Selinille kenkää!

  • 181 352
  • 625

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nykyisellään voisi huoletta Reden penkittää, vaikka onkin pisteiden valossa parhaita. Mutta asenne välillä on huono. Tajuaisi, että jos asenne ei nappaa tai peli ei kulje, penkitys voi tulla myös heillekin.
Selin ei vaan uskalla penkittää näitä kanukkeja, yhtä erää enempää.


Joo joo, kyl mie ton pointin ymmärsin...mut kukaan ei vissiin ole pohtinut että kuka tilalle? Nämä ketkä ovat penkitettyinä olleet, on pystytty vielä tavalla tai toisella korvaamaan toisella pelaajalla. Näille ulkkareille ei vain ole yksinkertaisesti korvaajaa alemmissa kentissä. Kyllä siellä tilaa on nousta ja saada peliaikaa lisää jos kentällä vain jotain tapahtuisi. Tällöin näitä voisi mielinmäärin penkitellä ja huilauttaa pelejä, nyt vaan niitä vastuunkantajia ei sieltä alemmista kentistä ole nousemaan suurempaan rooliin.
 

atsku

Jäsen
Joo joo, kyl mie ton pointin ymmärsin...mut kukaan ei vissiin ole pohtinut että kuka tilalle? Nämä ketkä ovat penkitettyinä olleet, on pystytty vielä tavalla tai toisella korvaamaan toisella pelaajalla. Näille ulkkareille ei vain ole yksinkertaisesti korvaajaa alemmissa kentissä. Kyllä siellä tilaa on nousta ja saada peliaikaa lisää jos kentällä vain jotain tapahtuisi. Tällöin näitä voisi mielinmäärin penkitellä ja huilauttaa pelejä, nyt vaan niitä vastuunkantajia ei sieltä alemmista kentistä ole nousemaan suurempaan rooliin.

Juuri tässä puhutaan uskalluksesta. Selin ei uskalla. Sinä et uskaltaisi. Pitää uskaltaa penkittää, vaikkei korvaajaa suoraan löytyisikään. Esim. Löfmanin voisi ihan huoleti antaa pelata Redenbachin paikalla. Nähtiinhan se Anssin pelaaminen jo Toponkin aikaan. Tai koskirannat keskelle ykköseen ja kakkoseen. Kyllähän näitä vaihtoehtoja riittää jos vain halutaan/uskalletaan.
 

koutsiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hokki, Man Utd
Minä en todellakaan halua tänne ketään, kuka tulee pelaamaan valmentajalleen! Pelaajan tulee, vain ja ainoastaan pelata JOUKKUEELLE! Jos ei nappaa ni pelaaja pihalle vaikka olisi kuinka valkun BFF.

mutta valmentajahan on osa joukkuetta, ns. joukon johtaja ja pomo (tai ainakin pitäisi olla). Valmentajan opeillahan pelikuviot kulkee noin pääpiirteittäin.

Tottakuitenkin että joukkueelleen pelataan, mutta pystyvätkö pelaajat välttämättä siihen jos "eivät pidä" valmentajasta. Harvoinhan pelaajat haukkuvat/moittivat valmentajiaan julkisesti, ollaan aina ns. näennäisesti valmentajan puolella.
 

koutsiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hokki, Man Utd
Juuri tässä puhutaan uskalluksesta. Selin ei uskalla. Sinä et uskaltaisi. Pitää uskaltaa penkittää, vaikkei korvaajaa suoraan löytyisikään. Kyllähän näitä vaihtoehtoja riittää jos vain halutaan/uskalletaan.

olen samaa mieltä. Mielestäni juuri tämä, ettei ole suurta kilpailua pelipaikoista saattaa tuudittaa monet pelaajat luulemaan että kunhan mennään jäälle...ja pelipaikka on aina varma peliesityksestä huolimatta.

Kylmästi vaan penkille, vaikkei korvaajaa juuri sillä hetkellä löytyisikään. 3:lla ketjulla jotka omaavat hyvän asenteen, voi pärjätä paremmin kuin ottamalla mukaan sen 4:nen ketjun jossa on näitä ns. asennevammasia.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Mielestäni, jos pelaajien asenne ja tahtotila ole kunnossa niin valmentajien tehtävänä on saada toimillaan pelaajat tajuamaan, ettei puolivaloilla voi pelata. Loppu riippuu sitten pelaajista itsestään. Hyllytetään, sanktioita tms...mutta jotain kuria pitäis valmennuksen käyttää jengiin. Tässä suhteessa Mälkiä olisi mies paikallaan.

Mälkiä taisi olla myös mies paikallaan siinä että meillä ei kaikkia mahdollisesti haluttuja pelaajia myöskään nähty ja osa on lähtenyt kälppimään kesken kauden. Osuvasti tämän päivän keltainen lehdistö kertoo kuinka pelaajat on TPS-leirissä pistetty parin päivän huilitauolle kun "kuuppa on jumissa" joten ei se huuto-kuri ole ainoa vaihtoehto pelaajien kanssa toimimiseen, vaikka [insert Raimo Summanen -puheenvuoro].
 

koutsiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hokki, Man Utd
Mälkiä taisi olla myös mies paikallaan siinä että meillä ei kaikkia mahdollisesti haluttuja pelaajia myöskään nähty ja osa on lähtenyt kälppimään kesken kauden. Osuvasti tämän päivän keltainen lehdistö kertoo kuinka pelaajat on TPS-leirissä pistetty parin päivän huilitauolle kun "kuuppa on jumissa" joten ei se huuto-kuri ole ainoa vaihtoehto pelaajien kanssa toimimiseen, vaikka [insert Raimo Summanen -puheenvuoro].

jokaisella valmentajalla, pelaajalla ja monella muullakin asialla on hyvät ja huonot puolensa. Tärkeintä olisi saada hyvä tasapaino eri asioiden suhteen ja mahdollisimman hyvä loppusijoitus kauden päättyessä.

Se missä toinen on hyvä, niin toinen voi olla joko huonompi tai parempi...ja päinvastoin. monenasian summa kaikenkaikkiaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Juuri tässä puhutaan uskalluksesta. Selin ei uskalla. Sinä et uskaltaisi. Pitää uskaltaa penkittää, vaikkei korvaajaa suoraan löytyisikään. Esim. Löfmanin voisi ihan huoleti antaa pelata Redenbachin paikalla. Nähtiinhan se Anssin pelaaminen jo Toponkin aikaan. Tai koskirannat keskelle ykköseen ja kakkoseen. Kyllähän näitä vaihtoehtoja riittää jos vain halutaan/uskalletaan.

Hyvä, että Selin valmentaa joukkuetta etkä sinä. Muuten olisivat jääneet Reden kohtalaisen tärkeät namupassit antamatta.

Ja ei Atulta uskallusta puutu. Joukkueen ykköspakki Tuominenkin sai istua pari peliä penkillä vähän aikaa sitten, kun otteet eivät miellyttäneet.
 

atsku

Jäsen
Hyvä, että Selin valmentaa joukkuetta etkä sinä. Muuten olisivat jääneet Reden kohtalaisen tärkeät namupassit antamatta.

Ja ei Atulta uskallusta puutu. Joukkueen ykköspakki Tuominenkin sai istua pari peliä penkillä vähän aikaa sitten, kun otteet eivät miellyttäneet.

No tulihan se Jumalakin päätä tänne aukomaan. Sori, mutta sinun tekstisi eivät kiinnosta minua, joten voit olla huoleti osallistumatta puheisiin, kun sinulta ei mitään tähdellistä suusta lähde, kiitos.

Ps. Puhuin vieläkin ulkkareiden penkittämisestä. Olen vieläkin sitä mieltä, että Redenbach on pelaaja jota pitää välillä potkia perseelle ja kunnolla.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
No tulihan se Jumalakin päätä tänne aukomaan. Sori, mutta sinun tekstisi eivät kiinnosta minua, joten voit olla huoleti osallistumatta puheisiin, kun sinulta ei mitään tähdellistä suusta lähde, kiitos.

Kun vertailee molempien kirjoitushistoriaa, ei tarvitse olla ydifyysikko huomatakseen kummalla enemmän annettavaa tällä(kin) palstalla.
Itse ketjun aiheeseen liittyen mielestäni aivan turha koko ketju. Selinillä kohtuu kovat näytöt viimekaudesta, kuinka tappioputki käännetään pisteputkeksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
No tulihan se Jumalakin päätä tänne aukomaan. Sori, mutta sinun tekstisi eivät kiinnosta minua, joten voit olla huoleti osallistumatta puheisiin, kun sinulta ei mitään tähdellistä suusta lähde, kiitos.

Offtopiciksi menee, mutta muistutetaan, että tämän foorumin ominaisuuksiin kuuluu ignore-nappi. Allekirjoittaneen voit ignorata täällä: http://keskustelu.jatkoaika.com/member.php?u=1447
Toivotaan, että se tuo helpotusta oloosi.
 

atsku

Jäsen
Kun vertailee molempien kirjoitushistoriaa, ei tarvitse olla ydifyysikko huomatakseen kummalla enemmän annettavaa tällä(kin) palstalla.
Itse ketjun aiheeseen liittyen mielestäni aivan turha koko ketju. Selinillä kohtuu kovat näytöt viimekaudesta, kuinka tappioputki käännetään pisteputkeksi.

Se, että jos kommentoin Jumalan (joka tietysti on ammattilainen, tosin ei kiekon vaan keltaisen lehtitiedon) käskyjä, ei kuulu sinulle mitenkään.. mutta annanpa myös opetuslasten marmattaa..

Asiaan.

Selinin kovat näytöt viime kaudesta olivat siinä, etta SaiPa tippui viimeiseltä pudotuspelipaikalta pois viimeisellä kierroksella liigan heittopussijoukkue Ilvestä vastaan. Siinä se.

Ei kai ole väärin vaatia edes viiden vuoden välein pääsemistä säälipleijareihin. Tuntuu siltä, että Lappeenrannassa on tämä ihmeellinen jeesiö-kulttuuri valloillaan. Ei saa sannoo, ei saa arvostella.. pittää olla höveliä, eikä ritiikkiä nyt ollenkaan.
On se kumma juttu, mutta muualla kaupunkien joukkueita kritisoidaan voimaakkasti, jos aihetta on. Tämä yleinen kritiikki ja tyytymättömyys tuo painetta joukkueen johtoportaaseen ja sitä mukaa joukkuetta kehitetään paremmaksi. Lappeenrannassa ei perkele saa sanoa mitään tai tulee heti nämä itkupillit tihrustamaan.
Selinin on pakko kehittyä tasaisemmaksi menestyjäksi tai SaiPa jää tänäkin vuonna ulos pleijareista. Sinänsä ketju on turha koska Selin ei tule potkuja koskaan SaiPasta saamaan. Eikä välttämättä tarvitsekaan, jos joukkueen peli tulevaisuudessa on hyvää tasaisesti.
 

Franz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se, että jos kommentoin Jumalan (joka tietysti on ammattilainen, tosin ei kiekon vaan keltaisen lehtitiedon) käskyjä, ei kuulu sinulle mitenkään.. mutta annanpa myös opetuslasten marmattaa..
Onko lipsahtanut murot uikkareihin, kun noin hiertää?
Selinin kovat näytöt viime kaudesta olivat siinä, etta SaiPa tippui viimeiseltä pudotuspelipaikalta pois viimeisellä kierroksella liigan heittopussijoukkue Ilvestä vastaan. Siinä se.
Muistetaan nyt ihmeessä, että viimekauden joukkueella olisi ollut tiukkaa selvitä sääleihin, olisi penkin päässä ollut kuka tahansa. Kevätkaudella peli oli välillä tosi mallikasta, mutta räpellys Ilvestä vastaan oli kieltämättä aika rimanalitus. Itse en oikein osaa tuota pelkästään valmennuksen piikkiin laittaa. Pelaajat sen pelin siellä edelleen pelaa. Aika harvinaisena pidän, että yksi mies pystyy kahden joukkueen vähintään 60 minuuttia kestävään suoritukseen niin paljon vaikuttamaan, että koko kura olisi vara kaataa yhden miehen niskaan. Olen samoilla linjoilla kanssasi siitä, että Selin on aranoloinen tekemään radikaaleja ratkaisuja kesken pelin ja kokoonpanojen kanssa. Tosin en usko, että yksittäiset temput eivät muuta koko kuvaa. Tottakai menestys on kartellut ja päävälmentaja on sopan pääkokki, mutta suhteellisuuden tajua odottaisin.
Ei kai ole väärin vaatia edes viiden vuoden välein pääsemistä säälipleijareihin. Tuntuu siltä, että Lappeenrannassa on tämä ihmeellinen jeesiö-kulttuuri valloillaan. Ei saa sannoo, ei saa arvostella.. pittää olla höveliä, eikä ritiikkiä nyt ollenkaan.
Ei missään nimessä ole. Perusteluja pitää tosin olla pelkän syyttelyn sijaan. Tässä kohtaa en nyt tarkoita sinua vaan viittaustasi kannatuskulttuuriin ja kritiikin esittämiseen.
 

