Ymmärsitkö nyt, mitä edes tarkoitin.
TV1:ltä tulee aamuisin urheilu-uutiset kahdesti tunnissa. Siksi näen aika typeränä, että TV2:n ohjelma aloitetaan samoilla jutuilla, jotka on käyty läpi urheilu-uutisissa pitkin aamua. Tämän takia huippuhetket olisi järkevämpää näyttää TV2:ssa vasta koostelähetyksen jälkeen. Kysymys ei ole pelkästään siitä, että minä näin huippuhetket ennen pitkää koostetta. Kyllä, minun kohdalla kysymys saa olla omasta virheestäni, koska olisin voinut ennakoida tilanteen paremmin. Kanavaa en voinut enää vaihtaa, kun avoin television juuri sillä hetkellä, kun olennainen asia tuli ulos.
Voit toki selittää ohjelmaoppaan ja muut hienoudet vanhemmalle väelle, jotka niitä ei välttämättä osaa käyttää. Vastauksesta kumpuaa, ettet osaa lainkaan ajatella toisenlaisia katsojia, ja siksi minulle tuli mieleen siitä VR:n asiakaspalvelun käyttäytyminen. Kannattaisi oikeasti joskus katsoa asioita laajemmin kuin vain omasta näkökulmasta, niin ehkä ymmärrät kritiikkiäkin paremmin.
Ei tämä minun päivääni tai nautintoani olympiakisoista pilannut. Sen sijaan kiinnitin huomiota asiaan, jonka voisi hoitaa paremmin ja otin sen täällä esille.
Asia kunnossa. Mun mielestä taas on hyvä, että pikainen tuloskatsaus tulee juurikin ennen pidempää koostetta. En myöskään näe ongelmaa siinä, että samat asiat on aikaisemmin jo kerrattu uutisissa. Mutta makuja on monia. Se osasto, joka ei ohjelmaoppaita osaa käyttää löytänee samat tiedot sanomalehdestä.