Joo, Litti on ainoa, jolla on lupa kommentoida MM-kisoja - muilla ei pelaaja- tai valmentajauran näytöt kansainvälisellä tasolla riitä.
Tämän takia Esa Tikkanenkin on niin älyttömän hyvä kommentaattori ja studioanalyytikko lätkän puolella...
Mieti nyt lätkän puolella. Pelicansin ringissä ollut pari kautta ja valmentanut HC Satakuntaa saaden kenkää. Sitten miljoonayleisön eteen asiantuntijana analysoimaan jääkiekkoa.
Miksi muuten Erkka Lehtola on tuolla kommentoimassa? Pelaajana oli pari kautta HJK:n rosterissa mukana ja valmennusta kokeili kakkosen Gnistanissa, mutta toinen kaveri tuli tilalle.
No kyllä minä Sihvosen muistan jo pelaajana. Erkka mennyt ohi kun en pääkaupunkiseudulla ole pyörinyt.Eikös siinä kuvailtu P.Sihvonen?
Joo, Litti on ainoa, jolla on lupa kommentoida MM-kisoja - muilla ei pelaaja- tai valmentajauran näytöt kansainvälisellä tasolla riitä.
Tämän takia Esa Tikkanenkin on niin älyttömän hyvä kommentaattori ja studioanalyytikko lätkän puolella...
Ei ole kaukaa haettua tämä väittämä. Tapa jolla hän suhtautuu altavastaajana hommaansa hoitavaan Iranin joukkueeseen on hivenen paradoksaalinen. Onhan Nurmelalla maajoukkueesta asti kokemusta tämän pelitavan soveltamisesta käytännössä, kun vastassa on ennakolta ylivoimainen joukkue. Ei se varmaan silloin tuntunut Nurmelasta antijalkapallolta, jolla ei saisi voittaa.Nurmela on ylimielisin kommentaattori, jonka olen ikinä nähnyt.
Karhu tuntuu olevan vähentänyt huutamista. Hyvä niin.
Nyt on jumalauta tauko-ohjelma tapissa!
Hyökkäyskolmikkona Kylähullu Kunnas - Lauri "Suomen elokuvahistorian paskin ohjaaja vaikka omasta mielestäaän onkin John Fordiin verrattava legenda" Törhönen - Lotta "Mä en urheile mutta juoksentelen kun mä osallistun johonkin Helsinki Midnight runiin" Backlund.
Olen sanaton.
Katsokaa itse!
Hyökkäyskolmikkona Kylähullu Kunnas - Lauri "Suomen elokuvahistorian paskin ohjaaja vaikka omasta mielestäaän onkin John Fordiin verrattava legenda" Törhönen - Lotta "Mä en urheile mutta juoksentelen kun mä osallistun johonkin Helsinki Midnight runiin" Backlund.
Olen sanaton.
Katsokaa itse!
Olen sanaton.
Katsokaa itse!
On. Jalkapalloa.Kalsarikänniketjussa tätä jo kyselin: Onkohan toi Petri Pasanen harrastanut jotain painiin verrattavissa olevaa lajia, kun sillä on orastavat kukkakaalikorvat?
Zlatanin kanssa Pasasella oli muistaakseni joskus aika kovat painit Mestarien liigassa.Kalsarikänniketjussa tätä jo kyselin: Onkohan toi Petri Pasanen harrastanut jotain painiin verrattavissa olevaa lajia, kun sillä on orastavat kukkakaalikorvat?
Kalsarikänniketjussa tätä jo kyselin: Onkohan toi Petri Pasanen harrastanut jotain painiin verrattavissa olevaa lajia, kun sillä on orastavat kukkakaalikorvat?
Melkoista hörhöilyä:
- Tuoda studioon kaksi henkilöä, jotka eivät ole koskaan nähneet jalkapalloa
- Tuoda studioon kaksi henkilöä, jotka eivät ymmärrä eivätkä tiedä jalkapallosta mitään
Vai mistä tuo ilmeisen virheellinen mielikuva siitä ettei hän olisi koskaan nähnytkään jalkapalloa kumpuaa?