Olenko minä julkisesti ottanut kantaa Selinin valmennuskykyihin tällä kaudella tai nimenomaisesti antanut luottamukseni?
Myönnetään, että et ole. Viesteistäsi saattaa vain päätellä niin, koska kritisoit usein Seliniä haukkuvia kirjoittajia.
Olenko minä julkisesti ottanut kantaa Selinin valmennuskykyihin tällä kaudella tai nimenomaisesti antanut luottamukseni?
Myönnetään, että et ole. Viesteistäsi saattaa vain päätellä niin, koska kritisoit usein Seliniä haukkuvia kirjoittajia.
Mitä kirjoitushistoriaani tuossa pikaisesti vilkaisin, niin en kyllä ole kovin usein mielestäni moista harrastanut. Tämän kauden ajalta en löytänyt juuri mitään.
Ehkä tässä on näkemysero tai sitten luet rivien välistä jotain mitä haluat siellä lukevan. En tiedä.
Enkä siis ota aiheeseen mihinkään suuntaan kantaa nytkään.
Jos olen tulkinnut sinua väärin, pyydän anteeksi. Ehkä johtuu siitä että sinulla on - ehkä syyttäkin - maine miehenä, joka ei pahemmin SaiPaa kritisoi. Ja siis tästä voi vetää sellaisen johtopäätöksen, että tuet valmennusta ja johtoporrasta. Jos ei kerro suoraan mielipidettään, pitää varautua siihen, että voi tulla väärinymmärryksiä.
Tietääkös Aksu, onko SaiPalla tälläkaudella ollut sitä ns. videovalmentajaa lainkaan?
Parilla edellisellä kaudellahan se Mälkiä aina erätauon alkaessa kiiruhti läppärin kanssa joukkueen pukukoppiin, mutta nyt tällä kaudella häntä ei ainakaan minun silmiini ole sattunut.
Jos Selin on kerran paska valmentaja, miksi Tuominen ja Levokari teki viime kaudella jatkosopimukset? Eikö yleensä ole niin, että pelaajat eivät halua pelata siellä missä on paska valmentaja?
Jos Selin on kerran paska valmentaja, miksi Tuominen ja Levokari teki viime kaudella jatkosopimukset? Eikö yleensä ole niin, että pelaajat eivät halua pelata siellä missä on paska valmentaja?
Siis onko nyt niin, ettei Selinin ja SaiPan välistä sopimusta voisi purkaa yhteisymmärryksessä edes nimellisellä "pronssisella kädenpuristuksella"? Luulisi nyt Selininkin ymmärtävän tilanteen.
Ja ihan vinkkinä, ei se vaihtamalla parane...
Ei se ainakaan huonone, jos vaihdetaan. Ja ainakin Jokerien peliä katsellessa, niin Erkan tulo on parantanut heidän peliään paljon Jortikan aikaiseen peliin.
Ei kukaan täysijärkinen perheenisä ota lopputiliä vapaaehtoisesti, jollain ne talot ja autot täytyy maksaa ja perhe elättää.
Samalla voisi kysyä, miksi nämä jampat ei anna parastaan vaikka sitten kiittääkseen Seliniä jos heidän mielestä tämä on hyvä valmentaja?
Kyllä ainakin SaiPassa päävalmentaja on ottanut lopputilin vapaaehtoisesti. Tuskin kukaan valmentaja työttömäksi irtisanoutuu, mutta pätevälle valmentajalle löytyy kyllä valmennustehtäviä muista joukkueista tai sarjoista. Irtisanoutuneelle valmentajalle maksetaan palkka johonkin sovittuun aikaan asti, jonka jälkeen palkanmaksusta vastaa uusi joukkue.
Nyt pelaajien pitäisi aina katsoa kuka on pakkina ja sen mukaan ajoittaa hyökkäyksiin lähdöt. Sehän ei toimi sitten ollenkaan. Se voi olla yksi syy tuohon helvetin huonoon pelin avaamiseen.