Seuraavan valmentajan spekuloinnit ja siihen liittyvät huhuilut

  • 52 541
  • 341
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko todellakin niin, että Mäntymaalle annettiin jatkopahvit viikkoa ennen Marjamäen potkuja ?
Onko tietoa kuinka pitkäksi ajaksi ? Se tuntuu aika ihmeelliseltä, niin että ei helekatti. Jos haetaan huippuvalmentajaa, niin on täysin normaalia että hän tuo koko valmennusköörin mukanaan. Siksi tämä on hyvin erikoista. Vai onko sitten niin, että yritetään Mäntymaalla jatkaa pidempään ja siksi Immonen otettiin mukaan apuvalmentajaksi. Luullaanko seurassa nyt että tuohon kööriin vielä mukaanluettuna Sihvonen , on vielä mahdollisuus menestyä ? Ja oletetaan että sillä taktiikalla säästetään Laten palkkioiden menetyksiä ? Ei kai niin, voi tsiisus jos näin on. Toivon nyt että Myllykoski pystyy puhumaan järkeä tähän vihtaporukkaan...
 
Viimeksi muokattu:

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huoli pois, vitut tänne ketään tule muutenkaan. Nyt kun saatiin vielä voittokin Havun ohjastamana, niin voidaan kähävitellä vähintään loppukausi.
Siltähän tuo alkaa näyttää, että ketään ei ole tulossa. Luulisi jo jonkun valmentajan tarttuneen verkkoon jos tosissaan etsittäisiin. Ilmeisesti Kärpät haluaa antaa Mäntymaalle mahdollisuuden päävalmentajana.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Siltähän tuo alkaa näyttää, että ketään ei ole tulossa. Luulisi jo jonkun valmentajan tarttuneen verkkoon jos tosissaan etsittäisiin. Ilmeisesti Kärpät haluaa antaa Mäntymaalle mahdollisuuden päävalmentajana.
Onhan tämä tilanne aika kuvaava miten tätä organisaatiota johdetaan urheilullisesti. Ei niin väliä vaikka keltanokka vähän testaa siipiään Oulun Kärppien peräsimessä ja annetaan joukkueen velloutua tämmöisessä välitilassa. Häviöitä tulee oikealta ja vasemmalta, mutta eipä se haittaa, kun on jo totuttu tähän vuosien ajan. Missä helvetissä se vaatimustaso urheilullista tekemistä kohtaan on???
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siltähän tuo alkaa näyttää, että ketään ei ole tulossa. Luulisi jo jonkun valmentajan tarttuneen verkkoon jos tosissaan etsittäisiin. Ilmeisesti Kärpät haluaa antaa Mäntymaalle mahdollisuuden päävalmentajana.
Joonas Hentilä kirjoitteli muuten aika samansuuntaisesti eilisessä jutussa Kalevan sivuilla:

Kaleva kirjoitti:
Kun Kärpät tiedotti viime viikolla Lauri Marjamäen lähtöpasseista ja siitä, että Mäntymaa ottaa vetovastuun, seura käytti sanamuotoa toistaiseksi.

Nyt on selvää, että Mäntymaa saa mahdollisuuden näyttää kykynsä päävalmentajana.

Jos Kärpät etsisi nopealla aikataululla loppukauden laastaria, sellainen olisi jo tähän mennessä löytynyt.

@McTorso puolestaan niinikään arveli aiemmin tässä ketjussa, että seuraavaa päävalmentajaa kartoitetaan ajan kanssa ja Mäntymaa jatkaisi mahdollisesti pidemmänkin aikaa päävalmentajana.

Minä luulen, ettei Kärpät ole kiinnostunut täällä mainituista kehää kiertävistä valmentajista. Jos olisi, sopimus olisi jo tehty ja mies puikoissa. Luulen, että Kärpät hakee rohkeammalla strategialla ja Myllykosken ammattitaidolla parempaa. Kauanko se kestää? En halua edes arvata, sillä niin tärkeä rekry on kyseessä. Siihen asti annan tukeni ja kannustukseni nykyiselle päävalmentajalle Ville Mäntymaalle. Tee taikoja, tee ihmeitä, tämä on urheilua! Tulta munille!

Spekuloida aina voi ja sehän tämän ketjun idea on. En kuitenkaan usko, että kukaan täällä jo mainittu ukkeli Kärppien valmentajaksi on tulossa. Kuten totesin, jos olisi, sopimus olisi jo tehty. Jotenkin sellainen fiilis, että tämä ketju ei tule loppuunsa kovin pian. Mäntymaahan se meidän Marjamäestä seuraava päävalmentaja on, mutta sitä seuraava ei välttämättä ratkea huomenna, eikä ylihuomennakaan.
 

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joonas Hentilä kirjoitteli muuten aika samansuuntaisesti eilisessä jutussa Kalevan sivuilla:



@McTorso puolestaan niinikään arveli aiemmin tässä ketjussa, että seuraavaa päävalmentajaa kartoitetaan ajan kanssa ja Mäntymaa jatkaisi mahdollisesti pidemmänkin aikaa päävalmentajana.
Todella pettynyt olen jos valmennuksen osalta muutokset olivat tässä. Herää kysymys mitä järkeä Marjamäkeä oli edes kenkiä, jos sitten jatketaan Mäntymaan johdolla.

Marjamäen potkujen syyksi kerrottiin heikko urheilullinen menestys, mutta millä perusteella voidaan odottaa pelin paranevan hänen apuvalmentajiensa johdolla. Eikö samat vaatimukset sitten koskekaan enää heitä.

Alkaa mietityttämään oliko Marjamäen potkujen todelliset syyt kuitenkin jotkin muut. Huhujen mukaan kotimaisia huippunimiä on ollut Ouluun käytännössä mahdotonta hankkia Marjamäen alaisuuteen. Alkoiko ensi kauden joukkueen kasaaminen vaikuttamaan liian haasteelliselta.

Ehkä toimistolla katseet on jo ensi kaudessa ja tämä kausi pelaillaan näillä.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huhujen mukaan kotimaisia huippunimiä on ollut Ouluun käytännössä mahdotonta hankkia Marjamäen alaisuuteen. Alkoiko ensi kauden joukkueen kasaaminen vaikuttamaan liian haasteelliselta.
Minä uskon vakaasti, että kyse on pitkälti Marjamäen vaillisesta henkilöjohtamisesta ja sen kehittämisestä tai kehittämistarpeista.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Todella pettynyt olen jos valmennuksen osalta muutokset olivat tässä. Herää kysymys mitä järkeä Marjamäkeä oli edes kenkiä, jos sitten jatketaan Mäntymaan johdolla.

Marjamäen potkujen syyksi kerrottiin heikko urheilullinen menestys, mutta millä perusteella voidaan odottaa pelin paranevan hänen apuvalmentajiensa johdolla. Eikö samat vaatimukset sitten koskekaan enää heitä.

Alkaa mietityttämään oliko Marjamäen potkujen todelliset syyt kuitenkin jotkin muut. Huhujen mukaan kotimaisia huippunimiä on ollut Ouluun käytännössä mahdotonta hankkia Marjamäen alaisuuteen. Alkoiko ensi kauden joukkueen kasaaminen vaikuttamaan liian haasteelliselta.

Ehkä toimistolla katseet on jo ensi kaudessa ja tämä kausi pelaillaan näillä.

Minulle kelpaa Mäntymaan loppukauden pesti, JOS ollaan jonkun huippukoutsin (esim Jokinen) perässä ensi kaudeksi, jolla on vielä sopimus kesken.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joukkue on tällä hetkellä niin mukavoitunut, laiskanpulskea ja veltto että penkin päähän tarvittaisiin loppukaudeksi kunnon psykopaatti. Sellainen joka huutaessaan "Luistele!" karjuu sen sellaisella äänensävyllä että pelaajan on pakko vetää täysillä sillä muuten valmentaja nylkee hänet elävältä. Eli toisin sanoen, loppukaudeksi Summanen peräsimeen. Ei tästä muutenkaan mitään tule niin nähtäisiin edes penkin takana aggroa ja ehkä se voisi tarttua joihinkin pelaajiin. Ensi kaudeksi sitten pitkäkestoisempi hankinta.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minulle kelpaa Mäntymaan loppukauden pesti, JOS ollaan jonkun huippukokutsin (esim Jokinen) perässä ensi kaudeksi, jolla on vielä sopimus kesken.
Mikä tekee Jokaisesta huippukoutsin?
Todella moni arvottaa hänet jos ei ihan top3 Liigan valmentajiin tällä hetkellä, minusta se on outoa.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Paljon on tullut Kärppiä aktiivisesti seuraavien ja yhteistyötäkin tekevien ihmisten & tahojen kanssa jutusteltua viime vuosina, ja on ollut helppo tehdä havainto, että ongelmat ovat erittäin syvällä tällä hetkellä. Tuonne tarvittaisiin kyllä toimiston/hallituksen puolelle myös se "raimosummanen" ravistelemaan porukkaa, koska kuvaukset mukavoitunut ja laiskanpulskea sopivat koko organisaation imagoon kuin majoneesi pizzaan. Ihan yhdellä tai kahdella henkilövaihdoksella laivan suunta ei käänny ainakaan kunnolla.

Toisen ketjun asiaa toki tämä, mutta sivuaa kyllä osaltaan myös tätä valmentaja-asiaa. Uusi päävalmentaja tämän kaaoksen keskelle, niin että kaikki apuvalmentajat ym. tiimi saa jatkaa, on vähän kuin homeista taloa maalaisi kauniilla pastelliväreillä. Voihan se toki olla, että mahdollinen uusi päävalmentaja saa apulaisensa valita itse, mutta tässä tapauksessa Mäntymaan jatkosopimus kuulostaa erikoiselta. Jotenkin tuokin oli yksi sekava liikku tässä palapelissä. Puhumattakaan Kärppien tiedotuspolitiikasta tämän(kin) asian tiimoilta.

