Litmanen on iso nimi, mutta Litillä ei ole paljoakaan tarpeellista sanottavaa.
Äsken studio-osuuden alussa Ville Klinga mainitsi, että sekä Litmanen että Erkka V. Lehtola lähtevät Brasiliaan.Oliko jossakin vaiheessa täällä sellaista tietoa, että Litti matkustaa Brasiliaan Nickyn kanssa hoitamaan välierät ja mitalipelit? Toivottavasti on siellä vireessä.
Äsken studio-osuuden alussa Ville Klinga mainitsi, että sekä Litmanen että Erkka V. Lehtola lähtevät Brasiliaan.
Haluan uskoa, että Litmasella on vielä paljon annettavaa studiovääntöihin. Ulosantia on, älliäkin, mutta ei saisi antaa periksi mennä löysiin heittoihin. Eväitä on paljon parempaan. Litmanen löytää hienosti olennaisen välillä, kyllä hänessä on ainesta.Minusta Litmanen oli esimerkiksi YLE:n Mestarien liiga -lähetyksissä hyvä asiantuntijana studiossa, mutta kommentaattoriksi mies on auttamattoman kehno. Itse pidin hänen perustelluista mielipiteistään CL-lähetyksissä, mutta täytyy todeta, että tänään mies oli melko vaisu myös studiossa käydessään.
Miksi muuten Iltalehden Ilkka Laitinen ei vielä ole kommentoinut Saksan suvereenia esitystä? Sama pätee muutamaan muuhunkin toimittajaan, jotka kirjoittivat oksennuksia siitä, miten Saksa on yhä tuurilla mukana kisoissa, näin siis alkulohkon ja Algeria-pelin jälkeen..
Minun nähdäkseni urheilutoimittajalta olisi ihan ammattimaista nostaa käsi rehdisti ylös ja tunnustaa, kun on kirjoitettu asiantuntematonta paskaa värilasit silmillä.
Jostain syystä mainitsit sanat "Iltalehti" ja "urheilutoimittaja" samassa yhteydessä, varmastikin jonkinlainen virhe. Iltapaskalehtien kynäniekat kun eivät ole muuta kuin iltapäivälehtien kynäniekkoja, joiden tekstit ovat pääasiallisesti ala-arvoista paskaa. Milloin tulee surkeita "rajuiksi" tarkoitettuja kolumneja, milloin tulee puolueellista änkkäämistä (pätee myös jääkiekkoon ja ehkä erityisesti jääkiekkoon) ja niin edelleen. Parasta antia iltapäivälehtien urheilutoimittamisen saralla ovat yksinomaan naisurheilijoiden perseisiin keskittyvät valokuvareportaasit. Niissä sentään on jotain kuvallista antia.
Eivät nuo mitään kättä nosta ylös ja virheitään tunnusta, ei sellainen kuulu suomalaisen urheilujournalismin ja vielä vähemmän suomalaisten iltapäivälehtien urheilujuttumaakareiden tapoihin.
Härkönen ja Litmanen ovat aivan loistava parivaljakko. Eilen Litmanen ei ehkä ollut ihan parhaimmillaan (vaikka saikin palstan saksalaiset täysin sekaisin eilen), mutta tänään täyttä rautaa.
Jos tuo äskinen selostaja oli Härkönen, on kyseinen tyyppi hemmetin ärsyttävä latinofanipoika.
Eipä minua toi änkytys yhtään häiritse. En itseasiassa edes asiaan ole kiinnittänyt huomiota ennen kuin täältä sai lukea asiasta. Hyvää kuivaa huumoria ja vittuilua. Litmasta nyt ainakin itse harvemmin näen telkkarissa, joten mukava kuunnella legendaa.