Aapee79

Jäsen
No tulihan se Jumalakin päätä tänne aukomaan. Sori, mutta sinun tekstisi eivät kiinnosta minua, joten voit olla huoleti osallistumatta puheisiin, kun sinulta ei mitään tähdellistä suusta lähde, kiitos.

Ps. Puhuin vieläkin ulkkareiden penkittämisestä. Olen vieläkin sitä mieltä, että Redenbach on pelaaja jota pitää välillä potkia perseelle ja kunnolla.

Mirasane 6 - atsku 0

Tiedätkö "atsku", et Redenbach rupeaa pelaamaan paremmin, jos joutuu pelin aikana/pelejä olemaan viltissä? Kaikille sopii tuollanen keino? Muut ja joukkue pelaa paremmin, jos 1.sentteri on viltissä? Eipä siinä. On vaan outoa, ettei sinunlainen nero ole valmennushommissa, ihan rahapalkalla.

Mistä Reden viime pelin hyvyys johtu? Tiedätkö "atsku"? Kerron, jos et tiedä.

Ja ketjun aiheeseen:

Kyl pelaajat on tän alkukauden "flopin" suurin syy. En nyt näkisi valmennuksen tässä hirveesti vääriä päätöksiä tehneen. Viime kauden kova yv. ei ole lähtenyt toimimaan ja puolustuksen tietty jatkuva vaihtuvuus/epävarmuus. Valmentaja ei yyveellä tee niitä maaleja, eikä puolustuksessa kompuroi. Taklaukset ovat puuttuneet, mut eipä tuos jengis hirmu montaa "torkkoa" ole. Joten valmennus saa tähän mennessä puhtaat paperit.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Mirasane 6 - atsku 0

No on täälläkin kaikenmaailman kaikkitietäväiset tifon heiluttajat puolustelemassa toisiaan. "Me olemme ne ainoat ja oikeat" pitäisi lukea seuraavan kerran teidän plakaateissa.

Selin ei ole kehittynyt kuin ei myöskään kehittänyt SaiPaa vielä mihinkään. Tulokset puhuu puolestaan keväällä ei yksittäiset tilastot kesken kauden. Itse en potkuja hänelle olisi vielä antamassa, koska tilalle tuleva heppu joutuu rakentamaan kaiken alusta ja tulokseen menee taas pari vuotta jos sitä ylipäätään tulee.

Tämän kauden rosteri, kapeudesta huolimatta, pitäisi olla sellainen, että sillä kympin sakkiin luulisi pääsevän, joten tämän mahdollisuuden herra Selinille suotakoon vielä. Jos keväällä jäädään ulos 10 sakista ja selityksenä saadaan, että tämä on kahden vuoden projekti, niin ette tekään puupäät sellaista selitystä voi enää hyväksyä.
 

Aapee79

Jäsen
No on täälläkin kaikenmaailman kaikkitietäväiset tifon heiluttajat puolustelemassa toisiaan. "Me olemme ne ainoat ja oikeat" pitäisi lukea seuraavan kerran teidän plakaateissa.

Sun logiikka ei pure. Eli sun negatiiviset mielipiteet ovat AINOITA oikeita ja muiden positiiviset eivät millään voi olla? Ja kerropas monessako tifossa olen ollut mukana? Sekin on toki paha asia, kerta eihän kannattaa saa. Haukkuminen nimimerkin takaa on paljon miehekkäämpää. Harvinaisen välkky kaveri sinäkin. Tosin olet juuri perus suomalainen. Joka asia pitää ajatella negatiivisesti. Positiivisella lähestymisellä ei voi saada hyviä tuloksia, niin urheilussa kuin elämässä yleensä. Eiköhän tää ketjun aiheen vierestä juttelu riitä...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Selinin kovat näytöt viime kaudesta olivat siinä, etta SaiPa tippui viimeiseltä pudotuspelipaikalta pois viimeisellä kierroksella liigan heittopussijoukkue Ilvestä vastaan. Siinä se.

Itse pitäisin aika kovana näyttönä myös sitä, että Selin sai viime vuonna koko liigan pienimmällä budjetilla kootun joukkueen pelaamaan koko liigan tehokkainta ylivoimaa. Myös se, miten joukkue nousi pitkästä tappioputkesta ja oli sen jälkeen lähes koko loppukauden liigan neljän eniten pisteitä keränneen joukkueen joukossa, on myös kova suoritus.

Ilves-peli oli toki järkyttävä ja katastrofaalinen, mutta oliko Selin siihen yksin syyllinen? Saattoiko lopputulokseen vaikuttaa se, että kokematon joukkue ei kestänyt paineita? Se, että Ilves pelasi vapautuneesti ja joka jätkä halusi antaa kaikkensa Raipelle, joka oli penkin takana päävalmentajana? Itse uskon, että kaikki yllämainittu on vaikuttanut siihen, että lopputulos oli niin synkkä kuin se oli.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Sun logiikka ei pure. Eli sun negatiiviset mielipiteet ovat AINOITA oikeita ja muiden positiiviset eivät millään voi olla? Ja kerropas monessako tifossa olen ollut mukana? Sekin on toki paha asia, kerta eihän kannattaa saa. Haukkuminen nimimerkin takaa on paljon miehekkäämpää. Harvinaisen välkky kaveri sinäkin. Tosin olet juuri perus suomalainen. Joka asia pitää ajatella negatiivisesti. Positiivisella lähestymisellä ei voi saada hyviä tuloksia, niin urheilussa kuin elämässä yleensä. Eiköhän tää ketjun aiheen vierestä juttelu riitä...

Mitä sinä selität siellä? Kato ku on kannattajia kuten sinä, jotka ei näe tai halua nähdä tosiasioita, kun on se perusfani joka kannattaa viimeiseen asti tapahtui mitä tapahtui. Sitten on näitä minun kaltaisia negatiivisia, jotka on monta vuotta ajatellut ja toivonut positiivisesti parempaa kautta omalle suosikkijoukkueelle, mutta ei ole tullut. Loputtomiinko tässä pitäisi odotella kiltisti ja kunnon kannattajana, että jotkut muniin puhaltelijat saavat aina vain "seuraavalla" kaudella sitten sitä menestystä. Näyttöjä ensin ennen kuin puolustellaan esim. herra Seliniä.

Edit. Niin ja nyt minun puolesta loppuunko tämä paskanjauhaminen tästä asiasta. Nokitellaan sitten keväällä taas toisiamme.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Mitä sinä selität siellä? Kato ku on kannattajia kuten sinä, jotka ei näe tai halua nähdä tosiasioita, kun on se perusfani joka kannattaa viimeiseen asti tapahtui mitä tapahtui.

Tuota kutsutaan todelliseksi kannattamiseksi, mitä sinun kaltaisesi tuulitakin kääntäjän on vaikea ymmärtää. Voit huolella tehdä analyysejäsi teksti-tv:n välityksellä sekä taulukkoja seuraamalla, mutta onneksi suurin osa näkee suuremman kokonaisuuden...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Tuota kutsutaan todelliseksi kannattamiseksi

Olen samaa mieltä. Omalla kohdallani kannattamiseen ja kannattajakulttuuriin kuuluu se, että kannattajat ovat joukkueen ja sen jäsenien tukena - myös vaikeina aikoina.

Sanakirja sanoo kannattamisesta seuraavaa:

kannattaa
olla jonkin asian puolesta
puoltaa, tukea, auttaa


Joskus ihan yllättää, miten eri tavoin jotkut tuon kannattamisen tulkitsevat. Suodaan heille kuitenkin mielipiteenvapautensa.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Itse pitäisin aika kovana näyttönä myös sitä, että Selin sai viime vuonna koko liigan pienimmällä budjetilla kootun joukkueen pelaamaan koko liigan tehokkainta ylivoimaa.
Eikö se ole Santanen, joka kantaa vastuun ylivoimapelin organisoimisesta? Tässä käsityksessä olen ainakin itse ollut.

*

Selin on tehnyt hyvää työtä penkin takana eikä itselläni ole toistaiseksi mitään syytä kyseenalaistaa hänen asemaansa. Luotan kyllä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Eikö se ole Santanen, joka kantaa vastuun ylivoimapelin organisoimisesta? Tässä käsityksessä olen ainakin itse ollut.

Voi hyvinkin olla. Minulla ei ole tarkempaa tietoa valmentajien työnjaosta.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Tuota kutsutaan todelliseksi kannattamiseksi, mitä sinun kaltaisesi tuulitakin kääntäjän on vaikea ymmärtää. Voit huolella tehdä analyysejäsi teksti-tv:n välityksellä sekä taulukkoja seuraamalla, mutta onneksi suurin osa näkee suuremman kokonaisuuden...

Okei. Eli todellinen kannattaja ei kritisoi joukkuetta ikinä edes huonoina aikoina? Tuli täysin selväksi. Ja onneksi on on nykyään nämä nettilähetyksetkin niin ei tarvitse seurata tarpomista teksti-tv:stä. Tuulitakin kääntäjä en ikinä ole ollut, vaadin vaan näyttöjä, mutta hyvä jos oikeille faneille riittää vuodesta toiseen se jumbosijan välttäminen.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Se on kuule Salt sillä tavalla, että esimerkiksi minulla tuossa kannattamisessa lähenee 50 vuotta kovaa vauhtia ja kovin vähään menestykseen on saanut tyytyä.
Arvostelen ja mollaan kaikkia silloin kun on aihetta, mutta annan myös kiitosta kun on sen aika.
Olen kannattajana nähnyt noita valmentajan vaihtoja useita, jopa Leif Boorkin konsultiksi tulon, mutta äärimmäisen harvoin on noista vaihdoista ollut mitään hyötyä.
Siksi en missään tapauksessa kannata valmentajan vaihtoa, vaan annetaan valmennuksen tehdä työtään.
Johtopäätösten teon aika on mielestäni kauden jälkeen, kun on nähty kuinka kausi on mennyt.

Eli: Arvostellaan ja haukutaan, mutta annetaan myös kiitosta, kun on niiden aika. Se olkoon kannattajien oikeus jota ei voi viedä pois.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Eli: Arvostellaan ja haukutaan, mutta annetaan myös kiitosta, kun on niiden aika. Se olkoon kannattajien oikeus jota ei voi viedä pois.

Nimenomaan. Ja mitä minuun tulee mielestäni olen myös kehunut esim. Selinin pelityyliä silloin kun se on toiminut. Muuten Seliniä ei ole päässyt vielä pahemmin kehumaan, kun tulosta ei ole tullut. Tulosurheiluahan tämä on. En ole ikinä kritisoinut joukkuetta vaan sen ympärillä olevia ihmisiä jos mitään ei saada aikaiseksi. Kuten jo aikaisemmin sanoin minun puolesta Selinille voi antaa vielä tämän kauden aikaa näyttää kykynsä. Ja en ole sanonut viime aikoina, että häntä pitäisi potkia pois. Tiedoksi Varatuomarin vittuilullekin vaikka hymyssä suin sitäkin luin.
 

atsku

Jäsen
Ja mitä minuun tulee mielestäni olen myös kehunut esim. Selinin pelityyliä silloin kun se on toiminut. Muuten Seliniä ei ole päässyt vielä pahemmin kehumaan, kun tulosta ei ole tullut. Tulosurheiluahan tämä on. En ole ikinä kritisoinut joukkuetta vaan sen ympärillä olevia ihmisiä jos mitään ei saada aikaiseksi. Kuten jo aikaisemmin sanoin minun puolesta Selinille voi antaa vielä tämän kauden aikaa näyttää kykynsä. Ja en ole sanonut viime aikoina, että häntä pitäisi potkia pois. Tiedoksi Varatuomarin vittuilullekin vaikka hymyssä suin sitäkin luin.

Sepä se, ei kaikki tajua tätä ajattelutapaa, mikä meillä on. Kun menee päin helvettiä, siltikään ei saisi kritisoida. Kumma juttu, mutta niin se vain on. Jotkut eivät näe kritiikissä sitä kehittymisen avainta.
Montako kertaa tietyt tyypit täällä ovat arvostelleet SaiPan tekemisiä? Ei mieleen tule niitä kertoja. Siinä on heidän heikkous, mitä peliin ja sen ymmärtämiseen tulee. Kivahan se on taputtaa kisapuistossa yhdessä tumppua toiseen, oli joukkue ihan tuuliajolla tai ei.
Kun joukkueella menee hyvin, olen mukana siinäkin. Kun menee huonosti, on pakko kritisoida. Jos kukaan ei älähdä, ei tapahdu muutostakaan. (Toivon mukaan muuten esim. Mirasane ja hänen hovinsa luki aamun Etelä-Saimaan!!! Hyvä Selin!) Se, että tietyt tyypit ovat liian lähellä joukkuetta ja ovat täten jäävejä mitään negatiivista sanomaan, sen ymmärrän kyllä. Mutta sitä taulapäisyyttä en, kun vaan katsotaan ihaillen koko kuviota suu auki kuin lapsi hattaraa. Se on pelin kokonaiskuvan ymmärtämättömyyttä se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös