Mainos

Seurantaketju 2009 Trade Deadline

• 159 676
  • 596
Tila
Viestiketju on suljettu.

Puukallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Calgary Flames
Allekirjoittaneella ei ole missään vaiheessa tullut vastaan mitään canada onlyä, mutta kohtahan sen näkee. Toivottavasti löytyy joku sivu joka jakaa tuota feediä eteenpäin jossei tuo tsn:ltä toimi.

Edit. Alkoi juuri ja näyttäs toimivan

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Itselläni tuo käskee minun lataamaan jonkun "Microsoft Silverlight-ohjelman"
Mikä tollanen on ja onko turvallista ladata?

Suhosen-Sakot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blue Jackets
olinko ainoa, jonka piti ladata Microsoft Silverlight?

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Itselläni tuo käskee minun lataamaan jonkun "Microsoft Silverligh-ohjelman"
Mikä tollanen on ja onko turvallista ladata?

Eiköhän se turvallista ole. Itse ainakin olen sen ladannut. Jos siitä jotain tulee, niin sitten lähemmä yhdessä haastamaan TSN:ä oikeuteen, että tällaista paskaa pakottivat lataamaan ;)

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Kyllä itsellä ainakin isona(kin) toimii loistavasti.

Edit. Ja niin. Ruudun oikeassa alakulmassa on neliö. Sitä kun painaa niin *Viuh*

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Voisko joku laittaa linkin mistä saa tuon Silverlightin. Jos johtuu tuo bugaaminen siitä?

Avaa Internet Explorerilla, niin se varmaan ehdottaa sulle sen asentamista. Jos mitään ei tule ruutuun, niin sitten sulla on ponnahdusikkunat estetty selaimesta.

Isolation

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Unable to install Sillverlight..Your processor is not supported...ihme kikkareen ovat tuonne pistäneet. Ei tämä mun kone nyt niiiin vanha ole. Onneksi HabsVision näkyy

Hard8

Jäsen
On se saatana kun mikään ei toimi. Mozillalla tulee kyllä streami ja näkyy kuva mutta ei voi painaa videota/äänenvoimakkuuta/koko ruutua ja jos painaa niin heittää jonkun toisen playerin päälle. Kerran heitti jopa facebookin, wtf?

IE:llä toimii taas äänenvoimakkuuden säätö mutta ei kokoruutu nappi. Ja jos painaa ruutua niin heittää taas sen toisen playerin päälle.

Ja uusin silverlight ilmeisesti on kun tuolta sivulta kattoo. huoh.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.