Onko se siis syy olla tekemättä mitään? Vapaudut vankilasta kortti seurajohdolle jatkaa kähävittelyä?Tuo uppuava laiva ei tälle kauvelle käänny vaikka ite Jeesus tulis valmentaan. Homma on kustu koko organisaation voimin jo.
Onko se siis syy olla tekemättä mitään? Vapaudut vankilasta kortti seurajohdolle jatkaa kähävittelyä?Tuo uppuava laiva ei tälle kauvelle käänny vaikka ite Jeesus tulis valmentaan. Homma on kustu koko organisaation voimin jo.
Kuten joku Ahon kohdalla sanoi niin toivottavasti myös Lehterän nimi ei ole edes ollut missään mistä yli vetää..Tero Lehterän nimikin voidaan vetää yli. Östersunds IK kutsuu Lehterää.
Huoli pois, vitut tänne ketään tule muutenkaan. Nyt kun saatiin vielä voittokin Havun ohjastamana, niin voidaan kähävitellä vähintään loppukausi.Tero Lehterän nimikin voidaan vetää yli. Östersunds IK kutsuu Lehterää.
Siltähän tuo alkaa näyttää, että ketään ei ole tulossa. Luulisi jo jonkun valmentajan tarttuneen verkkoon jos tosissaan etsittäisiin. Ilmeisesti Kärpät haluaa antaa Mäntymaalle mahdollisuuden päävalmentajana.Huoli pois, vitut tänne ketään tule muutenkaan. Nyt kun saatiin vielä voittokin Havun ohjastamana, niin voidaan kähävitellä vähintään loppukausi.
Onhan tämä tilanne aika kuvaava miten tätä organisaatiota johdetaan urheilullisesti. Ei niin väliä vaikka keltanokka vähän testaa siipiään Oulun Kärppien peräsimessä ja annetaan joukkueen velloutua tämmöisessä välitilassa. Häviöitä tulee oikealta ja vasemmalta, mutta eipä se haittaa, kun on jo totuttu tähän vuosien ajan. Missä helvetissä se vaatimustaso urheilullista tekemistä kohtaan on???Siltähän tuo alkaa näyttää, että ketään ei ole tulossa. Luulisi jo jonkun valmentajan tarttuneen verkkoon jos tosissaan etsittäisiin. Ilmeisesti Kärpät haluaa antaa Mäntymaalle mahdollisuuden päävalmentajana.
Joonas Hentilä kirjoitteli muuten aika samansuuntaisesti eilisessä jutussa Kalevan sivuilla:Siltähän tuo alkaa näyttää, että ketään ei ole tulossa. Luulisi jo jonkun valmentajan tarttuneen verkkoon jos tosissaan etsittäisiin. Ilmeisesti Kärpät haluaa antaa Mäntymaalle mahdollisuuden päävalmentajana.
Kaleva kirjoitti:Kun Kärpät tiedotti viime viikolla Lauri Marjamäen lähtöpasseista ja siitä, että Mäntymaa ottaa vetovastuun, seura käytti sanamuotoa toistaiseksi.
Nyt on selvää, että Mäntymaa saa mahdollisuuden näyttää kykynsä päävalmentajana.
Jos Kärpät etsisi nopealla aikataululla loppukauden laastaria, sellainen olisi jo tähän mennessä löytynyt.
Minä luulen, ettei Kärpät ole kiinnostunut täällä mainituista kehää kiertävistä valmentajista. Jos olisi, sopimus olisi jo tehty ja mies puikoissa. Luulen, että Kärpät hakee rohkeammalla strategialla ja Myllykosken ammattitaidolla parempaa. Kauanko se kestää? En halua edes arvata, sillä niin tärkeä rekry on kyseessä. Siihen asti annan tukeni ja kannustukseni nykyiselle päävalmentajalle Ville Mäntymaalle. Tee taikoja, tee ihmeitä, tämä on urheilua! Tulta munille!
Spekuloida aina voi ja sehän tämän ketjun idea on. En kuitenkaan usko, että kukaan täällä jo mainittu ukkeli Kärppien valmentajaksi on tulossa. Kuten totesin, jos olisi, sopimus olisi jo tehty. Jotenkin sellainen fiilis, että tämä ketju ei tule loppuunsa kovin pian. Mäntymaahan se meidän Marjamäestä seuraava päävalmentaja on, mutta sitä seuraava ei välttämättä ratkea huomenna, eikä ylihuomennakaan.
Todella pettynyt olen jos valmennuksen osalta muutokset olivat tässä. Herää kysymys mitä järkeä Marjamäkeä oli edes kenkiä, jos sitten jatketaan Mäntymaan johdolla.
Todella pettynyt olen jos valmennuksen osalta muutokset olivat tässä. Herää kysymys mitä järkeä Marjamäkeä oli edes kenkiä, jos sitten jatketaan Mäntymaan johdolla.
Marjamäen potkujen syyksi kerrottiin heikko urheilullinen menestys, mutta millä perusteella voidaan odottaa pelin paranevan hänen apuvalmentajiensa johdolla. Eikö samat vaatimukset sitten koskekaan enää heitä.
Alkaa mietityttämään oliko Marjamäen potkujen todelliset syyt kuitenkin jotkin muut. Huhujen mukaan kotimaisia huippunimiä on ollut Ouluun käytännössä mahdotonta hankkia Marjamäen alaisuuteen. Alkoiko ensi kauden joukkueen kasaaminen vaikuttamaan liian haasteelliselta.
Ehkä toimistolla katseet on jo ensi kaudessa ja tämä kausi pelaillaan näillä.
Mikä tekee Jokaisesta huippukoutsin?Minulle kelpaa Mäntymaan loppukauden pesti, JOS ollaan jonkun huippukokutsin (esim Jokinen) perässä ensi kaudeksi, jolla on vielä sopimus kesken.
Eikös Kärppien urheilutoimenjohtaja Mikko Myllykoski avannut asiaa hyvinkin selvästi. Minusta tässä on menty juuri niin kuin urheilutoimenjohtaja kertoi.Puhumattakaan Kärppien tiedotuspolitiikasta tämän(kin) asian tiimoilta.
Jaa olenkohan missannut jotain... Varmistan vielä, että puhutaan samasta asiasta :) Tarkoitan siis, että onko Kärpät itse tiedottanut Ville Mäntymaan jatkosopimuksen jossain yhteydessä? Yleensä kai nuo julkistetaan, vaikka olisi kyse vain apuvalmentajista. Mutta toisaalta ei ole Kärpät tainnut virallisesti ilmoittaa myöskään Marjamäen jatkoa/optiota, tai mikä olikaan kyseessä ensi kaudenkin ajalle.Eikös Kärppien urheilutoimenjohtaja Mikko Myllykoski avannut asiaa hyvinkin selvästi. Minusta tässä on menty juuri niin kuin urheilutoimenjohtaja kertoi.
Avasi asiaa missä? Lähdettä kaipailisin. En minä ole asiaa ainakaan kuullut muualta, kuin Kalevan toimittajien suusta, jotka asian olivat kuulleet suoraan itse Mäntymaalta.Eikös Kärppien urheilutoimenjohtaja Mikko Myllykoski avannut asiaa hyvinkin selvästi. Minusta tässä on menty juuri niin kuin urheilutoimenjohtaja kertoi.
On ne siitä tiedottanut. Ei toki mitenkään erillisellä tiedotteella.Mutta toisaalta ei ole Kärpät tainnut virallisesti ilmoittaa myöskään Marjamäen jatkoa/optiota, tai mikä olikaan kyseessä ensi kaudenkin ajalle.
Tuntuu että edelleen, tässä kertaantuu tuo ongelma,että asiat tehhään vähän sinnepäin. Kasataan ens kauden joukkue tuolla valmennuksella, ja ens vuodelle uus tiimi jolle se porukka ei ole oikea, ja luuppi pyörii.Kovin erikoista jos nollanäytöt omaavalla Mäntymaalla todella mennään loppukausi. Eikö tässä organisaatiossa ole opittu mitään vanhoista virheistä? Jos Marjsmäelle ei ollut tarkoitus hommata paikkaajaa tällekaudelle, olisi ollut viisaita mennä tämä kausi Laurin komennolla loppuun asti ja antaa sitten kesällä monoa. Mäntymaa&Sihvonen kaksikolla lopputulos tämän kauden osalta ei ainakaan yhtään sen parempi tule olemaan.
Jos annettaisiin Laten nyt olla jo rauhassa. Hänelle suotakoon mahdollisuus ladata akkuja ja ottaa selvästikin tarpeellinen irtiotto jääkiekosta.Late ja ylivoiman erikoismies Mikuli bongattu Ihkussa letkeissä tunnelmissa. Kaappaako Kärpät tämän voimakaksikon takaisin?
Ei varmastikaan ole. Olin hätäinen ja ymmärsin väärin. Ymmärsin, että puhuit tiedottamisesta liittyen Kärppien valmennukseen Marjamäen erottamisen jälkeen. Mun moka.Tarkoitan siis, että onko Kärpät itse tiedottanut Ville Mäntymaan jatkosopimuksen jossain yhteydessä?
Nyt jäi vaivaamaan, kuka on Mikuli?Late ja ylivoiman erikoismies Mikuli bongattu Ihkussa letkeissä tunnelmissa