Liekö sitten yksi niistä kolmesta koronapotilaasta? Pikaisia paranemisia joka tapauksessa!Missä on Heshka? Ei ole kerrottu mitään mikä vamma kun yleensä näistä jotain kuitenkin tiedotetaan.
Tässä on vaan sellanen hauska juttu että Heshka on edelleenkin Kärppien paras puolustaja ja koko Liigan mittapuullakin parhaimmistoa. Mitään syytä ei ole luovuttaa valtikkaa yhtään mihinkään, sen voi joku toki halutessaan ottaa mikäli vaan kyvyt siihen riittävät.Ehdottomasti kelpaisi jatko Heshkalle vaikka uran loppuun. Mahtava pelaaja. Ensi kaudella kuitenkin pitäisi ehkä luovuttaa valtikkaa jo nuoremmille? Kakkosparin mies ja tämä ei ole Heshkan taitojen aliarvioimista. Vain ja ainoastaan Niemelän Topin taitojen realisointia ja tulevan"hankintalistalla olevan" ykköspakin dominointia odotellessa.
Tällä hetkellä olen ihan samaa mieltä kuin veli @Roger Moore, mutta mun silmissä liuku ei ole niin hyvä kuin edelliskaudella. Ei ole monen muunkaan veteraanin, joten ans kattoo sitten ens syksynä.Tässä on vaan sellanen hauska juttu että Heshka on edelleenkin Kärppien paras puolustaja ja koko Liigan mittapuullakin parhaimmistoa. Mitään syytä ei ole luovuttaa valtikkaa yhtään mihinkään, sen voi joku toki halutessaan ottaa mikäli vaan kyvyt siihen riittävät.
Tuskimpa kahta rightin pakkia laitetaan kärkipareihin. Kyllä kätisyydet merkkaavat nykyisin niin paljon pelin eri osa-alueilla.Ykköspakkipari ensi kaudelle Topi Niemelä-Shaun Heshka
Ykköspakkipari ensi kaudelle Topi Niemelä-Shaun Heshka, täydentäisivät hyvin toisiaan.
Helppoa, Byströmille jatkot joten:Aika kova väite, kun jos joukkueeseen palaa vaikkapa eräs Atte Ohtamaa. Ei taida Niemelä sentään ihan niin kova vielä olla vaikka ikäistensä seurassa hyvin pärjäsikin.
Helppoa, Byströmille jatkot joten:
Ohtamaa-Niemelä
Byström-Heshka
Loput sitten miten halutaankaan pyöritellä. Ohtamaa opettaa Niemelän miesten tavoille kuin Ville Pokan aikoinaan.
Lähinnähän kysymys on se, että onko Ohtamaan kausikortti ylivoimalle edelleen voimassa. Veisi tällöin T. Niemelän paikan toisessa ylivoimassa Heshkan operoidessa ensimmäisessä.Ja Byströmistäkö ei ole opettajaksi? Sillä yksi asia on ja pysyy, pakkipari Ohtamaa - Heshka. Muut voi antaa vaikka soppakauhalla.
Enhän minä niin sanonut. Saattaisivat kuitenkin sopia paremmin noin päin, Heshkalle hieman verkkaisena kaverina Byströmin kaltainen hyvä luistelija voisi olla optimaalisempi pakkipari.Ja Byströmistäkö ei ole opettajaksi?
Tämä vertaus on erittäin osuva. Olen itsekin pitänyt näitä herroja hyvin samantyyppisinä pelaajina. Itse rauhallisuuksia kiekon kanssa myös paineen alla omissa ja hyökkäyspään viivapelaamisessa. Näkevät kentän ja syöttävät laadukkaasti. Toimittavat kiekkoa hyvällä prosentilla ja ajoituksella maalille asti blokkien ohi. Pystyvät kamppailemaan pääosin riittävän kovaa, mutta jäähyttömästi. Heikkoutena verkkainen liike, jota kompensoivat jatkuvalla oikealla sijoittumisella ja myös sopivasti ajoitetuilla rytmin vaihdoksilla, joilla saavat itselleen hieman lisää tilaa ja aikaa operoida. Tyylikkään tasapainoinen peliasento.Minusta Heshka on Kanadan oma "Arto Laatikainen" , jota jokainen joukkue tarvitsisi.
Kieltämättä sellainen paita, jossa olisi Kärppälogo ja selässä nimi Heshka olisi paljon kauniimpi näky ensi kaudellakin. Vaikka Shaun ei enää ihan uransa parhaassa tikissä ole, niin käyttökelpoinen pelaaja edelleen Liigaan edelläolevissa viesteissä eritellyistä syistä. Kuvittelisi myös, että mies olisi kovin Ouluun perheineen mieltyneenä valmis tulemaan Kärppiä myös palkassa/roolissa vastaan.Voin fyysisesti pahoin, kun edes kuvittelen Sportin paitaa, jossa lukee selässä Heshka.... Niin väärin.
Sen enempiä penkomatta onko Shaun nyt oikeasti menossa Sporttiin?Voin fyysisesti pahoin, kun edes kuvittelen Sportin paitaa, jossa lukee selässä Heshka.... Niin väärin.