Pahoittelut negatiivisesta huutelusta vieraisiin pöytiin, mutta jotenkin tästä koko sirkuksesta tulee mieleen takavuosien tuuliajon keskellä ajelehtinut Porin Ässät. Enää puuttuu mysteerivalmentaja.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Eikös Kärppien urheilutoimenjohtaja Mikko Myllykoski avannut asiaa hyvinkin selvästi. Minusta tässä on menty juuri niin kuin urheilutoimenjohtaja kertoi.
Jaa olenkohan missannut jotain... Varmistan vielä, että puhutaan samasta asiasta :) Tarkoitan siis, että onko Kärpät itse tiedottanut Ville Mäntymaan jatkosopimuksen jossain yhteydessä? Yleensä kai nuo julkistetaan, vaikka olisi kyse vain apuvalmentajista. Mutta toisaalta ei ole Kärpät tainnut virallisesti ilmoittaa myöskään Marjamäen jatkoa/optiota, tai mikä olikaan kyseessä ensi kaudenkin ajalle.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikös Kärppien urheilutoimenjohtaja Mikko Myllykoski avannut asiaa hyvinkin selvästi. Minusta tässä on menty juuri niin kuin urheilutoimenjohtaja kertoi.
Avasi asiaa missä? Lähdettä kaipailisin. En minä ole asiaa ainakaan kuullut muualta, kuin Kalevan toimittajien suusta, jotka asian olivat kuulleet suoraan itse Mäntymaalta.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mutta toisaalta ei ole Kärpät tainnut virallisesti ilmoittaa myöskään Marjamäen jatkoa/optiota, tai mikä olikaan kyseessä ensi kaudenkin ajalle.
On ne siitä tiedottanut. Ei toki mitenkään erillisellä tiedotteella.

 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kovin erikoista jos nollanäytöt omaavalla Mäntymaalla todella mennään loppukausi. Eikö tässä organisaatiossa ole opittu mitään vanhoista virheistä? Jos Marjamäelle ei ollut tarkoitus hommata paikkaajaa tällekaudelle, olisi ollut viisainta mennä tämä kausi Laurin komennolla loppuun asti ja antaa sitten kesällä monoa. Mäntymaa&Sihvonen kaksikolla lopputulos tämän kauden osalta ei ainakaan yhtään sen parempi tule olemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Kovin erikoista jos nollanäytöt omaavalla Mäntymaalla todella mennään loppukausi. Eikö tässä organisaatiossa ole opittu mitään vanhoista virheistä? Jos Marjsmäelle ei ollut tarkoitus hommata paikkaajaa tällekaudelle, olisi ollut viisaita mennä tämä kausi Laurin komennolla loppuun asti ja antaa sitten kesällä monoa. Mäntymaa&Sihvonen kaksikolla lopputulos tämän kauden osalta ei ainakaan yhtään sen parempi tule olemaan.
Tuntuu että edelleen, tässä kertaantuu tuo ongelma,että asiat tehhään vähän sinnepäin. Kasataan ens kauden joukkue tuolla valmennuksella, ja ens vuodelle uus tiimi jolle se porukka ei ole oikea, ja luuppi pyörii.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Late ja ylivoiman erikoismies Mikuli bongattu Ihkussa letkeissä tunnelmissa. Kaappaako Kärpät tämän voimakaksikon takaisin?
 

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Late ja ylivoiman erikoismies Mikuli bongattu Ihkussa letkeissä tunnelmissa. Kaappaako Kärpät tämän voimakaksikon takaisin?
Jos annettaisiin Laten nyt olla jo rauhassa. Hänelle suotakoon mahdollisuus ladata akkuja ja ottaa selvästikin tarpeellinen irtiotto jääkiekosta.

Spekuloidaan me täällä seuraajalla. Siihen tosin ei mulla ole mitään lisättävää...
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuinkahan kauan uutta valmentajaa on tarkoitus etsiä? Tästäkin olisi voinut Sorjonen eilen kysyä Myllykoskelta mutta Sorjonen näki tärkeämmäksi kysellä jotain adjektiiveja Kärppien pelitavasta.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Niin kauan kuin herrat Koivisto ja Berglund luutivat tuolla menemään nykyisellä tasollaan on aivan sama kuka Turakainen siellä penkin takana häärää. Mikään pelitapa ei kestäisi näiden mestareiden käsittelyssä. Pilaavat pelistä toiseen sen orastavan kehityksen, mitä muu joukkue saa kovalla työllä aikaiseksi.

Jos yllä mainittu ongelma jollain ihmeellä tulisi kuntoon, niin siinä tapauksessa uusi valmentaja + hyvä ykkösen sentteri voisi olla enemmän perusteltua.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tarkoitan siis, että onko Kärpät itse tiedottanut Ville Mäntymaan jatkosopimuksen jossain yhteydessä?
Ei varmastikaan ole. Olin hätäinen ja ymmärsin väärin. Ymmärsin, että puhuit tiedottamisesta liittyen Kärppien valmennukseen Marjamäen erottamisen jälkeen. Mun moka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös