Anteeksi tunkeutumiseni teidän hiekkalaatikollenne, mutta olen hyvällä asialla ja hyvällä mielellä.
Te olitte lauantaina ennen KooKoo-pelin ratkeamista varmasti ensisijaisesti iloisia siitä, että tuli oikein rökälevoitto miljoonamiehistö Kärppiä vastaan, joka taisteli tosissaan kuudennesta sijasta. Vaikkei se aivan riittänyt teille pudotuspeleihin, kaaduitte kirjaimellisesti saappaat jalassa ja tuo oli iso asia josta voi olla ylpeä. Jokisen projekti on vielä kesken ja ensi kaudella taas kärkikahinoihin mukaan. Kenties Kirk jää vielä toiseksikin kaudeksi lainaan, kenties hänestä tehdään kapteeni, ja silloin kapteeni Kirk voisi sanoa teille että "you either believe in yourself or you don't", sekä "hang on tight and survive, everybody does".
Haluan silti vielä mainita omasta näkökulmastani, eli miten iloiseksi Jukureiden suoritus teki minut, sillä autoitte samalla IFK:ta pääsemään vihdoin koko pitkän tuskaisen runkosarjan päätteeksi aivan kalkkiviivoilla linkuttaen, yhden JYP-pisteen turvin top6:een. Tästä ei voi IFK itseään kiittää niin paljon kuin Jukureita. Kiitos.
Kiitos Mikkelille myös linnoituksen pystyssä pitämisestä sekä sisällissodassa että toisessa maailmansodassa.
P.S. Teillä on todella kaunis kirkko, mutta kaksi edellistä kertaa kun olen Mikkelissä käynyt, ja koittanut siitä kuvaa ottaa, on minulta joko loppunut akku tai sitten on ollut niin pimeää, ettei tullut hyvää kuvaa. Tänään taitaa kuitenkin olla aurinkoinen päivä, ja luntakin maassa, joten saisiko joku otettua minulle nätin pystysuoran kuvan tuomiokirkosta siitä jostain Hallituskadun ja Mikonkadun risteyksen tienoilta? Olisin erittäin kiitollinen!