Näitkö pelin?
50 minuuttia hyvää vieraspelaamista, etenkin toinen erä, jossa Ässiä vietiin. Syötöt osuivat lapoihin jne. Viimeisellä kympillä iski vanha voittamisen pelko, peli sekosi ja alettiin jäähyillä. Jatkoajalla homma oli taas näpissä ja ammattimiehet kävivät hoitamassa kaksi pistettä sarjakolmoselta kotiin tuomisiksi. Pelillisesti tämänpäiväinen oli parempi esitys kuin Blues-peli.
Josko seuraavassa pelissä olisi jo munaa voittaakin? Parempaan päin on menty jokaisessa pelissä Lintnerin ja Salcidon hankkimisen jälkeen.
Näin pelin,eipä mulla muuten olisikaan keittänyt yli:)
Nimenomaan,parempaan päin on menty Lintnerin ja Salcidon hankkimisen jälkeen. Väittäisin,että Selinistä huolimatta.
Oletko nähnyt sarjataulukon? Entä muut pelit? Onko se sama voittamisen pelko,joka on syynä tämänhetkiseen sarjatilanteeseen? Tai siihen,että ehjää 60-minuuttista ei olla pystytty pelaamaan koko kaudella kuin ehkä viimeisessä Blues-pelissä?
Mennäänkö siihen samaan kuin aina,eli loukkaantumisten taakse selittämään esim. sitä,että viisikkopeli on ollut lähes koko kauden aivan sekaisin?
Tietääkseni SaiPa ei ole ainoa loukkaantumisista kärsinyt joukkue tälläkään kaudella.
Kuinka on mahdollista,että Poukkulan kaltainen puukäsi,jolla kyllä asenne on kohdallaan,pelaa 1-kentässä,joka on toinen niistä kentistä,joilla tulisi olla pääasiallinen vastuu maalinteosta.
Kyllähän tuo joukkueen pelaaminen on ollut pääsääntöisesti aika kauheaa seurattavaa tällä kaudella. Mun käsitykseni mukaan päävalmentajan tulee urheilullisesta tuloksesta kuitenkin päävastuu kantaa.
Kuten hyvin tiedämme,joukkueeseen on jatkosopimusten sekä loukkaantumisten vuoksi tehtyjen lisähankintojen muodossa panostettu enemmän kuin ehkä koskaan. Siksi mä olen ihmeissäni siitä,mitä tämä vajaa puolikas kaudesta on urheilullisesti ollut.
Kysymys kuuluu MIKSI?
Olisin enemmän kuin mielelläni väärässä Selinin suhteen koska uskon,että Selin saa täällä jatkaa sopimuskautensa loppuun asti.
Näinollen olkoon nämä mun viestit kauden loputtua esimerkkejä siitä,kuinka fani voi olla huolissaan valmennuksen ammattitaidosta täysin turhaan.
PS. Nyt kun vitutus tuhritusta 3:n pisteen voitosta on hieman laantunut,niin alkaa tuo 2 pistettäkin Ässiltä maistumaan paremmalta:)