FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
4,5 Miljoonaa dollaria kaudesta! Uskomatonta.
Vaihteeksi ylihintainen soppari. Noh, tämähän ei ole mitään uutta ja ihmeellistä enää. Kivat Connollylle kylläkin, loistava sopimus hänen kannaltaan.
Kun Duthie halusi tietää tarkempia yksityiskohtia tradeista, Burke oli jo räjähtää: "None of your (goddamn business)!". Loppuosan sai sentään pidettyä mahassaan.
Ihme laukomista täällä heti. Jos Connolly pysyy kunnossa, niin on tuon palkkansa arvoinen.
Jotkut valittelivat pätkimistä, mutta kyllä mulla toimii kuin junan vessa koko näytöllä ja miten päin vain Firefoxilla.
Ei olekaan, vaan hieman päälle seitsemän miljoonan. Öhöhöh. Ah, sulla olikin valuuttana euro, mulla dollari... ei sitten mitään. No ylihintainen tuo Campbellin sopimus joka tapauksessa on.Campbell ei todellakaan ole 6 miljoonan kausipalkan arvoinen. Piste.
Campbell ei todellakaan ole 6 miljoonan kausipalkan arvoinen. Piste.
Brieren ja ehkä Druryn päästämiset olivat tyhmyyttä mutta tavallaan myös paskaa ajoitusta. Drury oli päättänyt mennä Ragseihin ja Buffalo oli miehen perässä samalla kun Briere odotteli Buffalon yhteyden ottoa.
Joo, "Jokinen menee Calgaryyn. En voi sanoa että sopimus on tehty mutta olen melko varma" - sanoi tämä yksi kaveri, kuka olikaan?