Selostajat ja media MM-kisoissa 2014

  • 125 473
  • 608

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, Litti on ainoa, jolla on lupa kommentoida MM-kisoja - muilla ei pelaaja- tai valmentajauran näytöt kansainvälisellä tasolla riitä.

Tämän takia Esa Tikkanenkin on niin älyttömän hyvä kommentaattori ja studioanalyytikko lätkän puolella...
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, Litti on ainoa, jolla on lupa kommentoida MM-kisoja - muilla ei pelaaja- tai valmentajauran näytöt kansainvälisellä tasolla riitä.

Tämän takia Esa Tikkanenkin on niin älyttömän hyvä kommentaattori ja studioanalyytikko lätkän puolella...

Mieti nyt lätkän puolella. Pelicansin ringissä ollut pari kautta ja valmentanut HC Satakuntaa saaden kenkää. Sitten miljoonayleisön eteen asiantuntijana analysoimaan jääkiekkoa.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi muuten Erkka Lehtola on tuolla kommentoimassa? Pelaajana oli pari kautta HJK:n rosterissa mukana ja valmennusta kokeili kakkosen Gnistanissa, mutta toinen kaveri tuli tilalle.

Ensiksikin, hän on Erkka V Lehtola. Erkka Lehtola oli Aamulehden kulttuuritoimittaja, jonka poika Jyrki Lehtola toimii muistaakseni Iltalehden kolumnistina.

Erkka V Lehtola tuo futisstudioon hiukan samaa kuin Sakke Pietilä lätkästudioon - aavistus omalla persoonalla korostettua ylianalyyttisuutta. Ehkä hänen kohdallaan ei kannattaisi enää ottaa studioissa puheeksi HJK:n Mestareiden Liigan edesottamuksia pelaajan näkökulmasta. Mutta asialleen omistautunut ammattimies, joka saanee lähivuosina mahdollisuuden Veikkausliigassa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, Litti on ainoa, jolla on lupa kommentoida MM-kisoja - muilla ei pelaaja- tai valmentajauran näytöt kansainvälisellä tasolla riitä.

Tämän takia Esa Tikkanenkin on niin älyttömän hyvä kommentaattori ja studioanalyytikko lätkän puolella...

Litillä on kyllä vakuuttava pelaajaura takanaan, mutta toisaalta b-lisenssi ja nollakokemus valmentamisesta puhuvat asiantuntijuutta vastaan. Ei ole kovin uskottavaa, että tollanen kaiffari on studiossa kertomassa mielipiteitään pelin taktisesta puolesta.

Näkisinkin, että studioon tarvittaisiin nimenomaan kokeneita, ulkomailla valmentaneita asiantuntijoita, jotta saataisiin oikeasti painavaa asiaa pelistä. Oma ehdotukseni onkin, että nyt pikimmiten vaihdetaan nämä puuhastelijat kolmikkoon Malinen-Boström-Kuusela. Ehkä Muuriselle maajoukkueen ja HJK:n CL-lohkovaiheen takia voisi kaavailla jonkinlaisen kisälli-roolin näiden mestareiden rinnalle. Muilla ei vaan rahkeet riitä.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nurmela on ylimielisin kommentaattori, jonka olen ikinä nähnyt.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nurmela on ylimielisin kommentaattori, jonka olen ikinä nähnyt.
Ei ole kaukaa haettua tämä väittämä. Tapa jolla hän suhtautuu altavastaajana hommaansa hoitavaan Iranin joukkueeseen on hivenen paradoksaalinen. Onhan Nurmelalla maajoukkueesta asti kokemusta tämän pelitavan soveltamisesta käytännössä, kun vastassa on ennakolta ylivoimainen joukkue. Ei se varmaan silloin tuntunut Nurmelasta antijalkapallolta, jolla ei saisi voittaa.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Voisin ostaa Nurmelalle yksisuuntaisen matkan Iraniin. Käsittämätöntä miten joku ihminen voi olla noin vastenmielinen mulkku.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Studiossa kolme kisoja seuraavaa ihmistä ja kukaan ei tajua että Nigeria - B&H on vielä pelaamatta, tai luulee että siitä ei jaeta pisteitä. Ja sen jälkeen unohtui juuri päättyneen ottelun lopputulos (Litmanen on ainoa joka saa sen anteeksi). Herätys nyt siellä!
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Nyt on jumalauta tauko-ohjelma tapissa!

Hyökkäyskolmikkona Kylähullu Kunnas - Lauri "Suomen elokuvahistorian paskin ohjaaja vaikka omasta mielestäaän onkin John Fordiin verrattava legenda" Törhönen - Lotta "Mä en urheile mutta juoksentelen kun mä osallistun johonkin Helsinki Midnight runiin" Backlund.

Olen sanaton.

Katsokaa itse!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Nyt on jumalauta tauko-ohjelma tapissa!

Hyökkäyskolmikkona Kylähullu Kunnas - Lauri "Suomen elokuvahistorian paskin ohjaaja vaikka omasta mielestäaän onkin John Fordiin verrattava legenda" Törhönen - Lotta "Mä en urheile mutta juoksentelen kun mä osallistun johonkin Helsinki Midnight runiin" Backlund.

Olen sanaton.

Katsokaa itse!

En vittu - ainakaan pienestä rahasta. Elttaantuneiden rantahurrien reimujuhla käynnissä ja vieä veronmaksajien rahoilla. Yök!
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Ilmeisesti YLEn piti ohjata katsojia muille kanaville, saavathan hekin osan mainospohjaisten kanavien mainostuloista. Aina MM-kisojen aikaan loppuu rahat kesken jos ei pistä Kunnas&Kaverit -koplaa ruutuun otteluiden välillä, kun ruudun äärestä ei jaksa siirtyä pois.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Nyt on jumalauta tauko-ohjelma tapissa!

Hyökkäyskolmikkona Kylähullu Kunnas - Lauri "Suomen elokuvahistorian paskin ohjaaja vaikka omasta mielestäaän onkin John Fordiin verrattava legenda" Törhönen - Lotta "Mä en urheile mutta juoksentelen kun mä osallistun johonkin Helsinki Midnight runiin" Backlund.

Olen sanaton.

Katsokaa itse!

Huvittavaa lisäksi, että Törhösen mielestä esim. menneen pelin lopputulos oli merkityksetöntä. Ei omannut lempikohokohtia futishistoriasta ja kannatti EU:n jäsenmaita:D

Ja kaikesta päätellen huomenna siellä on ainakin Roman Shatch - Voi luoja.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Nyt on jumalauta tauko-ohjelma tapissa!

Hyökkäyskolmikkona Kylähullu Kunnas - Lauri "Suomen elokuvahistorian paskin ohjaaja vaikka omasta mielestäaän onkin John Fordiin verrattava legenda" Törhönen - Lotta "Mä en urheile mutta juoksentelen kun mä osallistun johonkin Helsinki Midnight runiin" Backlund.

Olen sanaton.

Katsokaa itse!

Melkoista hörhöilyä:

- Tuoda studioon kaksi henkilöä, jotka eivät ole koskaan nähneet jalkapalloa
- Tuoda studioon kaksi henkilöä, jotka eivät ymmärrä eivätkä tiedä jalkapallosta mitään
- Toisen henkilön kontribuutio studiossa oli vain mainostaa omia poliittisia hörhöaatteitaan
- Sama henkilö kehtasi vielä olla kännissä tai pilvessä studiossa
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kalsarikänniketjussa tätä jo kyselin: Onkohan toi Petri Pasanen harrastanut jotain painiin verrattavissa olevaa lajia, kun sillä on orastavat kukkakaalikorvat?
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkuillasta näkyi jotku top 3-urpoilut ja ykkösenä oli "Songin aivopieru". Milloin kyseinen sanahirviö on vakiintunut yleiseen kielenkäyttöön? Eikö toimittajien pitäisi olla raiskaamatta tätä kaunista kieltä? Välitön palaute Ylelle ja käyn tunkemassa lupamaksulappuni ko. kesätoimittajan kurkkuun, kunhan saan nimen tietooni.
Kalsarikänniketjussa tätä jo kyselin: Onkohan toi Petri Pasanen harrastanut jotain painiin verrattavissa olevaa lajia, kun sillä on orastavat kukkakaalikorvat?
On. Jalkapalloa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalsarikänniketjussa tätä jo kyselin: Onkohan toi Petri Pasanen harrastanut jotain painiin verrattavissa olevaa lajia, kun sillä on orastavat kukkakaalikorvat?
Zlatanin kanssa Pasasella oli muistaakseni joskus aika kovat painit Mestarien liigassa.

Tai sitten on vaan puolustajana noussut ihan muutamaan pääpalloon ja korvat ovat olleet vastustajien päänuppien kanssa kolautellessa kovilla.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalsarikänniketjussa tätä jo kyselin: Onkohan toi Petri Pasanen harrastanut jotain painiin verrattavissa olevaa lajia, kun sillä on orastavat kukkakaalikorvat?

Voisiko syy olla niin yksinkertainen, että on pelannut pitkään topparina mm. Bundesliigassa ja eikös se pienen pätkän pelannut Englannissakin. Keskityspalloja, kädet heiluu ilmassa, joku hyppii niskaan jne. Eli kyllä siinä varmaan on korvat melkoisessa tärskytyksessä?
 
Melkoista hörhöilyä:



- Tuoda studioon kaksi henkilöä, jotka eivät ole koskaan nähneet jalkapalloa

- Tuoda studioon kaksi henkilöä, jotka eivät ymmärrä eivätkä tiedä jalkapallosta mitään


Sanoisin, että Lotta Backlund tietää futiksesta ja urheilusta ylipäätään enemmän kuin keskivertonainen. Tämän kuvan olen saanut mm. hänen kolumneistaan YLEn sivuilla.

Vai mistä tuo ilmeisen virheellinen mielikuva siitä ettei hän olisi koskaan nähnytkään jalkapalloa kumpuaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös