Tuotanoin, huutelen vieraisiiin, mutta olen iloinen että Jukurit on viimein alkanut voittamaan. Tämän kauden tarinat uskoakseni ovat 1) SaiPa, 2) Kiekko-Espoo, 3) Jukurit ja 4) kuka ikinä ottaakaan kannun.
En tiedä kumpi olisi vähemmän ikävää, ollako sarjataulukossa kohtalaisella sijoituksella ja hävitä joka peli vai olla jumbona ja voittaa pelejä. Se hyvä puoli jumbopaikassa on että voittamalla pelejä sieltä voi päästä yllättävän nopeasti ylöspäin.
Viimeiseen 5 peliin olette ottaneet Pelsuja ja Jypiä 5 pinnaa molempia kiinni, eroa vielä reilu 10 pinnaa. Pelejä on jäljellä 26. Tasaista on liigassa, mutta 10 ottelun kuntopuntarissa olette jaetulla 3. sijalla. Nähdäkseni kausi ei todellakaan ole teidän osalta vielä ohi.
Ainiin, vaikka kuljen taksilla varsin harvoin, niin olen pari kertaa olen sattunut huikean lähi-idästä kotoisin olevan kuskin kyytiin. Hän kannattaa Jukureita. Uskon että Jukurit on tärkeä syy siihen miksi hän on niin hyvin integroitunut yhteiskuntaan. Vaalikaa sitä mitä teillä on.