Mainos

Seurantaketju 2009 Trade Deadline

• 159 676
  • 596
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
On se saatana kun mikään ei toimi. Mozillalla tulee kyllä streami ja näkyy kuva mutta ei voi painaa videota/äänenvoimakkuuta/koko ruutua ja jos painaa niin heittää jonkun toisen playerin päälle. Kerran heitti jopa facebookin, wtf?

IE:llä toimii taas äänenvoimakkuuden säätö mutta ei kokoruutu nappi. Ja jos painaa ruutua niin heittää taas sen toisen playerin päälle.

Ja uusin silverlight ilmeisesti on kun tuolta sivulta kattoo. huoh.

Mulla rupes toimiin Mozillassa ne äänenvoimakkuuden säädöt ja kuvan isontaminen kun menin uudestaan sinne sivulle. En tiiä miksi.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Minulla firefoxilla ei pääse näpelöimään nappuloita alhaalla, siis volume ja kuvan koon suurentamisnappulaa. Jos painaa niin avaa jonkun aivan muun jutun. No pääasia, että ääni kuuluu ja jotain edes näkyy.

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Minulla firefoxilla ei pääse näpelöimään nappuloita alhaalla, siis volume ja kuvan koon suurentamisnappulaa. Jos painaa niin avaa jonkun aivan muun jutun. No pääasia, että ääni kuuluu ja jotain edes näkyy.

Mulla meni kanssa sillein, mutta avasin sivun uudestaan niin rupes jostain syystä toimimaan.

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Itse sain ainakin toimimaan firefoxilla kun menin muutaman kerran uudestaan sivulle. Eli nyt toimii ruudun suurennus sekä äänenvoimakkuudensäätö

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mulla meni kanssa sillein, mutta avasin sivun uudestaan niin rupes jostain syystä toimimaan.
Olen tehnyt saman monta kertaa myös IE:llä, mutta eipä pääse käsiksi noihin nappuloihin. Oishan se ollu miellyttävää maata punkassa ja samalla tähystellä sieltä käsin ruutua. Nyt joutuu kököttää istuma-asennossa koko loppuilta :/ Onkohan kellään mitään kikkaa tähän?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kohta mennään neljättä sivua, jokohan ensimmäinen siirtouutinen pian saapuu..??

CamNeely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
PunaMustaValko, Black&Gold, altavastaaja
Bruinsin nettisivuilla (etusivulla) on erittäin tuore ja mielenkiintoinen Chiarellin videohaastattelu koskien päivän tapahtumista Bruinsin ja vähän kaikkienkin kannalta. B:n osalta tapahtunee jonkin verrankin tänään.

http://bruins.nhl.com/

Spezza#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ottawa Senators ja Arsenal.
Kyllähän tätä vaihtorumbaa täytyy koko ilta seurata. Sopivasti iltavuoro töissä ja jopa tradecenter lähetys toimii työkoneella, joten mukana ollaan.

ipaz

Jäsen
Mikäköhän prkl tämän liittymän nopeus pitäis olla ettei tuo TSN:n streami pätkisi jatkuvasti? Hieman ärsyttävä katsoa ja kuunneella kun pätkäisee 5 sekunnin välein.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Erikoista! Eikö kenelläkään muulla näy koko ruudulla Mozillassa?

Eipä tuo vaikuta oikeen täysillä toimivan Firefoxilla. Äänenvoimakkuutta voi säätää, mutta koko ruudulla tuo ei suostu toimimaan. Noh, ei sen väliä minulle. Muuten tuo toimii hyvin, mitä nyt nuo soittimen ominaisuudet bugaa tosiaan.

Itse seurailen mielenkiinnolla Bruinsin ja Coyotesin tilannetta. Morrisin kun on huhuttu ajautuvan Bostoniin.

Coyotesin tilanne on kyllä sikälikin mielenkiintoinen, kun Jokisen ja/tai Morrisin on huhuttu lähtevän tänään johonkin suuntaan. Jos jompi kumpi treidataan, niin saas nähdä mitä Coyotes saa näistä vastineeksi. Järjellä ajatellen 'Yotesin pitäisi saada valmiita pelaajia remmiin, mutta pahoin pelkään, että vastineeksi saadaan vaan pari prospektia ja varausvuoroja.

Tuskin Jokista kuitenkaan mihinkään treidataan, mutta Morris lähtee, se on varma. Toivottavasti Maloney on valppaana ja tekee järkevät kaupat.

Loistavaa viihdettä tälle päivälle kyllä.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Tuskin Jokista kuitenkaan mihinkään treidataan

Hauskan kuuloinen oli tuossa jokin aika sitten tsn:llä, kun Pierre McGuire huusi suu vaahdossa, miten Montrealin tulisi hommata Olli vaikka väkisin. Hauska nähdä miten käy, joka vuosihan Olli huhuissa on mutta koskaan ei mitään tapahdu.

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kohta mennään neljättä sivua, jokohan ensimmäinen siirtouutinen pian saapuu..??

Eikös joku muistellut, että viime vuonnakin mentiin puoli kuutta, kun ensimmäinen tuli. Ja onhan tuo ihan loogista, kello on esimerkiksi Kaliforniassa vielä 6.30, joten tuskin siellä on edes aamusumppeja vielä ehditty juoda.

Itsekin lämpesin tuohon TSN:n räpellykseen, ja Justin telkkarista tuo näkyy ihan mukavasti.

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Mikäköhän prkl tämän liittymän nopeus pitäis olla ettei tuo TSN:n streami pätkisi jatkuvasti? Hieman ärsyttävä katsoa ja kuunneella kun pätkäisee 5 sekunnin välein.

Meikäläisellä ei ole kuin 2 megan langaton ja ihan hyvin toimii. IE:llä tuota tulee nyt seurattua, jos ei kerran Mozillalla saa koko näytön kokoista kuvaa näkyviin. Kerrankin näin päin, että IE toimii ja Mozilla ei toimi.

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Olen tehnyt saman monta kertaa myös IE:llä, mutta eipä pääse käsiksi noihin nappuloihin. Oishan se ollu miellyttävää maata punkassa ja samalla tähystellä sieltä käsin ruutua. Nyt joutuu kököttää istuma-asennossa koko loppuilta :/ Onkohan kellään mitään kikkaa tähän?

Itse sain näytön isokdi sillä tavalle, että liikuttelee hitaasti pitkin tuota videoruutua ja jossain vaiheessa full screen-nappi muuttuu punaiseksi, tällöin klikkaa ja ruutu avautuu koko näytölle. Itselläni se kohta on noin pari senttiä nappulaa ylempänä... Aika sekavaa mutta toivottavasti teilläkin toimii :D

On jo nyt ihan mielenkiintoista keskustelua, etenkin Leafsin tilanteesta...

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hauska nähdä miten käy, joka vuosihan Olli huhuissa on mutta koskaan ei mitään tapahdu.

Totta. Tuskinpa OJ mihinkään liikkuu, jos menneisiin vuosiin on uskominen. Periaatteessahan Jokinen voisi johonkin lähteä, mutta Coyotes maksoi Jokisesta kovan hinnan, joten tuskin mies mihinkään ilmaiseksi lähtee. Eikä taida lähteä muutenkaan.

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Jaahas, vai että Vermette lähtökuopissa. Helvetin Gainey, olisi hommannut Vermetten Habsiin, vahvana luistelijana sopisi hyvin joukkueeseen. Sen lisäksi oman kylän poikia ja pystyy pelaamaan lähes missä roolissa tahansa.

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Jaahas, vai että Vermette lähtökuopissa. Helvetin Gainey, olisi hommannut Vermetten Habsiin, vahvana luistelijana sopisi hyvin joukkueeseen. Sen lisäksi oman kylän poikia ja pystyy pelaamaan lähes missä roolissa tahansa.

Sens myy pelaajansa mieluummin varmaan moneen muuhun seuraan kuin Canadiensiin...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.