsomasta jalkapalloa. Sitä filmauksen määrää ei täysjärkinen kestä...

Yleisestikin joukkueiden kultakypäriin kohdistuneista taklauksista tulee mielestäni herkemmin jäähyjä kuin rivipelaajien ajeluista. Tai sitten nämä tapaukset jäävät vain paremmin mieleen.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Niin, mitään faktaahan kukaan ei ole pystynyt esittämään sen suhteen että filmaaminen meillä olisi yhtään sen säännöllisempää kuin muuallakaan. Kun eihän niitä kaatumisia tilastoida. Vai lasketaanko faktaksi se "kun tyttöystäväkin oli sitä mieltä"?

Onhan minunkin mielestäni sekä Blues että Jokerit hervottomia filmailijoita, mutta ei sekään tee asiasta faktaa.

Koettakaa nyt älytä että kyllä ne värilasit on teilläkin. Ja Sheddenillä.

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
wezq kirjoitti:
Hyvä että et ole ylpeä, propsit siitä.

Olen ylpeä kirjoittamastani viestistä. Miksi en olisi? Päivänselvistä asioista on helppo kirjoittaa, vai väitätkö että KJ:lla ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka kärpät jäällä esiintyy? Sellainen joukkue kuin valmentajakin.

Nyt ymmärrän hyvin miksi saat aina ärhäkkään vastaanoton naapurinne palstalle, kun sinne menet viisauksia kirjoittelemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy